IKM uke 19

Jeg er 10 dpo i morgen og vurderer en test før jeg skal ut på vinkveld! Pleier forsåvidt å begynne å spotte 10 dpo, så er veldig spent på morgendagen sånn generelt.. føler at hvis det begynner så er alt håp ute denne gangen også :oops:
Spennende.

Dette er 3. pp og hver eneste gang har jeg alle mulige (innbilte) graviditetstegn... ha ha analyserer jo hver minste ting her! Har ikke heeeeelt troa samtidig som jeg håper så inderlig! Er nok med og tester lørdag ( hvis jeg tør;)) Lykke til allesammen!

Dette er 3. pp og hver eneste gang har jeg alle mulige (innbilte) graviditetstegn... ha ha analyserer jo hver minste ting her! Har ikke heeeeelt troa samtidig som jeg håper så inderlig! Er nok med og tester lørdag ( hvis jeg tør;)) Lykke til allesammen!
Hvilke innbilte graviditetstegn pleier du å ha?[emoji12]

Ømme pupper, og endel murringer...
Innbiller meg også litt rar smak i munnen og kanskje jeg tilogmed har vært en liten anelse ørlite uvel/ kvalm? :) :) :) Denne kroppen altså ;)

Innbiller meg også litt rar smak i munnen og kanskje jeg tilogmed har vært en liten anelse ørlite uvel/ kvalm? :) :) :) Denne kroppen altså ;)
Spennende![emoji6] her er det stikking i livmor, ømme pupper og rare drømmer[emoji12]

Rare drømmer er jo ihvertfall noe man har som gravid! Godt tegn! Spennende tid i møte:)
Håper det er et godt tegn[emoji6] Hadde rare drømmer før sa i mars også. Absolutt en spennende tid i møte for oss alle sammen [emoji7]

Jeg drømte om både gubben og Vin Diesel i natt[emoji23][emoji23][emoji173] Gubben blei borte og Vin Diesel tok over som kjæresten min[emoji23][emoji23]
[emoji23] [emoji23] Flere med rare drømmer ja[emoji2] Vin Diesel var ikke den verste til å ta over som kjæreste da[emoji7] Husker ikke noen drøm fra denne natta jeg.

Er det som er så frustrerende; at symptomer på graviditet er de samme som når tr kommer:oops:

Tempen min holder seg lav, irriterende! Så jeg er i alle fall mest sannsynlig ikke gravid, nå blir det bare spennende å se om TR dukker opp i dag eller i morgen. Eventuelle kroppslige tegn er hvertfall ikke til å stole på, det er jo bare helt bananas uansett :(

Hadde svakt rosa på papiret da jeg tørket meg i stad. Kanskje det er festeblødning [emoji4]

TR kom i kveld, så kan vel ikke henge med her lenger :P

To dager lengre lutealfase enn forrige gang da, hurra! Håper på enda lengre neste gang!

TR kom i kveld, så kan vel ikke henge med her lenger :p

To dager lengre lutealfase enn forrige gang da, hurra! Håper på enda lengre neste gang!

Så kjedelig med tr :( Ikke værst med hele to dager lengre lutealfase!! Satser på full klaff neste runde :)

TR kom i kveld, så kan vel ikke henge med her lenger [emoji14]

Nei så trist[emoji15] Håper på en bedre mnd neste mnd[emoji173]

Back
Topp