*** IKM uke 20 ***

Jeg er 5 dpo og har allerede litt innbilt kvalme, må nesten le av meg selv! Skikkelig leting etter symptomer her nå;) Håper på en travel uke på jobb - så tiden til fredag går lynraskt!! Kanskje litt tidlig med første test på fredag, men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger;)

Ser ut som mange skal teste på fredag - krysser fingrene for oss alle sammen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy at vi er mange som har testedate på fredag! Jeg er bare 8 dpo på fredag, men har ofte fått første svak strek 8 dpo, så da blir jeg jo litt ivrig. Det er jo ikke så vanlig å få strek så tidlig da, men jeg får tydeligvis ofte det. :)

Håper fredag er en bra testedag og at vi er mange som får mer enn én strek på testen.

Lykkeliten_86, flytter du ikm på meg til torsdag 15. mai? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så spennende med master, og for en flott ordning at man kan få både foreldrepenger og foreldrestipend! Skjønner hva du mener med å være hjemme så lenge som mulig. Synd at det skal være så vanskelig økonomisk. Jeg har ingen barn så jeg har ikke satt meg inn i dette men hva med kontantstøtte? Når starter det og hvor mye er det?

Hva kan du tenke deg å jobbe med videre etter masteren da?

Jeg jobber med forskning :)

Kontantstøtten har jeg også regnet med, den ble vel høynet til 6000 for barn ett til to år. Med litt planlegging går det meste bra :-)

Jeg planlegger å ha jobben jeg har nå i noen år videre. Jeg vet ikke helt hva jeg vil jobbe med - men kommer nok til å søke meg mer bort fra å jobbe med mennesker. Per i dag jobber jeg veldig tett på, og det har definitivt sin utløpsdato. Så vi får se :-)

Så spennende det må være å jobbe med forskning! Wow :-) Det har jeg faktisk savnet i utdanningsløpet, at vi kunne hatt "Forskeruka" eller noe tilsvarende - hospitering hos noen som jobber direkte med forskning. Hva liker du best med å jobbe innen forskning? Ser for meg fantastiske fagmiljø og diskusjoner :-)

Hørtes ut som en super ordning! :) hva er det du tar mastergrad i? Og hva slags jobb kan du tenke deg etterpå?

Jeg er ped.leder på småbarnsavdeling sånn egentlig, men sykemeldt nå..

Lillemor her i huset begynte i bhg da hun var 16 mnd, men da på den avdelinga som jeg jobber på. Så hun led ikke akkurat noen nød;)

Hihi, det passet jo veldig bra! Da ble det sikkert litt enklere for mammaen med barnehagestart også?:-) Ære være dere som jobber i barnehage, fantastiske mennesker. Trives du? Vet ikke helt hva slags jobb jeg vil ha senere.. Sannsynligvis noe mer administrativt og mindre direkte pasientrettet.

Og da kunne jeg jo også flytte min egen IKM siden egget slapp to dager før tiden. :)

God natt! Nå er det uke 19! :D Ikke lenge til vår uke nå.

Nei forsaavidt ikke, men den 16 er foerste dagen testen evnt skal kunne slaa ut ifoelge legen, og jeg kjenner meg selv saapass at hvis jeg foerst begynner aa teste, saa har jeg det gaaende :P

Skjønner!:) heh... kjenner meg alt for godt igjen i den..:p Utrolig spennende da! Både testen og om du klarer å ikkr teste før den 16!;) hehe..

Hihi, det passet jo veldig bra! Da ble det sikkert litt enklere for mammaen med barnehagestart også?:) Ære være dere som jobber i barnehage, fantastiske mennesker. Trives du? Vet ikke helt hva slags jobb jeg vil ha senere.. Sannsynligvis noe mer administrativt og mindre direkte pasientrettet.

Samvittigheten for å sende henne i bhg ble i alle fall ikke så svart;) men var ganske hardt de første mnd. Jeg var selv ny i den bhg, så ble mye nytt på en gang. Men storebror gikk der fra før+at det er den eneste bhg i vår lille bygd (der alle kjenner alle) så det var ikke helt ukjent:)

Trives i bhg ja! Er veldig glad i jobben min og mine søte, små der. Men merker at det er tyngre nå som jeg har en 2åring og en 4åeing hjemme. Så skjønner hva du mener med noe mer administrativt! :)

Har ingenting med prøving å gjøre....men når jeg har vært forkjølelsesfri i 2 uker og så bli forkjøla igjen... blæææææ.... hater tett nese, særlig iom jeg har lett for å få bihulebetennelse. Og er også tett i halsen... jippi :-( Idiotiske værskifte.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ingenting med prøving å gjøre....men når jeg har vært forkjølelsesfri i 2 uker og så bli forkjøla igjen... blæææææ.... hater tett nese, særlig iom jeg har lett for å få bihulebetennelse. Og er også tett i halsen... jippi :-( Idiotiske værskifte.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æsj, så kjedelig! Det er slitsomt å være tett og forkjøla hele tiden. God bedring!

* Taster på app på mobilen *

Æsj, så kjedelig! Det er slitsomt å være tett og forkjøla hele tiden. God bedring!

Takk! Håper dette er siste forkjølelsen på lenge nå..... Neste gang jeg er syk, håper jeg det er pga en spire ;) :p (selv om jeg gruer meg til kvalmen... usj...:s)

Takk! Håper dette er siste forkjølelsen på lenge nå..... Neste gang jeg er syk, håper jeg det er pga en spire ;) :p (selv om jeg gruer meg til kvalmen... usj...:s)

Vi får krysse fingrene for at vi slipper kvalmen. Jeg også gruer meg veldig til den.

Det var Klønesmurf jeg spurte. :)

Heh.. jeg får jo ikke med meg noe..:p men bra noen vertfall har kontrollen!;)

Jeg skylder denne vimsingen på kanoturen jeg skal på!.. stresset!:o vertfalø når jeg i tillegg har blitt utfordret til å bade..:s kommer garantert til å dø!..:p

Syntes jeg har konstant murringer og mensensmerter. Er en uke til IKM. Men vet egentlig ikke om det er bra eller dårlig tegn... :) kjenner litt ekstra etter for tiden om det er noe unormalt. Husker sist da fikk jeg skikkelig hetetokter like før jeg testet positivt :)

Syntes jeg har konstant murringer og mensensmerter. Er en uke til IKM. Men vet egentlig ikke om det er bra eller dårlig tegn... :) kjenner litt ekstra etter for tiden om det er noe unormalt. Husker sist da fikk jeg skikkelig hetetokter like før jeg testet positivt :)

Forrige gang tenkte jeg ikke så mye på det i det hele tatt. Hadde så mye å gjøre på jobb, men husker jeg reagerte på at jeg ble så sinnsykt trøtt 7-8 dpo. Selv om jeg sov en god natt, så ville jeg bare sove da jeg våkna. Så nå kommer jeg sikkert til å jakte etter trøttheten neste uke :p men kan jo være andre symptomer denne gangen. Ja, også reagerte jeg på UTROLIG såre nipler... men husker ikke når det kom.

Back
Topp