IKM uke 19

Alva2015 - pp1 - prøver på barn nr2 - EL ca 24? - IKM ca 10.05
(Slutta på pilla 08.04 så har ikkje hatt TR det siste året)

Litt slim idag, ikke tatt EL test. Blir vel en test imorgen ;) Men tror den er positiv tidligst torsdag ettermiddag :)

Liker ikke at det murrer på exu siden.. vil ikke ha eggløsning derifra....

Ellers var utfloden veldig vannete i går, og tappen var åpen, så lurer på om el enten kommer litt før denne gangen eller om det bare er klarere signaler denne pp.
Tappen har ikke pleid å åpne seg skikkelig før el-dagen [emoji14]

Neida tror el kommer da den skal
Pleier å ha fult mikroskop 2-3 dager før el ca, og nå er det fult av krystaller:
5c12fa2de9ac87cd2fc058d010e667b7.jpg

Hmmm...enten begynner eg å bli sjuk eller så har eg nettop blitt gravid... tørr ikkje å ta test heilt ennå[emoji12]

Liker ikke at det murrer på exu siden.. vil ikke ha eggløsning derifra....

Ellers var utfloden veldig vannete i går, og tappen var åpen, så lurer på om el enten kommer litt før denne gangen eller om det bare er klarere signaler denne pp.
Tappen har ikke pleid å åpne seg skikkelig før el-dagen [emoji14]
Var veldig vannete her også i går og i dag gjør det vondt nede når jeg bøyer meg ned. Så enten får jeg eggløsning i dag eller så er den rett rundt hjørnet[emoji4]

Hmmm...enten begynner eg å bli sjuk eller så har eg nettop blitt gravid... tørr ikkje å ta test heilt ennå[emoji12]
Oioi!! Hvor mange dpo er du? Hvilke symptomer?
Var veldig vannete her også i går og i dag gjør det vondt nede når jeg bøyer meg ned. Så enten får jeg eggløsning i dag eller så er den rett rundt hjørnet[emoji4]
Jeg og har den trykkende el-følelsen da jeg bøyer meg!! Måtte google hvor negativt det er med el tidlig. Visstnok spiller det ingen rolle [emoji14]

Jeg og har den trykkende el-følelsen da jeg bøyer meg!! Måtte google hvor negativt det er med el tidlig. Visstnok spiller det ingen rolle [emoji14]
Men det er bra da[emoji4] mulig at jeg har en 25 dagers syklus denne gangen siden det virker som at eggløsningen er like rundt hjørnet. Så sjøl om vi får besøk av mammaen min i dag så blir det jaggu litt kveldskos før soving i kveld[emoji23]

Eg er mellom 2 og 6 dpo trur eg. Slutta på pilla 8.april så veit ikkje heilt syklusen min enno :)

Endelig er el smertene her :D Nesten litt sjukt at man blir så glad for å ha det vondt;) Tempen tilsier at el kommer på cd 16 som de andre mnd med pergo. Da blir det el på fredag! :) Moro å se at flere er i gang med el!! Satser på at det er flust av gullegg på gang hos oss alle!

Som ny temper ble jeg glad for å se at tempen steg med 0,4 grader fra den "vanlige tempen" i dag (2dpo)! Håper det holder seg sånn og at jeg slipper å få TR på 9dpo igjen.

1dpo i dag, hurra!

Sitter med dagens tredje kaffekopp og leser denne: http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-kvinner-v%C3%A6re-forsiktige-med-kaffe-20036

Kutter dere ned på kaffen nå som dere prøver å bli gravide, eventuelt i dagene etter eggløsning?

Kuttet ned noe voldsomt i første pp. Så innså jeg at slik kan man da ikke leve, når det jo kan ta ett år, eller kanskje mer, før det klaffer. Så her kutter jeg ingenting annet enn Ibux og andre medikamenter. Du er ikke gravid før du er gravid. Disse kostholdsrådene om totalt avhold på både det ene og det andre tror jeg er ment som et føre var til alle de som går rundt og ikke aner at de er gravide.... Men for oss som tester jevlig og følger med på syklusen vår, så VET vi jo om vi er IKM og da tar vi jo en test eller ti.

Endelig er el smertene her :D Nesten litt sjukt at man blir så glad for å ha det vondt;) Tempen tilsier at el kommer på cd 16 som de andre mnd med pergo. Da blir det el på fredag! :) Moro å se at flere er i gang med el!! Satser på at det er flust av gullegg på gang hos oss alle!
Vil bare komme meg hjem jeg å få gubben i seng[emoji23][emoji23]

1dpo i dag, hurra!

Sitter med dagens tredje kaffekopp og leser denne: http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-kvinner-v%C3%A6re-forsiktige-med-kaffe-20036

Kutter dere ned på kaffen nå som dere prøver å bli gravide, eventuelt i dagene etter eggløsning?
Åh, jeg prøver.. men er hardt.. i helgene går det opp mot 4 kaffekopper... men som regel klarer jeg meg med 1 i løpet av dagen ellers. Passer på når jeg nærmer meg el bare [emoji14] og i lf da

Back
Topp