**IKM uke 19**

Før jeg la meg i natt kom det litt frisk rosa blod. :( Ikke mye.

Men vi får se hva dagen bringer.

Våknet mer kvalm enn noen gang, så det er jo lovende da :) :D :P

Om jeg tester nå eller om jeg venter til senere vet jeg ikke altså. Ble litt drikke på meg i går kveld :P men har vært på do 3-4 ganger siden 3 i natt alt :P så burde spare litt nå :P

❤️❤️❤️❤️

Såg en skrekkfilm. "carry" god handling :-)
Får vell sove litt så testinga kan begynne :-p natta :-) <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Skulle ikke du vente til onsdag da? Hehe, neida, bare test du, spent på utfallet! Hvor mange dpo er du i dag da, sånn om du tester :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Skulle ikke du vente til onsdag da? Hehe, neida, bare test du, spent på utfallet! Hvor mange dpo er du i dag da, sånn om du tester :)

:P skulle egentlig teste i dag så tirsdag :D :P men klarer ikke å la være :P

8-9 dpo :)

❤️❤️❤️❤️

Last edited:

Hehe :-P er 9dpo :-P tror testen er blenda. Må nok demontere den, for jeg tror jeg ser noe ultrasvakt, men er nok bare øynene mine :-P

Har testet. Er en ultrasvak strek der en plass, men tviler på det er noe.. Får vell vente til onsdag da ;-)

Vedlegg

• 1399185807626.jpg
    1399185807626.jpg
    36,9 KB · Visninger: 85
  • 1399185818032.jpg
    1399185818032.jpg
    81,4 KB · Visninger: 76
Tempen er i hvertfall mer positiv en testen :-P

Vedlegg

• 1399185931610.jpg
    1399185931610.jpg
    78,6 KB · Visninger: 68
Har testet. Er en ultrasvak strek der en plass, men tviler på det er noe.. Får vell vente til onsdag da ;-)

Syntes jeg så noe, men samtidig ikke :/

9 dpo er forsatt tidlig. Spent på min etterpå. Snart sove så da får jeg holdt meg litt :P

Tempen så veldig bra ut :D

❤️❤️❤️❤️

Syntes jeg så noe, men samtidig ikke :/

9 dpo er forsatt tidlig. Spent på min etterpå. Snart sove så da får jeg holdt meg litt :P

Tempen så veldig bra ut :D

❤️❤️❤️❤️
Av og til når jeg vrir og vender på den så ser jeg plutselig en tynn tynn strek, men så går det liksom over :-P hhaha!! Nei, har ikke tro på dette i det hele tatt.:-/

Av og til når jeg vrir og vender på den så ser jeg plutselig en tynn tynn strek, men så går det liksom over :-P hhaha!! Nei, har ikke tro på dette i det hele tatt.:-/

Men DEG har jeg tro på!! Tisstisstisstiss!!:-P

Meg du tenker på her? :P

Blir spennende å se etterpå. Pleier ikke å få strek med morgenurin :P ettermiddagen derimot :D

❤️❤️❤️❤️
Deg jeg tenker på ja ;-) tok (merkelignok) testen med meg ut i sola nå når jeg skulle lufte hunden. Da såg jeg en tykk og rosa strek. Veldig svak selvfølgelig.. Kan di være ser uansett? Jeg tenker skygge strek isj?

Vanskelig å fange opp på kamera

Vedlegg

• 1399187519191.jpg
    1399187519191.jpg
    41,8 KB · Visninger: 80
Back
Topp