Gratulerer! Kanskje eg må opp og teste eg og nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du testet ?
Tør ikke si takk enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Kanskje eg må opp og teste eg og nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle ikke du vente til onsdag da? Hehe, neida, bare test du, spent på utfallet! Hvor mange dpo er du i dag da, sånn om du testerSåg en skrekkfilm. "carry" god handling![]()
Får vell sove litt så testinga kan begynnenatta
<3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Skulle ikke du vente til onsdag da? Hehe, neida, bare test du, spent på utfallet! Hvor mange dpo er du i dag da, sånn om du tester
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
HeheSkulle ikke du vente til onsdag da? Hehe, neida, bare test du, spent på utfallet! Hvor mange dpo er du i dag da, sånn om du tester
Skulle ikke du vente til onsdag da? Hehe, neida, bare test du, spent på utfallet! Hvor mange dpo er du i dag da, sånn om du tester
Heheer 9dpo
tror testen er blenda. Må nok demontere den, for jeg tror jeg ser noe ultrasvakt, men er nok bare øynene mine
![]()
Har testet. Er en ultrasvak strek der en plass, men tviler på det er noe.. Får vell vente til onsdag da ;-)
Av og til når jeg vrir og vender på den så ser jeg plutselig en tynn tynn strek, men så går det liksom overSyntes jeg så noe, men samtidig ikke :/
9 dpo er forsatt tidlig. Spent på min etterpå. Snart sove så da får jeg holdt meg litt![]()
Tempen så veldig bra ut
![]()
Men DEG har jeg tro på!! Tisstisstisstiss!!Av og til når jeg vrir og vender på den så ser jeg plutselig en tynn tynn strek, men så går det liksom overhhaha!! Nei, har ikke tro på dette i det hele tatt.:-/
Men DEG har jeg tro på!! Tisstisstisstiss!!![]()
Jaa :-D
Deg jeg tenker på ja ;-) tok (merkelignok) testen med meg ut i sola nå når jeg skulle lufte hunden. Da såg jeg en tykk og rosa strek. Veldig svak selvfølgelig.. Kan di være ser uansett? Jeg tenker skygge strek isj?Meg du tenker på her?![]()
Blir spennende å se etterpå. Pleier ikke å få strek med morgenurinettermiddagen derimot
![]()
![]()
Her er alle velkommen til å svare. Syntes det er spennende å se hvor tidlig andre får positivHahahahaNÅ. Så jeg det var til glad sau
![]()