Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med KJEMPE uttakKan nok bare stryke meg. Tatt ut 19 fine egg i dag, men pga overstimulering blir de dyrket til blastocyst, frosset ned og satt inn i løpet av mai....
Gratulerer med KJEMPE uttak
Men trist du ikke blir med oss da, men krysser fingra for deg i mai
Tenk på det.. antagelig ligger babyen din klar og venter på å hilse påJa detta gikk jo over all forventning! Hadde håpt på 6/7[emoji1] men dette forklarer vel hvorfor jeg har hatt myevondt og hvorfor jeg har sett gravid ut de siste dagene[emoji28]
Tenk på det.. antagelig ligger babyen din klar og venter på å hilse på
Kan nok bare stryke meg. Tatt ut 19 fine egg i dag, men pga overstimulering blir de dyrket til blastocyst, frosset ned og satt inn i løpet av mai....
[emoji173]️[emoji173]️
Håper på mange fine egg av de 19! Hvor hørte du til igjen?
Alt er nok i orden inni der[emoji4][emoji4]Jeg fikk negativ el-test i dag, så satser på å være 1dpo i morgen El-smertene gir seg dog ikke, og det stikker ganske kraftig i venstre side og murrer i korsryggen.
Har derfor funnet enda en ting å være bekymret for, jeg krisemaksimerer og ser for meg at alt er helt bananas der inne og ingenting fungerer som det skal.
Blir en festlig periode fremover
En positiv ting med manflu da, er at den går fortere over enn vanligÆsj, gubben har blitt sjukere så no aksjeinnlegg blir det ikke i dag:/
Ja, men han fikk litt magevondt i tillegg. Men han orket litt humping allikevel[emoji23] blei nesten ferska av 9 åringen vår som egentlig lå å sov[emoji23]En positiv ting med manflu da, er at den går fortere over enn vanlig
Hehe, holdt egentlig på å skrive det at "faktisk har jeg hørt sex hjelper"Ja, men han fikk litt magevondt i tillegg. Men han orket litt humping allikevel[emoji23] blei nesten ferska av 9 åringen vår som egentlig lå å sov[emoji23]
Hehe[emoji4][emoji4] vi satser på at det hjelper både på det ene og det andre[emoji23]Hehe, holdt egentlig på å skrive det at "faktisk har jeg hørt sex hjelper"
Får håpe det jaHehe[emoji4][emoji4] vi satser på at det hjelper både på det ene og det andre[emoji23]