IKM uke 2

Hm… usikker faktisk. Men kan fortsatt være for tidlig :Heartred

Jeg vet jo at de fleste tester er beregnet for dagen for menstruasjonen eller senere, men klarer ikke å dy meg selv…

Når er IKM for deg, tror du?:)
Takk Synes noe mer i virkeligheten. Egentlig i morgen, men har pcos. Noen ganger er eggløsningen en uke senere.

Fikk litt mensenmurringer her i dag, og et stikk i går kveld (mensen er ca 1 uke unna). Håper det er noe og ikke bare hode mitt som lurer meg, vanskelig å vite! Blir nok en dag med litt chatter med chatgpt hehe. Tror jeg ryker på en test i morgen (dpo 8) i håp om en veldig svak test.

Kjekt å se folk som har fått positive tester :Heartred

Fikk litt mensenmurringer her i dag, og et stikk i går kveld (mensen er ca 1 uke unna). Håper det er noe og ikke bare hode mitt som lurer meg, vanskelig å vite! Blir nok en dag med litt chatter med chatgpt hehe. Tror jeg ryker på en test i morgen (dpo 8) i håp om en veldig svak test.

Kjekt å se folk som har fått positive tester :Heartred
Krysser fingrene for at det var implantasjon :D

Er nå 12 dpo og fått svake skyggestreker siden første test 9 dpo. Jeg tenkte første at det er dårlige tester som gir meg slike skygger, men skyggene har ikke kommet på kveldstesting (da har de blitt helt blenda), tenker derfor at det kanskje kan ha vært en kjemisk?
Aner ikke jeg altså. Har aldri hatt det før. Men har mistet håpet om noe levedyktig. Selvom den er en anelse sterkere i dag enn de andre dagene - tenker jeg utviklingen er for dårlig.

IMG_6164.jpeg

Er nå 12 dpo og fått svake skyggestreker siden første test 9 dpo. Jeg tenkte første at det er dårlige tester som gir meg slike skygger, men skyggene har ikke kommet på kveldstesting (da har de blitt helt blenda), tenker derfor at det kanskje kan ha vært en kjemisk?
Aner ikke jeg altså. Har aldri hatt det før. Men har mistet håpet om noe levedyktig. Selvom den er en anelse sterkere i dag enn de andre dagene - tenker jeg utviklingen er for dårlig.

Vis vedlegget 476867
Krysser fingrene for deg! 12 dpo er fortsatt tidlig...

Tidligere tilhørt uke 1, men uke 2 er nok mer riktig :happy: . Ser dere noe her?
Sniker!
Syns jeg kan se antydning til noe på strimmeltesten… men vanskelig å se om det er skyggestrek eller babystrek da det er mye skygge på bildet.
Uansett spennende fremover.
Krysser fingrene for deg :binkybaby

Vel.. jeg klarte ikke å vente med å teste mer, så jeg tok disse i formiddag.
3 ulike tester, alle positive. Nå kan det vel ikke være noe tvil selv om det fortsatt er tidlig. :Heartred

Clearblue Ultratidlig digital, Babyplan tidlig og MakeSure vanlig strimmel.
Vis vedlegget 476887
Gratulere så masse!

Kan jeg spør hvor du kjøpte cleare bluen? Tenker om dne fins på butikken (eller om jeg må på apoteket). Frister å ta en slik selv en av de neste dagene

Gratulerer så mye!! Hvor mange dpo er du?
Helt ærlig, jeg vet ikke helt. Er ikke så god med dette med dpo da jeg ikke testet aktivt. Tracker med Flo og i følge den skulle eggløsning være 24/12, men jeg tror den var tidligere utifra utfloden min :p IKM er ca 8.1, så om 5 dager.

Helt ærlig, jeg vet ikke helt. Er ikke så god med dette med dpo da jeg ikke testet aktivt. Tracker med Flo og i følge den skulle eggløsning være 24/12, men jeg tror den var tidligere utifra utfloden min :p IKM er ca 8.1, så om 5 dager.
Hvis du har instabox i nærheten så pleier farmasiet/apotera ha rask levering til instabox :) pleier å få dagen etter jeg bestiller her

Hei! Hadde en SA i starten av desember, så vet ikke hvor jeg er i syklus. Har ikke teste EL siden rett før jul, og da var de veldig negative. Om jeg skal regne SA blødning som mensen, så er Ikm 11.jan hvertfall, så jeg tror jeg skal gå ut i fra det og se. :Heartred Fått et meget avslappet forhold til prøvingen nå da vi ble så knust nå.. Prøver å gjøre det til en god ting igjen.

Bev98 - 27 - b2 - pp.3 - EL 27/12 ifølge FLO- IKM 11/1

Hei! Hadde en SA i starten av desember, så vet ikke hvor jeg er i syklus. Har ikke teste EL siden rett før jul, og da var de veldig negative. Om jeg skal regne SA blødning som mensen, så er Ikm 11.jan hvertfall, så jeg tror jeg skal gå ut i fra det og se. :Heartred Fått et meget avslappet forhold til prøvingen nå da vi ble så knust nå.. Prøver å gjøre det til en god ting igjen.

Bev98 - 27 - b2 - pp.3 - EL 27/12 ifølge FLO- IKM 11/1
Så trist å høre.. men du er hjertelig velkommen hit til oss :Heartpink

IMG_7834.jpeg
Oppdatering 12 dpo :love7
Tror ikke helt på det før onsdag 7., men foreløpig ser det lovende ut! :) Forventet IKM er et sted mellom 5. og 7.

Ps. Testet også morgen 11 dpo, men streken ble mer synlig på ettermiddagen og har derfor bare spart på den.:)

Lykke til alle sammen :Heartred

Back
Topp