IKM uke 19

Så frustrerende.... hvordan er symptomene da?

Masse slim og murring på venstre siden så tror jeg hadde fått pos EL test igår kveld eller nå ;) Får se hva tempen sier, ser ut som app'n har forberedt et temphopp :)

IMG_5947.JPG

Aldri opplevd det selv, men kan sikkert blø litt, men ikke over 2 dager og ikke tykt Mens-blod mener jeg å ha hørt :)

Då ser det lovande ut... tynt blod (men forholdsvis mye) så får sjå om det blir normal mens etterhvert eller om den forsvinner igjen like fort som den kom [emoji85] men har smerter i bekkenet/korsryggen då...det pleier å bety mensen [emoji57]

Då ser det lovande ut... tynt blod (men forholdsvis mye) så får sjå om det blir normal mens etterhvert eller om den forsvinner igjen like fort som den kom [emoji85] men har smerter i bekkenet/korsryggen då...det pleier å bety mensen [emoji57]
Oki. Spennende å se da :)

Haha, jeg og med min 1dpo [emoji28]
Kommer nok til å teste lørdag 7dpo, bare fordi det er lørdag og en "akseptabel" dpo-dag og begynne på [emoji14]

Når ryker første test hos deg?

Oooh, nå blir jeg frista til å teste selv, nærmer meg 7dpo med stormskritt!

Haha, jeg og med min 1dpo [emoji28]
Kommer nok til å teste lørdag 7dpo, bare fordi det er lørdag og en "akseptabel" dpo-dag og begynne på [emoji14]

Når ryker første test hos deg?
Jeg har bare en test liggende så målet er å klare å vente til dagen tr skal komme[emoji23]men denne gangen er jeg så spent så spørs om ikke den ryker noen dager før[emoji23]er 4 dpo i dag.
Vi skal ikke bare ha en testedate på lørdag da?[emoji4]kanskje jeg klarer å holde meg i alle fall fram til da[emoji4]

Last edited:
Jeg har bare en test liggende så målet er å klare å vente til dagen tr skal komme[emoji23]men denne gangen er jeg så spent så spørs om ikke den ryker noen dager før[emoji23]er 4 dpo i dag.
Vi skal ikke bare ha en testedate på lørdag da?[emoji4]kanskje jeg klarer å holde meg i alle fall fram til da[emoji4]
Ja, it's a date [emoji14] jeg har masse tester, og gikk på en smell og bestilte tidligtester også, som jeg sverget at jeg ikke skulle [emoji14]

Men komplett apotek har fortsatt salg da ;)

Ja, it's a date [emoji14] jeg har masse tester, og gikk på en smell og bestilte tidligtester også, som jeg sverget at jeg ikke skulle [emoji14]

Men komplett apotek har fortsatt salg da ;)
Jeg har bestilt en fra komplett:) men jeg tør ikke bestille flere for jeg har ikke penger til det denne mnd[emoji4] 2 bursdagsbarn og 3 selskaper går hardt utover lommeboka[emoji23]

Ikm 14/5 :)
Positiv el test i dag og fast smilefjes på clearblue. 2 dager tidligere enn forventet, men har fått letrozol denne mnd så det er nok derfor. Vanvittige el smerter på begge sider denne gangen. Pleier bare ha på en side.

Etter tre kjemiske/sa på rad nå er jeg klar for at spiren skal sitte denne mnd [emoji173] begynner med crinone på mandag (dag 14) og går på albyl-e også. Ble forsøkt satt på prednisolon også denne mnd for å senke immunforsvaret litt men det endte med akutt gastroenteritt som bivirkning så de fikk jeg streng beskjed om å kutte med en gang [emoji30]
46cffd55649d11297bf700ab483c5fbb.jpg

Bare bittelitt mer positiv i dag [emoji23] da er vel teknisk sett ikm 15/5 men holder meg her foreløpig. Aldri ever sett en så positiv eggløsningstest.. legen sa det kunne løsne to egg pga letrozol så vi får se nå da [emoji23]

57aaa96ae01931775894b09545053975.jpg

Lå med samboer i går kveld, og da vi var ferdige og jeg gikk på do, var det som kom ut rosa (sorry, haha).

Fikk kjempevondt i korsryggen da jeg skulle sove, akkurat så vondt som når TR kommer. Blei selvfølgelig veldig skuffa, da jeg bare er 7dpo, og var redd TR skulle komme tidlig igjen. Satte i en tampong og tok to Ibux for å klare å sove.

Men! Tempen har ikke sunket i dag, tvert i mot er den litt høyere. Tampongen kom ut uten noe blod, og de vonde, vonde krampene er redusert til litt svak murring. Jeg hååååper at løpet ikke er kjørt likevel!

Lå med samboer i går kveld, og da vi var ferdige og jeg gikk på do, var det som kom ut rosa (sorry, haha).

Fikk kjempevondt i korsryggen da jeg skulle sove, akkurat så vondt som når TR kommer. Blei selvfølgelig veldig skuffa, da jeg bare er 7dpo, og var redd TR skulle komme tidlig igjen. Satte i en tampong og tok to Ibux for å klare å sove.

Men! Tempen har ikke sunket i dag, tvert i mot er den litt høyere. Tampongen kom ut uten noe blod, og de vonde, vonde krampene er redusert til litt svak murring. Jeg hååååper at løpet ikke er kjørt likevel!
Progesteronet som gjør tempen høyere gjør også slimhinnene skjøre. Jeg får nesten alltid litt rosa etter samleie i dpo-land :)

Har forresten lest at ibux reduserer fruktbarheten ved at den kan hemme eggløsning og progesteronet :)

Har forresten lest at ibux reduserer fruktbarheten ved at den kan hemme eggløsning og progesteronet :)
Oi, det visste jeg ikke! Så dumt egentlig, det er det eneste som hjelper mot kramper i korsryggen :( Håper ikke jeg har ødelagt noe nå.

Godt å høre at det er vanlig, blødningen sammen med krampene fikk meg til å tro at løpet var kjørt!

Oi, det visste jeg ikke! Så dumt egentlig, det er det eneste som hjelper mot kramper i korsryggen :( Håper ikke jeg har ødelagt noe nå.

Godt å høre at det er vanlig, blødningen sammen med krampene fikk meg til å tro at løpet var kjørt!
Men fikk du orgasme? Har hørt at man kan få litt smerter ved orgasme om man er gravid [emoji14]

Den studien med ibux var svært liten og gjaldt sammenhengene bruk over 10 dager hindra eggløsning, men at regelmessigbruk også kunne skade progesteronet.
Tror ikke en innimellom har noe å si, men for de som brukte ibux i 10 dager så fikk bare 6% eggløsning [emoji33][emoji33]

Men fikk du orgasme? Har hørt at man kan få litt smerter ved orgasme om man er gravid [emoji14]

Den studien med ibux var svært liten og gjaldt sammenhengene bruk over 10 dager hindra eggløsning, men at regelmessigbruk også kunne skade progesteronet.
Tror ikke en innimellom har noe å si, men for de som brukte ibux i 10 dager så fikk bare 6% eggløsning [emoji33][emoji33]

Da satser jeg på at det går greit, har bare tatt de to denne syklusen! [emoji28]

Fikk ikke orgasme (var mest grei mot mannen i går, hehe), så lurer fortsatt på hva som var så vondt. Var akkurat som menssmerter, bare at smerten satt kun i korsryggen, og ikke nederst i magen i tillegg, slik som det pleier. Håper jeg er gravid likevel [emoji173]️

Liten blødning og vondt i korsryggen høres ut som tegn på baby da ;) Spennende! Som hun andre skrev, så er det anbefalt å holde seg unna ibux, men tror ikke det er noe å bekymre seg over 7 dpo :-)

Back
Topp