Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter hva jeg har lest så har ikke spottingen noe å si for lutealfasen.. Den regnes frem til første dag med tr. Jeg spotter alltid fra 10 dpo, og tr kommer 15 dpo.
Gratulerer så mye[emoji173] Før eller etter ikm?deilig å få det skriftlig!
Gratulerer så mye[emoji173] Før eller etter ikm?
Jeg har ikm på onsdag, men venter med digital til da. Har flreløpig bare ultra svake tester, men håper de blir sterkere[emoji4]Tusen takk[emoji173]️ usikker... troor ikm er i morgen!
Gratulerer! ❤deilig å få det skriftlig!
Gratulerer så mye[emoji4]deilig å få det skriftlig!
Vis vedlegget 224960 Veldig dårlig bilde, men må bare dele at det kom en slik skyggestrek etter ett min, har ikke fått det før Spent på om det kan bli noe mer enn det! 10 dpo i dag.
Spennende! Teste igjen i dag?Vis vedlegget 224960 Veldig dårlig bilde, men må bare dele at det kom en slik skyggestrek etter ett min, har ikke fått det før Spent på om det kan bli noe mer enn det! 10 dpo i dag.
Tempen sank bittelitt i dag, så nå har jeg mista troaOi ser strek, spennende
ÆsjBlærk, TR i full gang nå.
Ser ikke noe på testen fra i dag tidlig, samt at tempen sank bittelitt, så nå mistet jeg troa Fasiten kommer nok med morgendagens temp.Spennende! Teste igjen i dag?
KjedeligBlærk, TR i full gang nå.
Huff det er så kjipt når det går sånn opp og ned Håper tempdroppet ikke betyr noe!Ser ikke noe på testen fra i dag tidlig, samt at tempen sank bittelitt, så nå mistet jeg troa Fasiten kommer nok med morgendagens temp.
Tempen sank bittelitt i dag, så nå har jeg mista troa
Vi får se, jeg har jo ikm om to dager. Og når tempkurven da følger de andre to mnd med pergo som ikke ga resultat så ligger det an til å gå samme veien nå. BLÆ Som du ser så var tempen lovende 8 og 9 dpo, men nå er den for lik de andre så rart om det ikke skal ende på samme viset når jeg er så mange dpo.Huff det er så kjipt når det går sånn opp og ned Håper tempdroppet ikke betyr noe!
Takk for det! Mista helt troa, har jo bare 12 dager lf fase og er på dag 11 i dag, så det går nok ikke denne gangen heller... Skikkelig dritt!Å, men det trenger ikke bety noe med litt lavere temp. Håper med deg <3