IKM uke 19

Oppdatert oversikten.

AttpåSkatt - Gratulerer med knall-uttak. Hvordan har det gått med befruktning?

Er så kjedelig å vente på eggløsning..

Endelig 1dpo!

Håper vi har truffet el selv om det var to dager uten aktivitet pga feber og forkjølelse...:(

Hvordan ligger dere andre an da?

Har kjøpt inn ananas her, hvor mye skal spiser pr dag?

Endelig 1dpo!

Håper vi har truffet el selv om det var to dager uten aktivitet pga feber og forkjølelse...:(

Hvordan ligger dere andre an da?

Har kjøpt inn ananas her, hvor mye skal spiser pr dag?
Egentlig så har jeg EL til lørdag. Men i går hadde jeg så innmari vonde smerter på høyre side så jeg trur at jeg hadde EL i går. Vi har hatt oss 3 runder siden lørdag. Hadde oss i går men må innrømme at det var ikke godt for livmora mi å ha sengevals med magevondt. Men håper at spiren sitter denne gangen da[emoji4] trur nok vi tar en runde til til helga for sikkerhetsskyld[emoji4] men jeg vil tru at jeg er 1dpo i dag..

3 dpo i dag, denn perioden går så saaaakte.

Jeg har hatt mye vondt denne syklusen og forrige, menssmerter som ikke gir seg etter TR og stikkende smerter nederst i magen. Ikke helt enorme smerter, men vondt nok til at man går og kjenner på det hele tida... Tilbakevendende smerter i nesten to måneder nå.

Var hos fastlegen ang. noe annet i dag, og tok opp disse smertene og det faktum at jeg fikk TR på 9dpo forrige syklus. Han mente det var vanlig når man hadde gått på p-piller så lenge som jeg har, men at det kunne være verdt å sjekke ut for å utelukke cyster på eggstokkene eller noe lignende. Bør isåfall gå privat sa han, blir jo ikke prioritert i det offentlige når man bare har vært av prevensjon i 5 måneder. Vet ikke om jeg skal bruke tid og penger på det så tidlig i prosessen, men er jo litt redd noe skal være galt og er så klart litt utålmodig :P

3 dpo i dag, denn perioden går så saaaakte.

Jeg har hatt mye vondt denne syklusen og forrige, menssmerter som ikke gir seg etter TR og stikkende smerter nederst i magen. Ikke helt enorme smerter, men vondt nok til at man går og kjenner på det hele tida... Tilbakevendende smerter i nesten to måneder nå.

Var hos fastlegen ang. noe annet i dag, og tok opp disse smertene og det faktum at jeg fikk TR på 9dpo forrige syklus. Han mente det var vanlig når man hadde gått på p-piller så lenge som jeg har, men at det kunne være verdt å sjekke ut for å utelukke cyster på eggstokkene eller noe lignende. Bør isåfall gå privat sa han, blir jo ikke prioritert i det offentlige når man bare har vært av prevensjon i 5 måneder. Vet ikke om jeg skal bruke tid og penger på det så tidlig i prosessen, men er jo litt redd noe skal være galt og er så klart litt utålmodig :p
Det sies at det kan ta opptil 1 år å få kroppen i gjenge igjen etter å ha brukt hormonprevensjon.

Krysser fingerne for at det var et engangstilfelle. Lurt du følger med og har kontroll på syklusen din da. Da har du liksom noe konkret å vise til dersom det ender med at du bør til spesialist. Men satser på at du snart blir gravid.

Utslag på EL-test idag så trolig EL imorgen (evt lørdag, hender jeg har utslag to dager).

IMG_4170.JPG
IMG_4169.JPG

Positiv el test i går ettermiddag og i dag tidlig. Har veldig el smerter så er spent på om egget slipper i dag eller i morgen :-)

Vis vedlegget 224216 Vis vedlegget 224215
Positiv el test i går ettermiddag og i dag tidlig. Har veldig el smerter så er spent på om egget slipper i dag eller i morgen :-)
Så spennede:) lykke til[emoji4]
Jeg hadde veldig intense og sterke smerter på onsdagen så er ganske sikker på at jeg hadde EL da. Litt for tidlig i forhold til hva jeg regnet med men vi har sikret oss hele uka[emoji23][emoji4]

Nå er det party in my pants holdt jeg på å si [emoji14] skikkelig el-smerter på begge sider. Krysser fingra for dobbel el :D
Så gøy[emoji4] jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL på onsdag pga så forferdelige intense smerter på høyre sida.. og nå føler jeg meg veldig rar i magen hvis jeg tør å si det.. og har fryst i hele dag. Sånn var jeg i starten med de 2 første å. Men det er sikkert bare innbilning[emoji23] men har en rar følelse på at det har klaffet denne uka[emoji23]

Back
Topp