Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5 dpo og har allerede litt innbilt kvalme, må nesten le av meg selv! Skikkelig leting etter symptomer her nåHåper på en travel uke på jobb - så tiden til fredag går lynraskt!! Kanskje litt tidlig med første test på fredag, men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger
Ser ut som mange skal teste på fredag - krysser fingrene for oss alle sammen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende med master, og for en flott ordning at man kan få både foreldrepenger og foreldrestipend! Skjønner hva du mener med å være hjemme så lenge som mulig. Synd at det skal være så vanskelig økonomisk. Jeg har ingen barn så jeg har ikke satt meg inn i dette men hva med kontantstøtte? Når starter det og hvor mye er det?
Hva kan du tenke deg å jobbe med videre etter masteren da?
Jeg jobber med forskning
Hørtes ut som en super ordning!hva er det du tar mastergrad i? Og hva slags jobb kan du tenke deg etterpå?
Jeg er ped.leder på småbarnsavdeling sånn egentlig, men sykemeldt nå..
Lillemor her i huset begynte i bhg da hun var 16 mnd, men da på den avdelinga som jeg jobber på. Så hun led ikke akkurat noen nød![]()
Lykkeliten_86, flytter du ikm på meg til torsdag 15. mai?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vil du stå på IKM listen med 16. mai?![]()
Nei forsaavidt ikke, men den 16 er foerste dagen testen evnt skal kunne slaa ut ifoelge legen, og jeg kjenner meg selv saapass at hvis jeg foerst begynner aa teste, saa har jeg det gaaende![]()
Hihi, det passet jo veldig bra! Da ble det sikkert litt enklere for mammaen med barnehagestart også?Ære være dere som jobber i barnehage, fantastiske mennesker. Trives du? Vet ikke helt hva slags jobb jeg vil ha senere.. Sannsynligvis noe mer administrativt og mindre direkte pasientrettet.
Og da kunne jeg jo også flytte min egen IKM siden egget slapp to dager før tiden.
God natt! Nå er det uke 19!Ikke lenge til vår uke nå.
Er der allerede
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Juhu for flinke egget dittnå flyr tida mot uke 20 altså!!!! Gleder meg!!!
![]()
Har ingenting med prøving å gjøre....men når jeg har vært forkjølelsesfri i 2 uker og så bli forkjøla igjen... blæææææ.... hater tett nese, særlig iom jeg har lett for å få bihulebetennelse. Og er også tett i halsen... jippi :-( Idiotiske værskifte.....
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk! Håper dette er siste forkjølelsen på lenge nå..... Neste gang jeg er syk, håper jeg det er pga en spireÆsj, så kjedelig! Det er slitsomt å være tett og forkjøla hele tiden. God bedring!
* Taster på app på mobilen *
Takk! Håper dette er siste forkjølelsen på lenge nå..... Neste gang jeg er syk, håper jeg det er pga en spire![]()
(selv om jeg gruer meg til kvalmen... usj...:s)
Det var Klønesmurf jeg spurte.
* Taster på app på mobilen *
Syntes jeg har konstant murringer og mensensmerter. Er en uke til IKM. Men vet egentlig ikke om det er bra eller dårlig tegn...kjenner litt ekstra etter for tiden om det er noe unormalt. Husker sist da fikk jeg skikkelig hetetokter like før jeg testet positivt