Tusen takkLykke til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til.
Jeg er så utålmodig[emoji23] jeg vil ha EL nå[emoji4][emoji4]
Hehe, jeg våkner ofte i løpet av natta og. Men etter jeg begynte å tempe til fast tid så har jeg sovet utrolig godt. Våkner kun etter tempetid.
Får øvet meg med katta, han vekker meg 3-4 ganger i løpet av natta. Det han har gjort noen år [emoji14]
Jeg har to forskjellige apper, en med 25 dagers syklus og en med 28 dagers syklus. Og så får man bare kjøre på hele uka man skal ha EL enten det blir 25, 27 eller 28 dager[emoji23]hvis jeg regner ut i fra 25 dager så har jeg EL til Onsdag. Og hvis jeg tar utifra 28 så har jeg EL på lørdag neste helg. Så her blir det humping fra tirsdag til søndag[emoji23]Jeg å!!!
Har hatt syklus på 27 dager de siste månedene men nå sist var den plutselig 25... vet ikke helt hvordan jeg skal regne meg frem til el da men har lagt inn begge tallene i kalkulatoren så utfra det er vinduet for 25 dagers syklus startet... Aktiv uke frem for oss TGIF...
Dong quai er noe utepreparat som dkal øke blodgjennomstrømning til livmor og skal stimulere eggstokker, eggleder og slimhinnene i livmor. Taes mellom tr og el. Allegodetingerfire brukte det ei stund og fikk ingen virkning på slimhinner da hun hun var hos gyn sa han hinnen var 2/4 mm, altså altfor tynne. Da brukte hun silicea (som skal styrke slimhinner og bindevev i kroppen) i 4 dager og hun ble gravid.. så hinnene må ha fått skikkelig booster. Wild yam sies å være et naturlig progesteron, og skal forlenge lf. Men for mange som har brukt det og blitt gravide har det endt med sa fordi kroppen ikke klarer å produsere progesteronet. Wild yam er faktisk brukt som prevensjon i enkelte uland, men da bruker de det hele syklusen ikke bare mellom el og tr. Men noen bruker noen få kapsler i lf bare for å hjelpe eget progesteron litt på vei.Har foresten kjøpt inn grapefruktjuice etter å ha lest her... men lurer på hva wild jam og dong quai er?
Du er ikke den eneste. Jeg har så lyst til at det skal klaffe denne gangen. Går å kjenner etter symptomer på EL og lurer på om utfloden jeg får nå er ett begynnende tegn på EL slim. Men trur nok at den uka som kommer nå så blir det nok en god dose med sex siden jeg er usikker på om det blir 25 dager eller 28 dagers syklus. Så blir nok annenhver dag fra i dag og til neste lørdag[emoji23] Men kan bli vanskelig siden gubben jobber seine kvelder tirsdag til og med torsdag. Og da er det som regel ingen av oss som orker. Så ja jeg stresser veldig med å få det tid og litt ork til å få det til..Nå åpnes det vel snart litt fertile vinduer her, og er det bare meg som ofte overtenker og stresser litt med å ha sex nok?
Missforstå meg rett, jeg vil ikke bare for babydansens skyld, men kroppen klarer ikke helt å bli med..
Her i gården er det kanskje oftest meg og ikke mannen som får prestasjonsangst [emoji14]
Men fant nok en løsning på det da vi dansa litt på ettermiddagen istede for kvelden da man ofte man forte seg fordi man er trøtt
Fint jeg ikke er den eneste [emoji14] er liksom på i pp7 nå, og ser ikke for meg en pp8, liksomDu er ikke den eneste. Jeg har så lyst til at det skal klaffe denne gangen. Går å kjenner etter symptomer på EL og lurer på om utfloden jeg får nå er ett begynnende tegn på EL slim. Men trur nok at den uka som kommer nå så blir det nok en god dose med sex siden jeg er usikker på om det blir 25 dager eller 28 dagers syklus. Så blir nok annenhver dag fra i dag og til neste lørdag[emoji23] Men kan bli vanskelig siden gubben jobber seine kvelder tirsdag til og med torsdag. Og da er det som regel ingen av oss som orker. Så ja jeg stresser veldig med å få det tid og litt ork til å få det til..
Skjønner deg godt.. jeg er bare på pp5 nå og begge de to første satt på 1 pp og 4 pp. Og jeg har blitt gravid på pilla også en gang så er litt stressa nå kjenner jeg[emoji23][emoji85]Fint jeg ikke er den eneste [emoji14] er liksom på i pp7 nå, og ser ikke for meg en pp8, liksom
Ja, ser den. Hvorfor skal det drøye må liksom [emoji14] men som jeg skjønner det det meste tilfeldig stort sett befruktes egget nesten hver gang, men enten fester seg ikke, utviklinga får ikke normalt osv osv... er nok bare et spørsmål om tid :Skjønner deg godt.. jeg er bare på pp5 nå og begge de to første satt på 1 pp og 4 pp. Og jeg har blitt gravid på pilla også en gang så er litt stressa nå kjenner jeg[emoji23][emoji85]
Ja, men jeg er ikke den som er mest tålmodig[emoji23][emoji23] Tid er no herk[emoji4]Ja, ser den. Hvorfor skal det drøye må liksom [emoji14] men som jeg skjønner det det meste tilfeldig stort sett befruktes egget nesten hver gang, men enten fester seg ikke, utviklinga får ikke normalt osv osv... er nok bare et spørsmål om tid :
Kjenner litt for mye merker jeg[emoji23]alt handler om slim og egg osv[emoji23]Fertile vinduet startet torsdag og varer 6 dager tenker jeg for jeg har også hatt forskjellig lengde på syklus... Merket litt el smerter i går og kjenner også det strekker litt i dag. Slim er det også Herlig hvor mye man går og kjenner etter altså Spennende dager dette her nå! Lykke til allesammen
Kjenner litt for mye merker jeg[emoji23]alt handler om slim og egg osv[emoji23]
Ja, er jeg glad for å[emoji23] for er nytteløst å snakke med gubben om sånne ting[emoji23]Ha ha godt jeg har dere her inne