IKM uke 19

Veldig mange her som er over ikm! Jeg er 4 dager over i dag, spotter litt brunt og noen ganger veldig vannaktig (kjentes som jeg nesten tissa på meg tidligere i dag :facepalm:), smerter nederst i magen og nedover i ... men ingen tegn til tr. Testet ikke i dag tidlig fordi jeg tenkte det var like greit å vente og se, men angrer nå, for kan fortsatt se antydning til noe på testen fra i går (vet det er over tiden men det var da antydning til noe innenfor tiden også, bare utrolig svakt - haha les:innbilning) Føler jeg blir gal!:p

IKM 12 mai. Ingen mensen og kun negative tester. Blæææ. Bedre å få et svar enn å gå sånn rundt å ikke vite...
Men nå er vi kommet til uke 20. Skal vi som ikke har fått noe svar enda over i uke 20, eller blir vi her i uke 19 frem til enten mensen kommer eller positiv test?

Tr kom i går, 5 dager over ikm, så da begynner pp8.. :( Nå har jeg bestilt termometer og skal begynne å tempe, for det å gå og lure sånn i flere dager uten å vite når el var er ikke sunt for noen..:arghh: Lykke til alle som fortsatt venter på tr, håper det er en spire!:happy:

Hvordan går det med dere som ikke har fått tr? *speent*
Yey, tok en digital nå, den viste gravid 1-2 uker :D men i følge min beregning hadde jeg eggeløsning for 20-22 dager siden, så enten hadde jeg eggløsning senere enn forventet eller så har jeg veldig lavt nivå av hcg :)

Vedlegg

• IMG_1088.JPG
    IMG_1088.JPG
    639,5 KB · Visninger: 95
Yey, tok en digital nå, den viste gravid 1-2 uker :D men i følge min beregning hadde jeg eggeløsning for 20-22 dager siden, så enten hadde jeg eggløsning senere enn forventet eller så har jeg veldig lavt nivå av hcg :)

Gratulerer så mye ☺

Back
Topp