Har spotta litt på morgen men ble mer utover dagen med masse smerter! Har ikke hatt det på flere mnd:/ men tror nok at det er tr som har kommet
Så lyst til å bli mamma <3
Æsj så dritt. Håper det gir seg og ikke er tr!
* Taster på app på mobilen *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har spotta litt på morgen men ble mer utover dagen med masse smerter! Har ikke hatt det på flere mnd:/ men tror nok at det er tr som har kommet
Var superkvalm i går kveld,og kjente litt på det igjen når gubben gikk på jobb.. Fant meg en strimmel,syntes den var negativ så jeg gav meg litt mer tid i bingen.. Når jeg nå skulle stelle meg fikk jeg se testen igjen!
Har gått laaaangt over tidsfristen, sikkert 30 vertfall!...
men jeg fikk sommerfugler!
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Næææ så kjedelig! KlemHer er TR kommet
Ønsker oss en liten skatt![]()
Her er TR kommet
Ønsker oss en liten skatt![]()

Var superkvalm i går kveld,og kjente litt på det igjen når gubben gikk på jobb.. Fant meg en strimmel,syntes den var negativ så jeg gav meg litt mer tid i bingen.. Når jeg nå skulle stelle meg fikk jeg se testen igjen!
![]()
Foreløpig så hopper jeg ikke høyt i taket. Jubler ikke før jeg har gått forbi IKM. OG har tatt en test med ukeikindikator..da har jeg d svart på hvitt...og mannen kan skjønne d enn bare se på noen streker. ..for d skjønte han ikke forrige gangDet ser ut som dere er gravide Plokkfisk og Mosse.![]()
Og ikke nok med det... så på testen som ble tatt i dag tidlig.... d var en strek der nå :-O aner ikke om den kom innen tidsfristen..... den jeg tok på fredag var fortsatt like blenda.... oh my... :-O Ser ut for at jeg må svi av test i morgen også.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oi, oi, oi..Var superkvalm i går kveld,og kjente litt på det igjen når gubben gikk på jobb.. Fant meg en strimmel,syntes den var negativ så jeg gav meg litt mer tid i bingen.. Når jeg nå skulle stelle meg fikk jeg se testen igjen!
Her er testen tatt i dag. Greide ikke å ta bilde før etter tidsfristen var ut men var uuuultrasvak før den gikk ut. Ser dere noe? Eller er d bare ønsketenkning.Neste test blir Onsdag.
![]()
Her er testen tatt i dag. Greide ikke å ta bilde før etter tidsfristen var ut men var uuuultrasvak før den gikk ut. Ser dere noe? Eller er d bare ønsketenkning.Neste test blir Onsdag.