Gratulerer til dere med to streker
Jeg kommer ikke til å følge denne gruppen så tett lenger, jeg spotter og vet at det ikke gikk for meg.
Da går vi igang med pp 16 over helga
Ser den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til dere med to streker
Jeg kommer ikke til å følge denne gruppen så tett lenger, jeg spotter og vet at det ikke gikk for meg.
Da går vi igang med pp 16 over helga
Jeg heller tørr ikke helt å tro på testen min. Må ta en CB digital på mandag altså![]()
Skal si kvalmen datt over meg nå!! er også helt utslitt av små ting som vanligvis går lekende lett.. Ryker nok en test i morgen.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Stemmer for!!SpennendeTestedate
![]()
Spent om jeg klarer å holde meg til tirsdag...Har en med kryss, en dig og en doc til
Kvalmen er mer tiltredende nå ogsåMen jeg tør ikke helt å tro, siden jeg ikke blør
![]()
Da går det vel en doc i mårra,kryss på mandag og dig på tirsdaghehehe. Jeg har INGEN tester liggende nå. Så håper dagen i mårra går fort
![]()
Har sitt film. Ser jeg har fått bade utfordringen som går på Facebook, så sitter å funderer på om jeg skal ta den. Tror ikke det nei!!Hva gjør dere?
Sover?![]()
Har sitt film. Ser jeg har fått bade utfordringen som går på Facebook, så sitter å funderer på om jeg skal ta den. Tror ikke det nei!!
Ligger i senga nå med beste mannen <3 spent på testen i morgen. Burde vell vente, men det kribler i fingerene etter å teste!!
Såg en skrekkfilm. "carry" god handlingHvilken film har du sett på da?
Den der fb greiene som går er helt teit.Er som om å be en person hoppe fra en bru det
Fint at du har litt mer mellom øra
Er kjempe spent selvKrysser fingrene for oss
![]()
Såg en skrekkfilm. "carry" god handling
Får vell sove litt så testinga kan begynnenatta
<3
Lykke til i morra jenterheier på dere!!
Tar en test sjøl, selvom jeg er sikker på at det ikke er noen endring
Klarer ikke vente!! Hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Duppa av på sofaen litt jeg gitt,da får vel ikke jeg sove på noen timer hvertfall. Men i morgen kan jeg sove leeeeengemannen sitter som ett lys å følger med på film,så får glana litt jeg også
![]()
Straks legge meg og sove litt
Teste tid igjen i morgenSpeeeent
![]()
Gratulerer! Kanskje eg må opp og teste eg og nåHvisker still takk. Men vi får se om den blir sterkere
![]()
en testetøs bekjennelse![]()
sitter på nattevakt og treger som en hund på at jeg i det siste har vært en skikkelig testetøshar testet i 3 dagar, og testene er selvfølgelig blenda hvite... imorgen er jeg 11dpo. og vil selvfølgelig rett hjem og teste, har hært meg i hele natt, slik at jeg får rikelig med god testurin.
vil vil vil vil ha positiv test!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum