IKM uke 19

Gah! 13 dpo i dag, negativ test og ingen spotting.. :confused: bruker alltid å spotte i 5 dager før tr.. bli smågal av det her, sliter med å konsentrere meg på jobb:arghh:

Etter hva jeg har lest så har ikke spottingen noe å si for lutealfasen.. Den regnes frem til første dag med tr. Jeg spotter alltid fra 10 dpo, og tr kommer 15 dpo. :shy:

Håper det er rett. Det er sånn jeg også har talt, og da får jeg 12 dagers lutealfase. Skulle gjerne hatt den noen dager lenger.

7eec6d4ff1b25648babab9d9e12034bf.jpg
deilig å få det skriftlig!

Tusen takk[emoji173]️ usikker... troor ikm er i morgen!
Jeg har ikm på onsdag, men venter med digital til da. Har flreløpig bare ultra svake tester, men håper de blir sterkere[emoji4]

IMG_4468.JPG
Veldig dårlig bilde, men må bare dele at det kom en slik skyggestrek etter ett min, har ikke fått det før :-) Spent på om det kan bli noe mer enn det! 10 dpo i dag.

Spennende! Teste igjen i dag? :happy:
Ser ikke noe på testen fra i dag tidlig, samt at tempen sank bittelitt, så nå mistet jeg troa :( Fasiten kommer nok med morgendagens temp.

IMG_4482.PNG
Huff det er så kjipt når det går sånn opp og ned:( Håper tempdroppet ikke betyr noe!
Vi får se, jeg har jo ikm om to dager. Og når tempkurven da følger de andre to mnd med pergo som ikke ga resultat så ligger det an til å gå samme veien nå. BLÆ:( Som du ser så var tempen lovende 8 og 9 dpo, men nå er den for lik de andre så rart om det ikke skal ende på samme viset når jeg er så mange dpo.

Å, men det trenger ikke bety noe med litt lavere temp. Håper med deg <3
Takk for det! Mista helt troa, har jo bare 12 dager lf fase og er på dag 11 i dag, så det går nok ikke denne gangen heller... Skikkelig dritt!

Back
Topp