IKM uke 2

10dpo i dag og egentlig ingen symptomer, kun utfloden som har minsket/ stoppet opp. Tørr ikke å teste :hilarious: Hvordan går det med dere?

Har fått negative tidlige tester.. og kjenner at det tuller skikkelig med psyken, å teste så tidlig:wacky:
Alle ære til dere som har stått i dette lenge:Heartred

Har bestemt meg for å ikke teste før på ikm-dagen. Det er på torsdag:joyful::smiley-angelic001 krysser fingrene, men har ikke troa denne gangen..

Har fått negative tidlige tester.. og kjenner at det tuller skikkelig med psyken, å teste så tidlig:wacky:
Alle ære til dere som har stått i dette lenge:Heartred

Har bestemt meg for å ikke teste før på ikm-dagen. Det er på torsdag:joyful::smiley-angelic001 krysser fingrene, men har ikke troa denne gangen..
Føler på det samme som deg, jeg har og tatt tester. Sist i dag (dpo 10) som var negativ. Tok clear blue ultratidlig med +/- og tidlig babyplan stav som også var helt negativ i dag. Har et lite håp med sen festing og/eller eggløsing var senere enn antatt pga kjemisk i desember, men ikke sikkert det går min vei og instiller meg litt på det. Skal prøve å vente til ikm dag her også.

Føler på det samme som deg, jeg har og tatt tester. Sist i dag (dpo 10) som var negativ. Tok clear blue ultratidlig med +/- og tidlig babyplan stav som også var helt negativ i dag. Har et lite håp med sen festing og/eller eggløsing var senere enn antatt pga kjemisk i desember, men ikke sikkert det går min vei og instiller meg litt på det. Skal prøve å vente til ikm dag her også.

10dpo er tidlig, så det er fortsatt håp :Heartred
Men jeg har det litt sånn som deg, er egentlig litt negativt innstilt, men alt håp er ikke ute:Heartred

Jeg krysser fingrene for oss begge (og resten av jentene) for at det allikevel skal gå vår vei:love017

Dagens test… tydelig, men blør fortsatt så er forberedt på at dette kan gå begge veier…. Litt av en stigning da :Heartred

IMG_1932.jpeg

Hadde noe spotting og murringer for et par dager siden, så tok test dagen etter. Negativ.. tok i går også og helt blenda. Vi skal prøve uten å tracke EL nå, men jeg kjenner at jeg mister helt kontrollen da og blir nesten mer stresset? Nå er det 4 uker siden SA, så det er jo tidlig å prøve på nytt. Men gud som jeg savner de to strekene :sad010

12dpo og tok en tidligstrimmel. Blenda.. tar virkelig knekken på meg dette :sorry:
Det er leit å høre - spesielt at du har det så tungt. Jeg håper du den beste hjelpen og oppfølgingen, særlig om det ikke går veien nå. :Heartred
Jeg vil også bare si at du virker så positiv, men også fornuftig.:) Takk for at du startet tråd og har heiet på alle sammen. :Heartred
Håper du snart får en spire :Heartred

Det er leit å høre - spesielt at du har det så tungt. Jeg håper du den beste hjelpen og oppfølgingen, særlig om det ikke går veien nå. :Heartred
Jeg vil også bare si at du virker så positiv, men også fornuftig.:) Takk for at du startet tråd og har heiet på alle sammen. :Heartred
Håper du snart får en spire :Heartred
Tusen takk for gode ord :Heartpink Har time til gynekolog for start av ivf i april, så blir forhåpentligvis etterhvert. Tror jeg kommer til å ta en pause fra forum etter denne ikm-gruppa er ferdig

Back
Topp