IKM uke 19

DPO land

Føler kroppen er så rar.. Det har den vært siden EL, murringer og stikninger i nedre mageregion.. Klarer heller ikke å holde inn magen som jeg bruker.. Tørr ikke håpe noe, men trenger bare å få lufta tankene litt.. :-)

DPO land

Føler kroppen er så rar.. Det har den vært siden EL, murringer og stikninger i nedre mageregion.. Klarer heller ikke å holde inn magen som jeg bruker.. Tørr ikke håpe noe, men trenger bare å få lufta tankene litt.. :)

Syns også det er godt å ha en plass å lufte tankene, mannen gidder ikke høre på meg :hilarious: Spennende symptomer!! Hvor mange dpo er du?

DPO land

Føler kroppen er så rar.. Det har den vært siden EL, murringer og stikninger i nedre mageregion.. Klarer heller ikke å holde inn magen som jeg bruker.. Tørr ikke håpe noe, men trenger bare å få lufta tankene litt.. :-)
Så spennende[emoji2] er 9 dpo i dag jeg og hatt lys rosa når jeg har vært på do flere ganger i dag...så spent på om dette kan være festeblødning. Jeg har også tidligere hatt stikkinger, litt mensmurring i dag.

Syns også det er godt å ha en plass å lufte tankene, mannen gidder ikke høre på meg :hilarious: Spennende symptomer!! Hvor mange dpo er du?
Bra vi er flere[emoji2] Hhemme blir han dritlei - så greit å få ut tankene sine her[emoji7]

Så spennende[emoji2] er 9 dpo i dag jeg og hatt lys rosa når jeg har vært på do flere ganger i dag...så spent på om dette kan være festeblødning. Jeg har også tidligere hatt stikkinger, litt mensmurring i dag.

Spennende symptomer! Krysser fingrene for deg :D

Er usikker.. Har IKM Fredag 12/05 - Har ikke orka å teste etter noe som helst denne måneden.. Hadde SA i Februar som gikk hardt innpå meg.. Så håper spira har satt seg igjen :-)
Prøver å skjerme mannen for forhåninger osv, derfor er det så godt å ha dere!

Ikke så mye å se her :( :(

Vedlegg

• IMG_1032.JPG
    IMG_1032.JPG
    1.023,8 KB · Visninger: 101
Var hos gyn i går og han sa at tr var rett rundt hjørne.. æsj Men testetøs som jeg er så måtte jeg ta en test i dag! Fikk opp en svak strek, men det ser desverre ut som skygge..

Vedlegg

• IMG_1644.JPG
    IMG_1644.JPG
    399,3 KB · Visninger: 104
I dag kom det opp en svaaak rosa strek innen tidsfristen! Vet ikke hvor mange dpo jeg er.. men kan det være kjemisk siden gyn sier at tr er på vei?[emoji849]
5364200eff81d42ec7582024b484ee7a.jpg

Håååper det!!! Hadde egentlig gitt opp denne mnd! Men nå fikk jeg jo håpet tilbake skal ta en test senere i dag, så ser vi[emoji3]

Blir spennende [emoji4] krysser fingrene for deg! Hvilken DPO dag var du hos gyn?

Usikker.. har ikke testet etter el! Og hadde en sa forige mnd.. men jeg tipper jeg var rundt 8-10 dpo når jeg var der [emoji4]

Skjønner [emoji4] syns uansett det var tidlig å si a tr kommer hvis du bare var 8-10 dpo. Er jo mye som kan ha skjedd fra da til nå tenker jeg

Skjønner [emoji4] syns uansett det var tidlig å si a tr kommer hvis du bare var 8-10 dpo. Er jo mye som kan ha skjedd fra da til nå tenker jeg

Før spontanaborten hadde jeg korte sykluser, så jeg tenkte jo at han hadde rett! Men jeg har aldri fått en så sterk strek uten at det har vært noe! Så håååper virkelig at dette går veien

Back
Topp