Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DPO land
Føler kroppen er så rar.. Det har den vært siden EL, murringer og stikninger i nedre mageregion.. Klarer heller ikke å holde inn magen som jeg bruker.. Tørr ikke håpe noe, men trenger bare å få lufta tankene litt..
Så spennende[emoji2] er 9 dpo i dag jeg og hatt lys rosa når jeg har vært på do flere ganger i dag...så spent på om dette kan være festeblødning. Jeg har også tidligere hatt stikkinger, litt mensmurring i dag.DPO land
Føler kroppen er så rar.. Det har den vært siden EL, murringer og stikninger i nedre mageregion.. Klarer heller ikke å holde inn magen som jeg bruker.. Tørr ikke håpe noe, men trenger bare å få lufta tankene litt..
Bra vi er flere[emoji2] Hhemme blir han dritlei - så greit å få ut tankene sine her[emoji7]Syns også det er godt å ha en plass å lufte tankene, mannen gidder ikke høre på meg Spennende symptomer!! Hvor mange dpo er du?
Så spennende[emoji2] er 9 dpo i dag jeg og hatt lys rosa når jeg har vært på do flere ganger i dag...så spent på om dette kan være festeblødning. Jeg har også tidligere hatt stikkinger, litt mensmurring i dag.
Så spennende[emoji2] er 9 dpo i dag jeg og hatt lys rosa når jeg har vært på do flere ganger i dag...så spent på om dette kan være festeblødning. Jeg har også tidligere hatt stikkinger, litt mensmurring i dag.
Syns også det er godt å ha en plass å lufte tankene, mannen gidder ikke høre på meg Spennende symptomer!! Hvor mange dpo er du?
Ikke så mye å se her
Ca 12 dpoHvor mange dpo er du?
Ca 12 dpo
I dag kom det opp en svaaak rosa strek innen tidsfristen! Vet ikke hvor mange dpo jeg er.. men kan det være kjemisk siden gyn sier at tr er på vei?[emoji849]
Kan jo være at gyn tar feil?
Håååper det!!! Hadde egentlig gitt opp denne mnd! Men nå fikk jeg jo håpet tilbake skal ta en test senere i dag, så ser vi[emoji3]
Blir spennende [emoji4] krysser fingrene for deg! Hvilken DPO dag var du hos gyn?
Usikker.. har ikke testet etter el! Og hadde en sa forige mnd.. men jeg tipper jeg var rundt 8-10 dpo når jeg var der [emoji4]
Skjønner [emoji4] syns uansett det var tidlig å si a tr kommer hvis du bare var 8-10 dpo. Er jo mye som kan ha skjedd fra da til nå tenker jeg