*** IKM uke 20 ***

Har spotta litt på morgen men ble mer utover dagen med masse smerter! Har ikke hatt det på flere mnd:/ men tror nok at det er tr som har kommet :(

Så lyst til å bli mamma <3

Æsj så dritt. Håper det gir seg og ikke er tr!

* Taster på app på mobilen *

Nattinatt dere, håper det skjer mye positivt her uka som kommer ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er også veldig spent på hvordan resultatene er mot slutten av uka! Jeg klarte å la være å teste i dag tidlig :) har så og si hatt konstante småmurringer siden igår ettermiddag. Nå må det ikke være tr som melder sin ankomst, men heller en liten spire. Uæææ jeg er så spent!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 11 dpo i dag, og har fremdeles bare en svak skyggestrek på testen, så da er det nok dessverre bare hcg-rester etter MA'en. Jeg pleier å få positiv test 11 dpo om jeg er gravid, så jeg merker at jeg mister håpet nå.

Håper noen andre hadde en finere test på morgenen i dag. :)

De som har IKM i dag er :
Babi
HannePanne, pp 4
millemari, pp 1
xlibrax80

* Taster på app på mobilen *

O.o Var superkvalm i går kveld,og kjente litt på det igjen når gubben gikk på jobb.. Fant meg en strimmel,syntes den var negativ så jeg gav meg litt mer tid i bingen.. Når jeg nå skulle stelle meg fikk jeg se testen igjen!:o Har gått laaaangt over tidsfristen, sikkert 30 vertfall!...:p men jeg fikk sommerfugler!:D

Vedlegg

• 1399872636841.jpg
    1399872636841.jpg
    35,6 KB · Visninger: 123
O.o Var superkvalm i går kveld,og kjente litt på det igjen når gubben gikk på jobb.. Fant meg en strimmel,syntes den var negativ så jeg gav meg litt mer tid i bingen.. Når jeg nå skulle stelle meg fikk jeg se testen igjen!:o Har gått laaaangt over tidsfristen, sikkert 30 vertfall!...:p men jeg fikk sommerfugler!:D

Ååååå så spennende!!

Her er testen tatt i dag. Greide ikke å ta bilde før etter tidsfristen var ut men var uuuultrasvak før den gikk ut. Ser dere noe? Eller er d bare ønsketenkning. :-p Neste test blir Onsdag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399876261746.jpg
    1399876261746.jpg
    42,4 KB · Visninger: 116
Negativ test i dag også. 12 dpo. Drømte i natt at tr kom, men intet sett enda. Temp fortsatt forhøyet, samme menssmertene som har vart hele syklusen (argh), ømme pupper og en nyoppstått blålig farge i underlivet (???). Har ikke lagt merke til den tidligere sykluser, men har ikke tittet så godt etter heller. Mannen drømte i natt noe om masse egg i vasken - passe symbolsk :-P Ha en fin dag, alle dere.

Så spennende! Jeg krysser fingrene for deg!:-)

Det ser ut som dere er gravide Plokkfisk og Mosse. :D
Foreløpig så hopper jeg ikke høyt i taket. Jubler ikke før jeg har gått forbi IKM. OG har tatt en test med ukeikindikator..da har jeg d svart på hvitt...og mannen kan skjønne d enn bare se på noen streker. ..for d skjønte han ikke forrige gang :-p

Og ikke nok med det... så på testen som ble tatt i dag tidlig.... d var en strek der nå :-O aner ikke om den kom innen tidsfristen..... den jeg tok på fredag var fortsatt like blenda.... oh my... :-O Ser ut for at jeg må svi av test i morgen også.

Oj! Dette høres jo lovende ut:) hvordan gikk det med test i dag?

o_O Var superkvalm i går kveld,og kjente litt på det igjen når gubben gikk på jobb.. Fant meg en strimmel,syntes den var negativ så jeg gav meg litt mer tid i bingen.. Når jeg nå skulle stelle meg fikk jeg se testen igjen!:eek: Har gått laaaangt over tidsfristen, sikkert 30 vertfall!...:p men jeg fikk sommerfugler!:D

Oi, oi, oi..
Da blir den nok positiv innen tidsfristen i morgen

Her er testen tatt i dag. Greide ikke å ta bilde før etter tidsfristen var ut men var uuuultrasvak før den gikk ut. Ser dere noe? Eller er d bare ønsketenkning. :p Neste test blir Onsdag.

Syns jeg ser streken best på det vanlige bildet, jeg.
Set ikke noe på det negative.
Gratulerer så mye :)

Det lover jo veldig bra! Hurra!

Her er testen tatt i dag. Greide ikke å ta bilde før etter tidsfristen var ut men var uuuultrasvak før den gikk ut. Ser dere noe? Eller er d bare ønsketenkning. :-p Neste test blir Onsdag.

Jeg ser!!! Wiiiii!

Back
Topp