*** IKM uke 20 ***

hihi... ja så lenge jeg ikke er alene så er det greit :p Så føler jeg meg ikke så dum :p

Jeg har mensverk/murringer i dag..... Blæ, blir gal av dette.....

Jeg har mensmurringer helt fra før EL og frem til tr/IKM, så jeg vet at det ikke betyr noe her i huset hvert fall. Og pupper som blir ømmere og ømmere, det er også vanlig her i huset.

Ja. Egentlig har jeg funnet ut at alle symptomer kommer og går både av EL, tr og graviditet, så jeg gir opp og lete etter symptomer. :p

Derfor stor testetrang - kroppen min klarer ikke å si ifra selv, så jeg må ha streker!!! :D

6 dpo, tenker å teste fra 10 dpo, hvis jeg klarer å vente :-P
Hadde planer om å vente til10 dpo jeg også...men spørs om jeg greier å holde meg :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde planer om å vente til10 dpo jeg også...men spørs om jeg greier å holde meg :-p

Da er du flink. Jeg sprekker 8 dpo. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Onsdag. Uka går. Jeg er 6 dpo og utålmodig nå. :p

* Taster på app på mobilen *

Hvordan regner dere dpo. Fra første dag etter siste eggløsninsdag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke testet etter EL, men jeg tenker at 1 dpo er dagen etter den dagen jeg tror jeg hadde eggløsning:)

Ok. Ser at du har samme IKM som meg, stjernedryss. Når tenker du å ta første test?

Onsdag. Uka går. Jeg er 6 dpo og utålmodig nå. :p

Jeg er nå 7 dpo og så innmari utålmodig! Er litt besatt av prosjektet "lag en baby", så nå har jeg vel snart lest alt som leses kan;)

4 år siden forrige barn og jeg har tydeligvis glemt alt:)

Tok forresten en test i går - 6 dpo. Den var jo selvsagt blandahvit;)

Nå skal jeg være flink og vente til fredag iallefall :)

Man har bare én eggløsningsdag, selve dagen egget faktisk slipper. Du er 1 dpo dagen etter. :)

Man har bare én eggløsningsdag, selve dagen egget faktisk slipper. Du er 1 dpo dagen etter. :)

Ok, ja det burde jeg jo skjønt. Bruker eggløsningsmonitor og den viser alltid to dager med max fertilitet. Da er jeg 5 dpo idag da :)

Da er du flink. Jeg sprekker 8 dpo. :p

Sent from my iPad using BV Forum
Foreløpig har jeg bare 4 g-strimler...så kjipt å tulle bort strimlene hvis de uansett blir blenda.:-p Har ikke store forhåpninger denne pp, men man vet jo aldri. Er ikke krise om tr dukker opp. Er jo bare 1 pp vår og vet d skal mye til for å treffe på første forsøk.

Ok, ja det burde jeg jo skjønt. Bruker eggløsningsmonitor og den viser alltid to dager med max fertilitet. Da er jeg 5 dpo idag da :)

Ofte har man da eggløsning den siste dagen, eller dagen etter. Jeg tempe for å være helt sikker på hvilken dag det er, men det holder jo å vite sånn ca. :)

Foreløpig har jeg bare 4 g-strimler...så kjipt å tulle bort strimlene hvis de uansett blir blenda.:-p Har ikke store forhåpninger denne pp, men man vet jo aldri. Er ikke krise om tr dukker opp. Er jo bare 1 pp vår og vet d skal mye til for å treffe på første forsøk.

Jeg har altfor mange strimler...

Det er veldig lurt å bare vente og teste senere. Det er min historie med gjentatte kjemiske som gjør meg så gal. ;)

Jeg har altfor mange strimler...

Det er veldig lurt å bare vente og teste senere. Det er min historie med gjentatte kjemiske som gjør meg så gal. ;)

hehe.... håper kroppen min kan gi meg svar så slipper jeg å lure og teste. Foreløpig ser det ut som det ikke er noe graviditet på gang her i allefall...meeen... er jo tidlig også da. 6 dpo her også :p
Event. neste pp så har vi selvsagt overnattingsbesøk av ungene til ei venninne av meg når jeg har EL. Vi gir nemlig gavekort til jul der de kan få ei barnefri helg. Typisk at det ble ei EL helg :p haha...

hehe.... håper kroppen min kan gi meg svar så slipper jeg å lure og teste. Foreløpig ser det ut som det ikke er noe graviditet på gang her i allefall...meeen... er jo tidlig også da. 6 dpo her også :p
Event. neste pp så har vi selvsagt overnattingsbesøk av ungene til ei venninne av meg når jeg har EL. Vi gir nemlig gavekort til jul der de kan få ei barnefri helg. Typisk at det ble ei EL helg :p haha...

Det holder med aksjeinnlegg torsdag før helgen. :) Og eventuelt søndag for sikkerhetsskyld.

Det holder med aksjeinnlegg torsdag før helgen. :) Og eventuelt søndag for sikkerhetsskyld.

Det er Kr.himmelfart helga, så vi skal ha dem fra torsdag til søndag. Kom til å tenke på at syklusen har jo forskjøvet seg fram denne pp iom jeg fikk EL på dag 13. Så da er det kanskje mulighet likevel. Får jeg da tr neste fredag istede for to blå, så er jo d CD 13 på onsdag før Kr.himmelfart HVIS EL kommer på samme dag da selvsagt og da er det jo muligheter for å få lagt inn noen aksjer tidligere den uka... jaja, den tid den sorg... nå får vi vente på neste uke og IKM :p haha.. tar sorgene på forskudd jeg :p men greit å ha en plan også...... :cool:

Back
Topp