Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye koneogmamma
Gratulerer!Jeg har fått en positiv test i dag
Den øverste tok jeg på ettermiddagen i går og den nederste i dag tidlig. Jeg synes ikke det er noen økning på den, hadde ikm på tirsdag så er 3 dager over..
er dette skyggestrek eller ordentlig strek?
Dette er tester fra MakeSure, kjøpt på komplett apotek, de skal visst være veldig følsomme.. jeg har en RFSU liggende og ksn evt kjøpe en digital om ikke tanta kommer på et par dager nå håper håper håper!Mine billigtester ble heller ikke så veldig sterke! Men fikk positiv digital på ettermiddagsurin dagen før ikm![emoji3] hcg har også steget fra 48 til 168 på 2 dager! Så jeg ville ikke brydd meg så veldig mye om den stigningen[emoji3]
Vis vedlegget 225336 Etter to dager på overtid (har ikke skjedd før). Tenkte jeg at jeg skulle svi av en test i går, med èn gang så den ut som på bildet. Og jeg tenkte, ja kanskje det var noe likevel. Men i dag våknet jeg til det berømte tempdroppet 15 dpo, så da kommer nok tr omsider i dag. Det er nok pergoen som har forlenget lutealsasen min.
2 dager over ikm og testen er negativ - eller, jeg ser NOE hvis jeg legger godvilja til, men det er så svakt at det like gjerne kan være et hakk Har også spottet litt, ikke som normalt, men noe har det vært siden i går ettermiddag.. kjenner stikk i magen og håper så inderlig at det har klaffa denne gangen! Merker fallhøyden blir større for hver dag som går
Har bare tatt den de siste dagene, men temperaturen sank skikkelig i dag, så da er det ikke tvil om at tr kommer.Jeg ser en strek der. Har de andre testene vært helt hvite? Sist testet jeg positivt to dager på overtid. Så det er mulig Krysser fingrene for deg
Negativ test i dag også, og ingen tr! Veldig frustrerende, kjenner jeg har skikkelig vondt i magen i dag igjen så tenker at det snart må skje noe - den ene eller andre veienHvordan går det?
Her fikk jeg negativ test i dag. IKM i går. TR har ikke dukket opp. Hmmm... Får se om den kommer eller teste på nytt i morgen.