IKM uke 19

Så spennede:) lykke til[emoji4]
Jeg hadde veldig intense og sterke smerter på onsdagen så er ganske sikker på at jeg hadde EL da. Litt for tidlig i forhold til hva jeg regnet med men vi har sikret oss hele uka[emoji23][emoji4]
Takk for det :-) Har hatt el smerter i to dager nå, så håper det gir seg snart! Vil inn i dpo land jeg også :-)

Så gøy[emoji4] jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL på onsdag pga så forferdelige intense smerter på høyre sida.. og nå føler jeg meg veldig rar i magen hvis jeg tør å si det.. og har fryst i hele dag. Sånn var jeg i starten med de 2 første å. Men det er sikkert bare innbilning[emoji23] men har en rar følelse på at det har klaffet denne uka[emoji23]
Ooh, spennende :D

Godt med overstått el da :)

Venter på EL som lar vente på seg :( Hadde virkelig tro på smilefjes idag.. Men murring og slim er på plass så får se hva tempen sier de kommende dagene. Men mulig jeg må hoppe over i uke 20 om det fortsetter slik..

Venter på EL som lar vente på seg :( Hadde virkelig tro på smilefjes idag.. Men murring og slim er på plass så får se hva tempen sier de kommende dagene. Men mulig jeg må hoppe over i uke 20 om det fortsetter slik..
Får håpe EL kommer snart[emoji4] krysser fingre for deg[emoji4]

Med murringer og el slim så må det være rett rundt hjørnet :-)

Nå er dagen her!!
Det stikker til i lyskene, egentlig er murringene de eneste jeg har å gå etter denne pp, kroppen vil ikke avsløre noe el på utfloden i allefall :s den har vært litt vannete liksom, men ikke nok til at jeg har ville gjetta på at el var på g.

7b5495f3d998748a72485881428f0238.jpg

Håper den skyyyter til værs i morgen, jeg er klar for å telle dpo [emoji38][emoji323][emoji322]

Nå kjenner jeg at jeg er lei :( 2 dager siden jeg burde fått smilefjes, og den har ikke kommet ennå.. Kun 1 teststrimmel igjen også. Stygt redd EL bare lar vente på seg en god stund igjen.. Orker ikke flere laaaaaange sykluser..

IMG_5944.JPG
IMG_5945.JPG

Ikm 14/5 :)
Positiv el test i dag og fast smilefjes på clearblue. 2 dager tidligere enn forventet, men har fått letrozol denne mnd så det er nok derfor. Vanvittige el smerter på begge sider denne gangen. Pleier bare ha på en side.

Etter tre kjemiske/sa på rad nå er jeg klar for at spiren skal sitte denne mnd [emoji173] begynner med crinone på mandag (dag 14) og går på albyl-e også. Ble forsøkt satt på prednisolon også denne mnd for å senke immunforsvaret litt men det endte med akutt gastroenteritt som bivirkning så de fikk jeg streng beskjed om å kutte med en gang [emoji30]
46cffd55649d11297bf700ab483c5fbb.jpg

Last edited:
image.png

Back
Topp