*** IKM uke 20 ***

Billigstrimlene er blant de mest sensitive. I blodprøve regnes hcg under 5 som negativ/ikke gravid. Da jeg tok blodprøve ved første positive billigstrimmel forrige gang jeg var gravid så var hcg 6!

Dessuten er de veldig billige og kommer raskt i posten. Om du lager profil på billig-teste.dk så får du opp prisene deres i norske kroner. Det er inkludert frakt om du handler for over 60 kr tror jeg.

Om du i tillegg skriver 10billigeteste i rabattfeltet får du 10 % rabatt.

Husk å handle for under 200 kr per bestilling, for å unngå toll.

Det koster f.eks. 100 NOK for en CB digital med ukeindikator eller under 200 kr for 30 strimler. Og det er uten rabattkoden. :)

* Taster på app på mobilen *

Da bestiller jeg det. Takk for svar!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei jenter! Jeg er i Amsterdam og har nesten helt glemt at jeg er dpo. Har liksom ikke troen, og har ikke store forventninger. Glemte nesten å ta Crinone i går. Tankene mine er helt andre steder denne perioden her. Litt deilig også egentlig. Fortsetter med Crinone, så bare ser jeg om men sen kommer eller ikke :) Eneste symptom er stikking i puppene, men det ja komme av Crinonen, selv om jeg ikke har kjent det så tydelig før når jeg har brukt Crinone. Er 6 dpo i dag. :)

Så bra dere hadde det bra. Været får man jo ikke gjort så mye med men deilig med et avbrekk fra hverdagen. Hvor mange dpo er du nå? Merker du noe?

Du har helt rett. Deilig og varmt var det jo uansett:)

Jeg er veldig usikker på antall dpo. De eneste tegnene jeg har hatt på EL var 24.-26. april, om jeg da antar at EL var 26. er jeg 12 dpo i dag. Men om syklusen blir like lang som sist er jeg 6 dpo i dag. Med andre ord er jeg veldig usikker. Håper jeg klarer å vente og se om TR dukker opp.

Hvordan er det med deg?

Du har helt rett. Deilig og varmt var det jo uansett:)

Jeg er veldig usikker på antall dpo. De eneste tegnene jeg har hatt på EL var 24.-26. april, om jeg da antar at EL var 26. er jeg 12 dpo i dag. Men om syklusen blir like lang som sist er jeg 6 dpo i dag. Med andre ord er jeg veldig usikker. Håper jeg klarer å vente og se om TR dukker opp.

Hvordan er det med deg?

Så flink du er som klarer å vente!! Jeg har ingen symptomer (ømme pupper og litt murringer som vanlig) men tester i morgen 9 dpo. Vil få det med meg om det er kjemisk igjen. Krysser fingrene for at ferien ga gode vekstvilkår for en liten spire :)

Fredag var et fint kompromiss! Jeg er med :-D En dag skal jeg klare. Hehe, blir spennende å se da. Jeg håper din manglende tro betyr lykkelige omstendigheter, og at de varer ♥ Jeg prøver å late ovenfor meg selv at jeg ikke har trua, så jeg ikke skal bli så skuffa.. men jeg klarer ikke å gjemme unna tanken om at jeg tror at det har klaffet. Så jeg har egentlig gitt opp det. Følelsen er nok bare et veldig sterkt ønske, men hvem vet, om ikke annet så kanskje det gir bedre vekstvilkår der inne :-P

Flere som skal teste fredag?

Skjønner hva du mener. Jeg har klart å ikke blitt så skuffet tidligere når tr har dukket opp og heller ikke testet så mye men etter at der sto gravid svart på hvitt sist pp tenker jeg mer enn noen sinne at jeg ønsker meg en liten spire.

Gud så spennende det blir i dagene framover nå!!

Spennende dager fremover! Mulig jeg også tester i morgen.... bare 8 dpo... hehehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min er sikkert blendahvit... har på følelsen at d ikke gikk denne pp.

Min er sikkert blendahvit... har på følelsen at d ikke gikk denne pp.

Det tror jeg om min også.. tror ikke jeg får utslag så tidlig uansett egentlig..:p Men vi må jo bare prøve - og håpe ikke minst!!:) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff, gruer meg til i morgen jeg :-P Hvor vanlig er det å få utslag så tidlig?

Blendahvit test på meg:( testet med CB plus og er 9 dpo.

Lykke til med testingen i dag jenter:)

Neg test her også, meen det var egentlig forventet her i gården!..:) Driver å har de syyykeste drømmene i det siste da... Noe jeg husker skjedde da jeg var gravid sist.. :p jeg vil ikke miste motet!..:p Det må ikke du heller, FruHarepus!:) det er enda veldig tidlig-bare se på linken til CeciliaC!:)

Jeg kan se "noe" på testen min, men jeg vet ikke om det er noe nytt eller om det er pga hcg-rester etter MA'en. Tempen min har gått ned i dag, det er uvanlig tidlig for meg, så nå håper jeg at det er festedipp og ikke at tr kommer altfor tidlig. :)

Jeg kan se "noe" på testen min, men jeg vet ikke om det er noe nytt eller om det er pga hcg-rester etter MA'en. Tempen min har gått ned i dag, det er uvanlig tidlig for meg, så nå håper jeg at det er festedipp og ikke at tr kommer altfor tidlig. :)

Krysser fingrene for deg!:) Hvor lenge siden er det siden du hadde ma (om jeg får spør:)..) ?

Krysser fingrene for deg!:) Hvor lenge siden er det siden du hadde ma (om jeg får spør:)..) ?

Det er tre måneder siden. Og jeg vet dessverre om noen som har hatt svak "noe"/skygge på testen så lenge etter. Derfor jeg ikke vil skru opp forventningene før det hvert fall er ordentlig strek. :)

Det er tre måneder siden. Og jeg vet dessverre om noen som har hatt svak "noe"/skygge på testen så lenge etter. Derfor jeg ikke vil skru opp forventningene før det hvert fall er ordentlig strek. :)

Ser den! Jeg hadde ma i slutten av februar men har hatt en vanlig syklus etter dette.. Ikke noe kult.. :/ Håper du ser "noe" sterkere over helgen!:) og god tur enn så lenge!;)

Blenda hvit her også. Neste event. test blir neste uke. Selv om d er tidlig, kjenner jeg på meg at d ikke gikk.

Håper d ikke er rester etter MA Lykkeliten_86, men at d blir sterkere :-)

Intet utslag i dag. Bedre lykke neste gang :-)

Ser den! Jeg hadde ma i slutten av februar men har hatt en vanlig syklus etter dette.. Ikke noe kult.. :/ Håper du ser "noe" sterkere over helgen!:) og god tur enn så lenge!;)

Dette er den tredje syklusen min etter MA'en, så alt annet ser ut til å være normalt. Bare at jeg kanskje fortsatt har ultrasvake streker. Jeg vet det ikke da, for jeg testet ikke forrige pp (da hadde jeg en prøvepause). Så jeg må nesten bare vente og se.

Takk! :)

Back
Topp