Strekene var borte i dag...Takk Synes noe mer i virkeligheten. Egentlig i morgen, men har pcos. Noen ganger er eggløsningen en uke senere.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strekene var borte i dag...Takk Synes noe mer i virkeligheten. Egentlig i morgen, men har pcos. Noen ganger er eggløsningen en uke senere.

Ah krysser alt for deg! Når tenker du å teste? Her kom mensen i dag, så jeg hadde nok en kjemisk…10dpo i dag og egentlig ingen symptomer, kun utfloden som har minsket/ stoppet opp. Tørr ikke å testeHvordan går det med dere?
Ah så utrolig trist.. beklager at det skjedde med degAh krysser alt for deg! Når tenker du å teste? Her kom mensen i dag, så jeg hadde nok en kjemisk…![]()

krysser fingrene, men har ikke troa denne gangen..Føler på det samme som deg, jeg har og tatt tester. Sist i dag (dpo 10) som var negativ. Tok clear blue ultratidlig med +/- og tidlig babyplan stav som også var helt negativ i dag. Har et lite håp med sen festing og/eller eggløsing var senere enn antatt pga kjemisk i desember, men ikke sikkert det går min vei og instiller meg litt på det. Skal prøve å vente til ikm dag her også.Har fått negative tidlige tester.. og kjenner at det tuller skikkelig med psyken, å teste så tidlig
Alle ære til dere som har stått i dette lenge
Har bestemt meg for å ikke teste før på ikm-dagen. Det er på torsdagkrysser fingrene, men har ikke troa denne gangen..
Tusen takk for gode ordAh så utrolig trist.. beklager at det skjedde med deg
Blir nok å teste på torsdag eller fredag, men har ikke særlig troa![]()
Føler på det samme som deg, jeg har og tatt tester. Sist i dag (dpo 10) som var negativ. Tok clear blue ultratidlig med +/- og tidlig babyplan stav som også var helt negativ i dag. Har et lite håp med sen festing og/eller eggløsing var senere enn antatt pga kjemisk i desember, men ikke sikkert det går min vei og instiller meg litt på det. Skal prøve å vente til ikm dag her også.

Der kom mensenStrekene var borte i dag...![]()

Fin strek da! Krysser fingreneDagens test… tydelig, men blør fortsatt så er forberedt på at dette kan gå begge veier…. Litt av en stigning da
Vis vedlegget 477142

Hvordan går det i dag?Dagens test… tydelig, men blør fortsatt så er forberedt på at dette kan gå begge veier…. Litt av en stigning da
Vis vedlegget 477142

Det er leit å høre - spesielt at du har det så tungt. Jeg håper du den beste hjelpen og oppfølgingen, særlig om det ikke går veien nå.12dpo og tok en tidligstrimmel. Blenda.. tar virkelig knekken på meg dette![]()

Tusen takk for gode ordDet er leit å høre - spesielt at du har det så tungt. Jeg håper du den beste hjelpen og oppfølgingen, særlig om det ikke går veien nå.
Jeg vil også bare si at du virker så positiv, men også fornuftig.Takk for at du startet tråd og har heiet på alle sammen.
Håper du snart får en spire![]()
Har time til gynekolog for start av ivf i april, så blir forhåpentligvis etterhvert. Tror jeg kommer til å ta en pause fra forum etter denne ikm-gruppa er ferdigKrysser fingrene for at spiren din snart sitterTr kom den..
Håper det blir klaff neste runde
Masse lykke til dere som har fått 2 blå streker![]()