IKM uke 19

Da satser jeg på at det går greit, har bare tatt de to denne syklusen! [emoji28]

Fikk ikke orgasme (var mest grei mot mannen i går, hehe), så lurer fortsatt på hva som var så vondt. Var akkurat som menssmerter, bare at smerten satt kun i korsryggen, og ikke nederst i magen i tillegg, slik som det pleier. Håper jeg er gravid likevel [emoji173]️
Spennende da [emoji14] 7dpo er jo innenfor implantasjontiden :D

Her våknet jeg natt til i går med skikkelig stikking og vondt i livmoren. Ca 5 dager dpo, tror jeg ..vet vi traff EL denne gangen også, for hadde ganske sterke EL tegn + at jeg testet positivt på EL test på tirsdag. [emoji6] Håper det var egget som festet seg jeg kjente, men vet ikke om det er for tidlig 5 dager dpo? Gikk iallefall over i løpet av 5 minutter. [emoji4]

Jeg går over på ikm uke 20 ser det ut som. Denne nå i morges. Nå må det helsikkes egget slippe snart[emoji12]
f4d175aff8463c17d4ff3ed81e944883.jpg

Her våknet jeg natt til i går med skikkelig stikking og vondt i livmoren. Ca 5 dager dpo, tror jeg ..vet vi traff EL denne gangen også, for hadde ganske sterke EL tegn + at jeg testet positivt på EL test på tirsdag. [emoji6] Håper det var egget som festet seg jeg kjente, men vet ikke om det er for tidlig 5 dager dpo? Gikk iallefall over i løpet av 5 minutter. [emoji4]
5dpo er innafor :D

Spennende!!

Sniker meg inn her, selvom jeg i god tro opprett ikm gruppe for uke 20 :p

Norri - PP4 - B1 - 27.05 - 10.05

CD22 og fortsatt negativ EL-test. Nå er jeg tom for tester. Kan EL ha vært selv om jeg ikke har fått utslag på noen av testene?

Blir ikke klok på tempen.. Men det har endret seg fra eggløsningsslim til kremete utflod. Og stikningene på venstre siden slapp i natt. Så sett utelukkende på kroppslige tegn vil jeg anta EL var igår..? Her er i hvertfall tempen:

IMG_5949.JPG

Avventer i hvertfall til tempen imorgen før jeg tar WY og spiser ananas ;)

CD22 og fortsatt negativ EL-test. Nå er jeg tom for tester. Kan EL ha vært selv om jeg ikke har fått utslag på noen av testene?
Ja. Noen ganger varer LH-toppen veldig kort.
Husker jeg på innskytelse en syklus tok EL-test på kvelden og da var den positiv. Var negativ neste morgen igjen.

Oppdatert.
Liaff - hvordan går det med deg?

Da hopper jeg over til uke 20 med temphopp idag og da trolig EL igår :) Håper svømmerne fra natt til søndag har gjort jobben sin ;) Kjentes ut som at egget slapp natt til mandag..

IMG_5950.JPG

Back
Topp