IKM uke 2

Hadde noe spotting og murringer for et par dager siden, så tok test dagen etter. Negativ.. tok i går også og helt blenda. Vi skal prøve uten å tracke EL nå, men jeg kjenner at jeg mister helt kontrollen da og blir nesten mer stresset? Nå er det 4 uker siden SA, så det er jo tidlig å prøve på nytt. Men gud som jeg savner de to strekene :sad010
Vi skal prøve å ikke tracke frem til time hos gynekolog i april. Men kjenner jeg meg selv rett så er det full psykose fra cd10 :facepalm:
Masse lykke til videre, håper spiren sitter for dere snart :Heartpink

Hvordan går det i dag? :Heartpink
<3 øverste fra i dag, nederste fra i går. Har fortsatt å blø litt… nervepirrende
IMG_1941.jpeg

Tok også test i dag, som var helt negativ. Tok 2 for å være sikker, men desverre. Neste runde skal jeg prøve å unngå å google og snakke med chatgpt.

Personlig merker jeg den beste tiden er når jeg er på jobb, siden da har jeg ikke tid til å overtolke symtomer og google. På fritiden bør jeg nok og prøve å finne på litt som distraherer i «ventetiden» etter eggløsing.

Ønsker alle sammen lykke til videre både med en positiv test og dere som skal prøve videre
:Heartred

Den er jo mye sterkere i dag! Det må da være et godt tegn! :Heartred
Sluttet å blø nå, og dagens test er enda sterkere. Syns det er rart om det er «normalt» å blø såpass som jeg har gjort de siste dagene. Skal til lege etterpå for å måle HCG, så må jeg sikkert følge litt ekstra med på evt svangerskap utenfor livmor….

Men, mannen er i alle fall i full gang med å planlegge større bil for å få god plass til dette tredje barnet som er veldig velkomment :Heartred

Sluttet å blø nå, og dagens test er enda sterkere. Syns det er rart om det er «normalt» å blø såpass som jeg har gjort de siste dagene. Skal til lege etterpå for å måle HCG, så må jeg sikkert følge litt ekstra med på evt svangerskap utenfor livmor….

Men, mannen er i alle fall i full gang med å planlegge større bil for å få god plass til dette tredje barnet som er veldig velkomment :Heartred
Krysser fingrene for terminspire, og ny bil :laughing002 :Heartpink

Har sneket litt, skulle holde meg unna forum en periode, men nå må jeg melde meg inn!

Nammen - 32 år - b2 - pp9 - el 29/12 - ikm - 10/01

11 dpi i dag og tok denne testen nå, men er redd det er noe gale med den. Brukte veldig lang tid på å trekke gjennom, og er redd det ikke kan være sant…

IMG_8304.jpeg

Har sneket litt, skulle holde meg unna forum en periode, men nå må jeg melde meg inn!

11 dpi i dag og tok denne testen nå, men er redd det er noe gale med den. Brukte veldig lang tid på å trekke gjennom, og er redd det ikke kan være sant…

Vis vedlegget 477262
Sniker! Ser bare ut som den har fått litt for mye urin! Streken er jo der uten tvil! Har du prøvd å teste på nytt? Så føler du deg kanskje litt roligere? ❤️

Vis vedlegget 477262
Velkommen hit! Spennende strek, gleder meg til å se fortsettelsen :D:Heartpink

Vis vedlegget 477262
Min siste pakke med Make sure bruker også veldig lang tid på å trekke…

Men ja, jeg ser strek! Test igjen i morgen, og kanskje tisse i et glass, så kan du ta to tester på en gang, hehe!

Back
Topp