*** IKM uke 20 ***

Hva gjør dere med trening og alkohol i dpo land?

Jeg trener vanligvis en del, blant annet med en PT to ganger i uken.. Men da han pisket meg rundt i dag - begynte jeg å tenke på om det var så bra i starten (om jeg er gravid da;) )

Drikker ikke store mengder i utgangspunktet - men deler jo en flaske med mannen i ny og ne. Spiller det noen rolle så tidlig? Hva gjør dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er førstegangsprøver, så foreløpig er det ikke noe frustrerende å leve som om jeg skulle vært gravid i dpo-land. Det går helt fint, så da gjør jeg det :)

Tenk at det snart er testetiiiid..! <3 Er det slik at noen tester er mer sensitive enn andre? Jeg bestilte noen fra lavpristester - sånn 15pk staver. Har også et par cb digital. Mener det sto 25 på begge - noen som har erfaringer med sensitiviteten på dem? Tror neppe jeg klarer å vente til 14 dpo, men kaaanskje til 10 :P

Jeg venter mensen mandag 12 mai. 1 pp så mulig jeg ikke har fullstendig oversikt over syklusen min foreløpig.

Har masse mensensmerter selv om den er en uke til jeg venter den.. Men tror også det er litt spenning som ligger i luften :)

Sent from my iPad using BV Forum

Men da har du 16 dager lutealfase? Du for mensen 17 dager etter EL? Det er ganske lang lutealfase. Og egentlig kan det hende du kan få positiv test allerede i morgen. Om du mener at du akkurat har sluttet med hormonell prevensjon så kan det være syklusen din er noe helt annet. :)

Tenk at det snart er testetiiiid..! <3 Er det slik at noen tester er mer sensitive enn andre? Jeg bestilte noen fra lavpristester - sånn 15pk staver. Har også et par cb digital. Mener det sto 25 på begge - noen som har erfaringer med sensitiviteten på dem? Tror neppe jeg klarer å vente til 14 dpo, men kaaanskje til 10 :P

Strimlene fra billigtester gir svak strek allerede ved hcg på 6 er min erfaring (jeg tok blodprøve nemlig). Du kan lese mer om min "forskning" her:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/HCG-og-wondfo-billigstrimlene.1673091/

Men da har du 16 dager lutealfase? Du for mensen 17 dager etter EL? Det er ganske lang lutealfase. Og egentlig kan det hende du kan få positiv test allerede i morgen. Om du mener at du akkurat har sluttet med hormonell prevensjon så kan det være syklusen din er noe helt annet. :)

Er en stund siden jeg slutta på pillen men har holdt oss i sikre perioder. Inntil nylig :)

Men ja jeg har visst bommet på to dager. Forrige mens 12 april el 26 april og da blir vel IKM 10 mai når syklusen er på 28 dager... Men kan jeg få være her fordiom...? :)

Jeg vet ikke helt. Håper å holde meg til søndag/mandag i det minste. Vi får se ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tenker og å vente til mandag. Skal til legen da og vil nevne det for henne om jeg faktisk er gravid! :) skal bort i helga, så trpoor jeg skal klare å holde meg tiø mandag i all fall! :)

Er en stund siden jeg slutta på pillen men har holdt oss i sikre perioder. Inntil nylig :)

Men ja jeg har visst bommet på to dager. Forrige mens 12 april el 26 april og da blir vel IKM 10 mai når syklusen er på 28 dager... Men kan jeg få være her fordiom...? :)

Ja, det velger du selv, men du kan jo snike på uke 19 om du vil se hva som skjer med de som ligger likt i løypa som deg. :)

* Taster på app på mobilen *

Ja jeg sniker litt rundtom jeg :)

Tok en test i går kveld og den var blendahvit :( kan jo kanskje håpe på at det var litt tidlig å teste..

Ja jeg sniker litt rundtom jeg :)

Tok en test i går kveld og den var blendahvit :( kan jo kanskje håpe på at det var litt tidlig å teste..

Det er veldig mange som ikke får positiv test før nærmere/over IKM.

Jeg sitter og ser på FF den mnd jeg ble gravid med min sønn. Jeg tempa ikke den mnd heller for jeg glemte det av rett og slett. Vi hadde da hatt sex cd 13, 15 og 16. Allerede CD 19 har jeg skrevet fatiqiue..... Er det mulig å få trøtthet så tidlig hvis EL da var CD 13 eller 14? Da var jeg 5 eller 6 DPO...... Irriterer meg at jeg ikke var mer påpasselig med å skrive inn "symptomer" etterhvert...... men den mnd var jeg mer opptatt med jobb. Vet jeg skrev inn disse symptomene etter jeg fant ut at jeg var gravid, men mener at jeg ikke var helt sikker på når trøttheten/konstant sliten starta.

Jeg drømte om positiv test i natt. Den hadde ikke bare to blå streker, men åtte!:p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åtte streker.... må seriøst ha vært en feil på den testen da :p men håper du er sanndrømt! :p

Jeg har bestilt g-tester på billige-teste.dk. 10 strimler og 2 CB +. Skulle jo aldri bli testetøs jeg, men ser jammen meg ut som jeg blir det... jaja... :p

Åtte streker.... må seriøst ha vært en feil på den testen da :p men håper du er sanndrømt! :p

Jeg har bestilt g-tester på billige-teste.dk. 10 strimler og 2 CB +. Skulle jo aldri bli testetøs jeg, men ser jammen meg ut som jeg blir det... jaja... :p

Det er hyggelig å være testetøs altså! :D

Det er hyggelig å være testetøs altså! :D

hihi... ja så lenge jeg ikke er alene så er det greit :p Så føler jeg meg ikke så dum :p

Jeg har mensverk/murringer i dag..... Blæ, blir gal av dette.....

hihi... ja så lenge jeg ikke er alene så er det greit :p Så føler jeg meg ikke så dum :p

Jeg har mensverk/murringer i dag..... Blæ, blir gal av dette.....

Du er nok ikke alene. Jeg har mange tester liggende, og det er jo spennende :-D

Jeg håper mensverk er et godt tegn, for det har jeg hatt hver dag siden et par dager før el. Men jeg merket forrige syklus (uten prøving) at jeg hadde litt verking da også. Meeen krysser fingrene for oss på at det betyr to blå ;-) Hvor mange dpo er du?

Får krysse fingrer for d :-p jeg er 5 dpo. Du da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp