Får krysse fingrer for djeg er 5 dpo. Du da?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
6 dpo, tenker å teste fra 10 dpo, hvis jeg klarer å vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får krysse fingrer for djeg er 5 dpo. Du da?
hihi... ja så lenge jeg ikke er alene så er det greitSå føler jeg meg ikke så dum
Jeg har mensverk/murringer i dag..... Blæ, blir gal av dette.....
Hadde planer om å vente til10 dpo jeg også...men spørs om jeg greier å holde meg6 dpo, tenker å teste fra 10 dpo, hvis jeg klarer å vente![]()
Jeg har IKM 15 mai!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde planer om å vente til10 dpo jeg også...men spørs om jeg greier å holde meg
Hvordan regner dere dpo. Fra første dag etter siste eggløsninsdag?
Onsdag. Uka går. Jeg er 6 dpo og utålmodig nå.
* Taster på app på mobilen *
Hvordan regner dere dpo. Fra første dag etter siste eggløsninsdag?
Man har bare én eggløsningsdag, selve dagen egget faktisk slipper. Du er 1 dpo dagen etter.
Foreløpig har jeg bare 4 g-strimler...så kjipt å tulle bort strimlene hvis de uansett blir blenda.Da er du flink. Jeg sprekker 8 dpo.
Sent from my iPad using BV Forum
Ok, ja det burde jeg jo skjønt. Bruker eggløsningsmonitor og den viser alltid to dager med max fertilitet. Da er jeg 5 dpo idag da![]()
Foreløpig har jeg bare 4 g-strimler...så kjipt å tulle bort strimlene hvis de uansett blir blenda.Har ikke store forhåpninger denne pp, men man vet jo aldri. Er ikke krise om tr dukker opp. Er jo bare 1 pp vår og vet d skal mye til for å treffe på første forsøk.
hehe.... håper kroppen min kan gi meg svar så slipper jeg å lure og teste. Foreløpig ser det ut som det ikke er noe graviditet på gang her i allefall...meeen... er jo tidlig også da. 6 dpo her ogsåJeg har altfor mange strimler...
Det er veldig lurt å bare vente og teste senere. Det er min historie med gjentatte kjemiske som gjør meg så gal.
hehe.... håper kroppen min kan gi meg svar så slipper jeg å lure og teste. Foreløpig ser det ut som det ikke er noe graviditet på gang her i allefall...meeen... er jo tidlig også da. 6 dpo her også![]()
Event. neste pp så har vi selvsagt overnattingsbesøk av ungene til ei venninne av meg når jeg har EL. Vi gir nemlig gavekort til jul der de kan få ei barnefri helg. Typisk at det ble ei EL helghaha...
Det er Kr.himmelfart helga, så vi skal ha dem fra torsdag til søndag. Kom til å tenke på at syklusen har jo forskjøvet seg fram denne pp iom jeg fikk EL på dag 13. Så da er det kanskje mulighet likevel. Får jeg da tr neste fredag istede for to blå, så er jo d CD 13 på onsdag før Kr.himmelfart HVIS EL kommer på samme dag da selvsagt og da er det jo muligheter for å få lagt inn noen aksjer tidligere den uka... jaja, den tid den sorg... nå får vi vente på neste uke og IKMDet holder med aksjeinnlegg torsdag før helgen.Og eventuelt søndag for sikkerhetsskyld.