Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig vannete her også i går og i dag gjør det vondt nede når jeg bøyer meg ned. Så enten får jeg eggløsning i dag eller så er den rett rundt hjørnet[emoji4]Liker ikke at det murrer på exu siden.. vil ikke ha eggløsning derifra....
Ellers var utfloden veldig vannete i går, og tappen var åpen, så lurer på om el enten kommer litt før denne gangen eller om det bare er klarere signaler denne pp.
Tappen har ikke pleid å åpne seg skikkelig før el-dagen [emoji14]
Oioi!! Hvor mange dpo er du? Hvilke symptomer?Hmmm...enten begynner eg å bli sjuk eller så har eg nettop blitt gravid... tørr ikkje å ta test heilt ennå[emoji12]
Jeg og har den trykkende el-følelsen da jeg bøyer meg!! Måtte google hvor negativt det er med el tidlig. Visstnok spiller det ingen rolle [emoji14]Var veldig vannete her også i går og i dag gjør det vondt nede når jeg bøyer meg ned. Så enten får jeg eggløsning i dag eller så er den rett rundt hjørnet[emoji4]
Men det er bra da[emoji4] mulig at jeg har en 25 dagers syklus denne gangen siden det virker som at eggløsningen er like rundt hjørnet. Så sjøl om vi får besøk av mammaen min i dag så blir det jaggu litt kveldskos før soving i kveld[emoji23]Oioi!! Hvor mange dpo er du? Hvilke symptomer?
Jeg og har den trykkende el-følelsen da jeg bøyer meg!! Måtte google hvor negativt det er med el tidlig. Visstnok spiller det ingen rolle [emoji14]
Oioi!! Hvor mange dpo er du? Hvilke symptomer?
Jeg og har den trykkende el-følelsen da jeg bøyer meg!! Måtte google hvor negativt det er med el tidlig. Visstnok spiller det ingen rolle [emoji14]
1dpo i dag, hurra!
Sitter med dagens tredje kaffekopp og leser denne: http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-kvinner-v%C3%A6re-forsiktige-med-kaffe-20036
Kutter dere ned på kaffen nå som dere prøver å bli gravide, eventuelt i dagene etter eggløsning?
Vil bare komme meg hjem jeg å få gubben i seng[emoji23][emoji23]Endelig er el smertene her Nesten litt sjukt at man blir så glad for å ha det vondt Tempen tilsier at el kommer på cd 16 som de andre mnd med pergo. Da blir det el på fredag! Moro å se at flere er i gang med el!! Satser på at det er flust av gullegg på gang hos oss alle!
Om du er 6dpo kan det jo hende egget nettopp har festa seg ^^ spennende daEg er mellom 2 og 6 dpo trur eg. Slutta på pilla 8.april så veit ikkje heilt syklusen min enno
Om du er 6dpo kan det jo hende egget nettopp har festa seg ^^ spennende daEg er mellom 2 og 6 dpo trur eg. Slutta på pilla 8.april så veit ikkje heilt syklusen min enno
Åh, jeg prøver.. men er hardt.. i helgene går det opp mot 4 kaffekopper... men som regel klarer jeg meg med 1 i løpet av dagen ellers. Passer på når jeg nærmer meg el bare [emoji14] og i lf da1dpo i dag, hurra!
Sitter med dagens tredje kaffekopp og leser denne: http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-kvinner-v%C3%A6re-forsiktige-med-kaffe-20036
Kutter dere ned på kaffen nå som dere prøver å bli gravide, eventuelt i dagene etter eggløsning?
Sjæl. Og så skal jeg sove [emoji14]Vil bare komme meg hjem jeg å få gubben i seng[emoji23][emoji23]
Hehe, du er nok ikke så alene om det Enjoy!Vil bare komme meg hjem jeg å få gubben i seng[emoji23][emoji23]