**IKM uke 19**

Ingen strek på min test i dag :( men er vel enda litt tidlig!
10 dpo, så er vel et lite håp der enda..
Er fryktelig kvalm på kveldene og i dag har jeg skikkelig stikkinger i venstre side ved livmor :)

Typisk at TR kommer for tidlig! Blææ.. Men gir ikke opp før hu kommer :p

Gratulerer så mye til dere som har fått en liten strek på testene deres :) så utrolig moro!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er fryktelig kvalm på kveldene og i dag har jeg skikkelig stikkinger i venstre side ved livmor :)

Gratulerer så mye til dere som har fått en liten strek på testene deres :) så utrolig moro!!

10 er for tidlig ja.
Jeg fikk svak svak strek på kvelden 12 dpo. Så er fortsatt håp :)

Januar 2015 <3

jeg hadde en blenda hvit test igår(10dpo), ultra svak strek idag... men jeg ser den ;)

10 er for tidlig ja.
Jeg fikk svak svak strek på kvelden 12 dpo. Så er fortsatt håp :)

Januar 2015 <3
Får nok smøre meg med tålmodighet noen dager til jeg også da :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

jeg hadde en blenda hvit test igår(10dpo), ultra svak strek idag... men jeg ser den ;)

Godt å høre. Da trenger jeg ikke være for skuffa over dagens test. :-)

Får nok smøre meg med tålmodighet noen dager til jeg også da :-P

Ja må ha en god dose tålmodighet :)
Her er resten 12 dpo så kan dere se selv hvor svak den var før tida hadde gått ut :)

Januar 2015 <3

Vedlegg

• 1399189156965.jpg
    1399189156965.jpg
    31,1 KB · Visninger: 81
Ja må ha en god dose tålmodighet :)
Her er resten 12 dpo så kan dere se selv hvor svak den var før tida hadde gått ut :)

Januar 2015 <3
Tydeligere enn den jeg hadde i dag hvertfall. Men er litt godt å se det. Blir skuffa og tenker allerede nå at det ikke er håp denne pp. Men er jo bare 9 dpo så får nok vente til onsdag tenker jeg. Så tar jeg en ny test da :-)

Tydeligere enn den jeg hadde i dag hvertfall. Men er litt godt å se det. Blir skuffa og tenker allerede nå at det ikke er håp denne pp. Men er jo bare 9 dpo så får nok vente til onsdag tenker jeg. Så tar jeg en ny test da :-)

Tok test 9 dpo som var negativ. Men det er tidlig. Noen har flaks å få positiv test så tidlig

Januar 2015 <3

Tok test 9 dpo som var negativ. Men det er tidlig. Noen har flaks å få positiv test så tidlig

Januar 2015 <3
Takk for kloke ord ;-) dette er jo ting jeg vet veldig godt selv, men når man står oppi det så glemmer jeg tydeligvis fornuften min :-P haha!

Hehe.. Godt vi er flere :p for den fornuften ser ikke jeg mye til heller ;)

Vi får være tullete sammen og smøre oss med tålmodighet. Når skal du teste igjen,:-)?

Hei alle damer:) har vært litt stille nå etter sa også var vi på Kiel tur i helga, men nå er jeg tilbake og har selvfølgelig gått på en liten testesmell i dag:) og synes jeg kan se noe som kan minne om en strek:) ser det er flere med spennende tester også:) krysser fingrene for alle ;)
ImageUploadedByBV Forum1399190348.840108.jpg

Jeg var så skuffa 10dpo. Helt blendahvit!! Derfor er det ikke så lurt å teste så tidlig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei alle damer:) har vært litt stille nå etter sa også var vi på Kiel tur i helga, men nå er jeg tilbake og har selvfølgelig gått på en liten testesmell i dag:) og synes jeg kan se noe som kan minne om en strek:) ser det er flere med spennende tester også:) krysser fingrene for alle ;)Vis vedlegget 59683

Syns jeg ser en skygestrek vertfall ♥ Spennende! Krysser fingrene :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er vi igjen kommet til kalde Norge. Var litt kaldt å komme ut på Gardermoen. Nå er vi snart hjemme.

Enda en uke igjen til IKM. Men føler ingen trang til testing. Normalt hadde jeg bestilt 2-3 CBD allerede, men har ikke en liggende eller under bestilling. Føler meg merkelig rolig.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Nei, tenker egentlig å vente til tirsdag/onsdag nå, men spørs om jeg klarer det!! :p

Du da?

Onsdag håper jeg :-P da er jeg 12dpo

Her er vi igjen kommet til kalde Norge. Var litt kaldt å komme ut på Gardermoen. Nå er vi snart hjemme.

Enda en uke igjen til IKM. Men føler ingen trang til testing. Normalt hadde jeg bestilt 2-3 CBD allerede, men har ikke en liggende eller under bestilling. Føler meg merkelig rolig.

Ønsker oss en liten skatt ❤️
Velkommen hjem til Norge :-) håper dere har hatt det fantastisk og har fått mange flotte minner sammen :-) har savna deg her inne ;-)
Kanskje den roen du har er noe positivt? :-D

Hei alle damer:) har vært litt stille nå etter sa også var vi på Kiel tur i helga, men nå er jeg tilbake og har selvfølgelig gått på en liten testesmell i dag:) og synes jeg kan se noe som kan minne om en strek:) ser det er flere med spennende tester også:) krysser fingrene for alle ;)Vis vedlegget 59683

Jeg ser noe svakt noe :D

Januar 2015 <3

Back
Topp