IKM uke 19

Jeg får bare negative tester, men har ennå ikke begynt å spotte:rolleyes: Ikm i morgen, mistenker at el var forsinket, men burde uansett vært i gang med spotting snart, starter alltid 5 dager før.. kraftige magesmerter i går kveld, av og på, fikk meg til å lure på hva som skjer. Var som sterke menssmerter, pleier aldri å ha det før tr er i gang..:oops: Festesmerter kanskje? Hvis el var forsinket kan det ha vært alt fra 10-12 dpo i går.. Føler at jeg ønsketenker her:angelic::hilarious:

Krysser fingrene for deg uansett:oops:
Tusen takk for det! :Heartred
Spennende å følge med på deg de neste dagene, lovende å ikke spotte når du pleier det! Pluss magesmerter:woot:

Nei, nå skjønner jeg virkelig ingenting! Jeg har vært dag tatt svake positive tester siden søndag. I dag tok jeg 2 stk cb digital som viste negativ. Jeg hadde muligens festeblødning i helga og har hatt svakt rosa på papiret et par ganger på do i 2 dager. Hva er det som skjer da?

Nei, nå skjønner jeg virkelig ingenting! Jeg har vært dag tatt svake positive tester siden søndag. I dag tok jeg 2 stk cb digital som viste negativ. Jeg hadde muligens festeblødning i helga og har hatt svakt rosa på papiret et par ganger på do i 2 dager. Hva er det som skjer da?
Kanskje det bare var for tidlig for at digital slår ut? Prøv igjen med en annen type test i morgen:happy:

Avventer med å sette deg opp på gravid. Krysser fingrene for at det bare er forskjell i sensitiviteten som gjør at de digitale var negative.

Gratulerer til *monsine og Eidejenta.

Lykke til i neste måned dere som allerede har fått TR.
Tvitvi til alle dere som venter i spenning.

Tempen er i dag lin de to foregånde pp med pergo, så da venter jeg tr i morgen. Hadde håpet på verdens beste bursdagsgave til kjæresten i morgen, men blir visst mensen i stedet:( Hadde en liten meltdown etter negativ test i går, da var han veldig god å ha :Heartred Gratulerer til dere som er gravide og lykke til til resten av dere som venter i spenning :-)

51e7e2bce5e12d6cd301d847c45994ea.jpg
denne er hvit ikke sant?

Back
Topp