*** IKM uke 20 ***

kan jeg bli med? :P egentlig ikm imorgen men siden negativ test idag og tulette rar mens sist og pga jeg er tom for tester kan du skirve meg opp på onsdag ? da kommer jeg til å teste om ikke frk rød har kommet enda ;)

Spør om det her også! Har noen av dere opplevd mensen før tiden? Jeg har fått skikkelig smerter i korsrygg og magen og våknet til at jeg hadde tre prikker i trusa med friskt blod, og fikk blod på papiret når jeg var på do. Hadde ikke noe smerter eller noe før i dag!

Så lyst til å bli mamma <3

Spør om det her også! Har noen av dere opplevd mensen før tiden? Jeg har fått skikkelig smerter i korsrygg og magen og våknet til at jeg hadde tre prikker i trusa med friskt blod, og fikk blod på papiret når jeg var på do. Hadde ikke noe smerter eller noe før i dag!

Jeg har ikke, heller for sent bare.. men jeg har jo lest om festeblødning- kan skje mellom 2-10 dager etter befruktning.. kan jo være det? Når er din ikm? Håper det går bra med deg!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

IKM er på onsdag, så er jo 3 dager før tiden! Men jeg har jo ikke testet el denne mnd da! Jeg er også sånn at jeg pleier heller å være for sen, så dette var jo nytt for meg! For se om jeg blør noe mer:)

Veldig spent jeg nå. Ikm imorgen, og om ikke tanta kommer så tester jeg på onsdag :-)

IKM er på onsdag, så er jo 3 dager før tiden! Men jeg har jo ikke testet el denne mnd da! Jeg er også sånn at jeg pleier heller å være for sen, så dette var jo nytt for meg! For se om jeg blør noe mer:)

Ja, jeg håpee vertfall det ikke er tanta som kommer!.. liker ikke!!:p

Klarte ikke å dy meg, så tok en test i dag også. Fortsatt negativ og blendahvit:( nå skal jeg prøve å vente til tirsdag:-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Klarte ikke å dy meg, så tok en test i dag også. Fortsatt negativ og blendahvit:( nå skal jeg prøve å vente til tirsdag:-/

Sent from my iPhone using BV Forum
Du er ikke alene. Tok en jeg også. Blendahvit. Nå ser jeg an utviklingen på mine ømme pupper. Minker ømheten på tirsdag/onsdag så vet jeg hva som er i gjære.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Neseblod.... sist jeg var gravid blødde jeg neseblod..og d gjorde jeg i sta... :-O Neii... ikke få forhåpninger. Vent litt med det.

Neseblod.... sist jeg var gravid blødde jeg neseblod..og d gjorde jeg i sta... :-O Neii... ikke få forhåpninger. Vent litt med det.

Ö

Og ikke nok med det... så på testen som ble tatt i dag tidlig.... d var en strek der nå :-O aner ikke om den kom innen tidsfristen..... den jeg tok på fredag var fortsatt like blenda.... oh my... :-O Ser ut for at jeg må svi av test i morgen også.

Og ikke nok med det... så på testen som ble tatt i dag tidlig.... d var en strek der nå :-O aner ikke om den kom innen tidsfristen..... den jeg tok på fredag var fortsatt like blenda.... oh my... :-O Ser ut for at jeg må svi av test i morgen også.

Ojoj!:D så spennende!! Jeg tror også på en ny test i morgen!.. eller evt tirsdag!;) spennende!:D

kan jeg bli med? :p egentlig ikm imorgen men siden negativ test idag og tulette rar mens sist og pga jeg er tom for tester kan du skirve meg opp på onsdag ? da kommer jeg til å teste om ikke frk rød har kommet enda ;)

Da har jeg ført deg opp. :)

I morgen er det uke 20!!! :D Jeg håper vi får positive tester, og at tanta holder seg borte nå. :Heartred

Enig med deg!:D Måtte uken suse avgårde og ta med seg alle plagsomme tanter!:p

Gleder meg faktisk til helgen nå kjenner jeg!..:D Blir spennende å se testene til alle også!:D

Hvordan har det vært i dag da? Ja, krysser fingrene for en god uke uten besøk av you-know-who..:p

Har spotta litt på morgen men ble mer utover dagen med masse smerter! Har ikke hatt det på flere mnd:/ men tror nok at det er tr som har kommet :(

Back
Topp