Da har tr kommet skikkelig så da blir det ingen januarbaby på oss men da får vi satse på at det blir bursdagsgave på meg(oss) i februar i stedet[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trist å høre [emoji22] Får krysse alt for at det blir den beste bursdagsgaven neste mnd da[emoji173] Klem[emoji173]Da har tr kommet skikkelig så da blir det ingen januarbaby på oss men da får vi satse på at det blir bursdagsgave på meg(oss) i februar i stedet[emoji173]
Syns jeg kan skimte en strek?
Ja, får satse på det[emoji4] takk for klemmen[emoji173]Trist å høre [emoji22] Får krysse alt for at det blir den beste bursdagsgaven neste mnd da[emoji173] Klem[emoji173]
Jeg synes også jeg kan se en svak, svak strek hvor mange dpo er du?Syns du? [emoji33][emoji33][emoji33]
Jeg synes også jeg kan se en svak, svak strek hvor mange dpo er du?
Da er det jo kjempetidlig! Blir spennende å følge med de neste dageneCa 8/9
Ca 8/9
Håper det for både din og min del!IKM i morgen.. Negativ billigstrimmel i dag. Sist graviditet testet jeg ikke positivt før 2 dager etter IKM. Håper det er tilfellet denne gangen også.
Huff så kjipt ikke mist håpet før tr er der, flere som spotter også når de er gravid!Begynte så smått å spotte i dag [emoji53] Ikm på fredag..og jeg som var så sikker på at det klaffa denne pp, har hatt masse tegn, og en skikkelig følelse av at det klaffa. Får se om tanta dukker opp nå da, men regner med den er på tur.
Da må det jo være noe på gang!Her har heller ikke tr dukket opp. Ikm i dag. Hadde en blødning i går som gikk over etter 1 time. Hatt svakt positive tester siden søndag. Streken er litt tydligere i dag, men fortsatt svak.
Å der våknet jeg til tr[emoji43]Da må det jo være noe på gang!