IKM uke 19

Nei... hva skal man si.. istede for kryss ble det dropp... sist dette skjedde 3dpo begynte jeg å spotte på kvelden...
a9bf63f1f2da94aea0111ab8b6fd18ea.jpg

Nei... hva skal man si.. istede for kryss ble det dropp... sist dette skjedde 3dpo begynte jeg å spotte på kvelden...
a9bf63f1f2da94aea0111ab8b6fd18ea.jpg
Så frustrerende :( Jeg har også hatt lavere temp 3 dpo på alle mine mnd med pergo. Men har ikke pleid å spotte da. Håper den stiger igjen i morgen!

Den er så høy at jeg orka ikke drive på å fikle så mye nå på jobb [emoji14] men den pleier å være lukket til te er igang for fult på dag 2 så :)
Satser på at tempen din stiger igjen i morgen jeg :-)

Mista litt trua da jeg så at tempen hadde sunket litt i dag (8dpo) og forbereder meg på enda en syklus der TR dukker opp 8/9dpo... Har dog ikke tempa før, så har et biiittelite håp om at man kan ha en slik liten "dip" uten at alt håp er ute. Venter på TR, får heller bli positivt overraska.

Var på kurs i dag og spiste masse god mat, og blei enormt kvalm etter lunsj. Det har fortsatt ikke gått over, har null matlyst og er kvalm og svimmel. Dpo-hjernen min vil gjerne at dette skal være et tegn på graviditet, men jeg skjønner vel egentlig selv at det mest sannsynlig er dårlige krabbeklør eller bare dårlig form :P

Er litt frustert og klarer ikke å ta denne dpo-perioden så med ro som jeg hadde håpet.

Mista litt trua da jeg så at tempen hadde sunket litt i dag (8dpo) og forbereder meg på enda en syklus der TR dukker opp 8/9dpo... Har dog ikke tempa før, så har et biiittelite håp om at man kan ha en slik liten "dip" uten at alt håp er ute. Venter på TR, får heller bli positivt overraska.

Var på kurs i dag og spiste masse god mat, og blei enormt kvalm etter lunsj. Det har fortsatt ikke gått over, har null matlyst og er kvalm og svimmel. Dpo-hjernen min vil gjerne at dette skal være et tegn på graviditet, men jeg skjønner vel egentlig selv at det mest sannsynlig er dårlige krabbeklør eller bare dårlig form :p

Er litt frustert og klarer ikke å ta denne dpo-perioden så med ro som jeg hadde håpet.
Helt vanlig med en dip rundt 8 dpo, uten at det betyr tr besøk! Jeg har det hver mnd :-)

PP6 (SA i mars) - Prøver på barn nr 3 - EL ca 26/4 - IKM 10/5

Blir smågal jeg[emoji23] det skjer så mye i magen min om dagen føler jeg. Jeg legger merke til alt[emoji4][emoji23] har hatt litt stikninger i dag så håper jo selvfølgelig at det er en god grunn til det[emoji4] men er nervøs for å håpe for mye..

Back
Topp