**IKM uke 19**

Gratulerer til dere med to streker

Jeg kommer ikke til å følge denne gruppen så tett lenger, jeg spotter og vet at det ikke gikk for meg.

Da går vi igang med pp 16 over helga

Ser den :( Men februar er deres mnd :D Så sikker på det :) Lykke til videre :)

Jeg heller tørr ikke helt å tro på testen min. Må ta en CB digital på mandag altså:)

Spent om jeg klarer å holde meg til tirsdag... :P Har en med kryss, en dig og en doc til :P

Kvalmen er mer tiltredende nå også :P Men jeg tør ikke helt å tro, siden jeg ikke blør :rolleyes::p

Skal si kvalmen datt over meg nå!! er også helt utslitt av små ting som vanligvis går lekende lett.. Ryker nok en test i morgen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Spent om jeg klarer å holde meg til tirsdag... :p Har en med kryss, en dig og en doc til :p

Kvalmen er mer tiltredende nå også :p Men jeg tør ikke helt å tro, siden jeg ikke blør :rolleyes::p

Da går det vel en doc i mårra,kryss på mandag og dig på tirsdag:p hehehe. Jeg har INGEN tester liggende nå. Så håper dagen i mårra går fort:)

Hva gjør dere?

Sover? :D
Har sitt film. Ser jeg har fått bade utfordringen som går på Facebook, så sitter å funderer på om jeg skal ta den. Tror ikke det nei!! :-P
Ligger i senga nå med beste mannen <3 spent på testen i morgen. Burde vell vente, men det kribler i fingerene etter å teste!! :-P

Har sitt film. Ser jeg har fått bade utfordringen som går på Facebook, så sitter å funderer på om jeg skal ta den. Tror ikke det nei!! :p
Ligger i senga nå med beste mannen <3 spent på testen i morgen. Burde vell vente, men det kribler i fingerene etter å teste!! :p

Hvilken film har du sett på da? :)

Den der fb greiene som går er helt teit. o_O Er som om å be en person hoppe fra en bru det :rolleyes:
Fint at du har litt mer mellom øra :)

Er kjempe spent selv :D Krysser fingrene for oss :)

Hvilken film har du sett på da? :)

Den der fb greiene som går er helt teit. o_O Er som om å be en person hoppe fra en bru det :rolleyes:
Fint at du har litt mer mellom øra :)

Er kjempe spent selv :D Krysser fingrene for oss :)
Såg en skrekkfilm. "carry" god handling :-)
Får vell sove litt så testinga kan begynne :-p natta :-) <3

en testetøs bekjennelse :p

sitter på nattevakt og treger som en hund på at jeg i det siste har vært en skikkelig testetøs :( har testet i 3 dagar, og testene er selvfølgelig blenda hvite... imorgen er jeg 11dpo. og vil selvfølgelig rett hjem og teste, har hært meg i hele natt, slik at jeg får rikelig med god testurin.
vil vil vil vil ha positiv test!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

en testetøs bekjennelse :p

sitter på nattevakt og treger som en hund på at jeg i det siste har vært en skikkelig testetøs :( har testet i 3 dagar, og testene er selvfølgelig blenda hvite... imorgen er jeg 11dpo. og vil selvfølgelig rett hjem og teste, har hært meg i hele natt, slik at jeg får rikelig med god testurin.
vil vil vil vil ha positiv test!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene :) :D

Er vel ikke ukjent at mange starter testingen rundt 7-9 dpo :P

❤️❤️❤️❤️

Back
Topp