IKM uke 19

Da har tr kommet skikkelig så da blir det ingen januarbaby på oss:( men da får vi satse på at det blir bursdagsgave på meg(oss) i februar i stedet[emoji173]

Da har tr kommet skikkelig så da blir det ingen januarbaby på oss:( men da får vi satse på at det blir bursdagsgave på meg(oss) i februar i stedet[emoji173]
Trist å høre [emoji22] Får krysse alt for at det blir den beste bursdagsgaven neste mnd da[emoji173] Klem[emoji173]

Jeg har ikm i dag, og har fortsatt ikke begynt å spotte - heller ikke fått positiv test :rolleyes: så enten er dette første spottefri pp og tr kommer i dag, eller så var el veldig forsinket.. eller så...:oops: har hatt syklus på 28 dager i 5 pp'er nå, kun en for et par måneder siden som var 30 dager.. er så fryktelig spennende dette her!!

Her har heller ikke tr dukket opp. Ikm i dag. Hadde en blødning i går som gikk over etter 1 time. Hatt svakt positive tester siden søndag. Streken er litt tydligere i dag, men fortsatt svak.

Begynte så smått å spotte i dag [emoji53] Ikm på fredag..og jeg som var så sikker på at det klaffa denne pp, har hatt masse tegn, og en skikkelig følelse av at det klaffa. Får se om tanta dukker opp nå da, men regner med den er på tur.

IKM i morgen.. Negativ billigstrimmel i dag. Sist graviditet testet jeg ikke positivt før 2 dager etter IKM. Håper det er tilfellet denne gangen også.

Jeg fikk også negativ test idag, ikm i går.. Ikke spottet noe, bortsett fra bittelitt lysebrunt ved ett dobesøk fredag, den dagen spottinga skulle begynt. :rolleyes: Smerter i magen av og på siden mandag.. Ganske sikker på at el ikke var forsinket, så dette er bare ulidelig spennende:arghh: Noen som har opplevd å få sen positiv test her?:oops:

Begynte så smått å spotte i dag [emoji53] Ikm på fredag..og jeg som var så sikker på at det klaffa denne pp, har hatt masse tegn, og en skikkelig følelse av at det klaffa. Får se om tanta dukker opp nå da, men regner med den er på tur.
Huff så kjipt :( ikke mist håpet før tr er der, flere som spotter også når de er gravid!

Back
Topp