*** IKM uke 20 ***

Ikm onsdag 14. Mai. Har prøvd i ca 6 mnd nå å få nummer to. :) har litt murringer, men tror jeg er veldig på leting etter symptomer.

Lykke til alle sammen <3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oj! Da er du flink:) jeg tenkte å prøve igjen på mandag. Ikm på onsdag, kanskje torsdag;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oo.. mandag er jo ikke lenge til!:D Spennendeeee!:D Håper det kommer noen fine tester her den neste uken!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den siden likte jeg! Jeg gjorde noe veldig dumt nå. Tok en test, er bare 6-7 dpo! Tester var negativ, og humøret sank. Nå må jeg klare å vente til onsdag neste uke.

Du kan klare det!! Jeg heier på deg!:) Godt du ikke mistet motet med negativ test vertfall!:) om det hjelper er du jo ikke alene om dette i dag..:p

TR kommer hit:( Første tegn nå på morgenen, og kjenner det på meg. Det positive med det er at jeg tydeligvis kjenner kroppen min ganske godt nå:) Kjente nemlig EL-smerter og hadde EL-slim for ca to uker siden.

Jeg er så kvalm i dag jeg jenter:( har blitt tidlig kvalm de andre gangene jeg har vært gravid også, så fikk litt forhåpninger her... ;)

Håper kvalmen har en god grunn da!;) .. vil på en måte si du er heldig.. heh :p jeg kjenner ingenting.. :s

TR kommer hit:( Første tegn nå på morgenen, og kjenner det på meg. Det positive med det er at jeg tydeligvis kjenner kroppen min ganske godt nå:) Kjente nemlig EL-smerter og hadde EL-slim for ca to uker siden.

Ååå.. så kjedelig! .. men vi mister ikke troen eller håpet før tr virkelig er her!..:) men som du sier, så har du begynt å virkelig kjenne kroppen din! Gir bedre sjangse neste gang da!!:) Men- håper du får en tr-fri periode!;)

Svak strek i dag og, men tydeligere enn i går. Fortsatt kvalm og sure oppstøt. 9 dpo i dag.

1399710166972.jpg

* Taster på app på mobilen *

Tilhører vel egentlig her.
IKM mandag 12 mai.

12 DPO, og har holdt meg unna testing. Har vært veldig rolig hele pp'en. Så plan er å vente å se om TR kommer over helga.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Så kjedelig!!! Neste gang blir det!! Ikke mist håpet :)

Tilhører vel egentlig her.
IKM mandag 12 mai.

12 DPO, og har holdt meg unna testing. Har vært veldig rolig hele pp'en. Så plan er å vente å se om TR kommer over helga.

Du er flink! Håper forkjølelsen er bedre og at tr holder seg borte!!

Ååå.. så kjedelig! .. men vi mister ikke troen eller håpet før tr virkelig er her!..:) men som du sier, så har du begynt å virkelig kjenne kroppen din! Gir bedre sjangse neste gang da!!:) Men- håper du får en tr-fri periode!;)

Så kjedelig!!! Neste gang blir det!! Ikke mist håpet :)

Takk damer. Nå er hun her, og hun tok meg seg migrene. Dårlig dag i dag altså. Men i det minste kan jeg ta en migrenepille i dag, siden jeg jo ikke er gravid.

Lykke til alle dere andre!:)

10 dpo i dag, negativ test. Kroppen kjennes som den forbereder seg på tr, samme verkene og løs mage. Tempen er fortsatt forhøyet, men målingene har vært litt ustabile. Usj. Holde seg unna! Teste over helga hvis tr ikke har kommet innen da. På den positive siden er det i så fall bare et par uker til ny prøving - får innstille meg på det. Krysser fingrene for dere andre :-)

Du er flink! Håper forkjølelsen er bedre og at tr holder seg borte!!

Forkjølelsen er vel bare blitt verre. Fordelen er at jeg har ikke feber, men jeg føler meg skikkelig overkjørt. Best å bare ligge på sofa å sløve.
Er kvalm også, men tror det kommer av infeksjon i kroppen.

Back
Topp