**IKM uke 19**

Suseguri:)

Januar2015❤
Januarskatter 2015
:)IKM:)

Mandag 5.Mai:


Tirsdag 6.mai:




Onsdag 7.Mai:





Torsdag 8.Mai:




Fredag 9.Mai:



Lørdag 10.Mai:




Søndag 11.Mai:




:sign19Gravid:sign19
-Bina
-Suseguri:)
-høgt ønska
-♡Tullerusk♡




:mad:Tanterød:mad:
-Tussi_lussi
-Sara
-Romi
-Soletti
-Glad sau
-Surrelusa<3
-Xlibrax80
-MSE88





:confused:Passert ikm:confused:
-Tweeky
-Jump
-September2012
-

:confused004 Ikke oppdatert:confused004
-Bubbly PP16
-lillebolle
-Mamma til jente'09<3
-_Venter på deg_
-Vossamamma
-Veron
-Svirremor
-Proverpaentil

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum :D
 
Last edited:
Skjønner så inderlig godt du ønsker deg en liten skatt da altså,det fortjener du :) jeg har ei på snart 5, hun ønsket seg en lillebror eller lillesøster til bursdagen sin:p hehe.
Så søtt :)
Når har hun bursdag da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skjønner så inderlig godt du ønsker deg en liten skatt da altså,det fortjener du :) jeg har ei på snart 5, hun ønsket seg en lillebror eller lillesøster til bursdagen sin:p hehe.
Sambo har jo tre stk fra før.
Minstejenta blir 7 i august, og ønsker å bli storesøster. Er ikke lenge siden hun satt på fanget mitt å sa: ønsker du snart kan få baby, sånn at du kan være mamma til noen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun har bursdag i mai. Nååmin så koselig sagt av hun:) bonusmamma er topp det også vil jeg tru, men er jo så klart stas å bli mamma på ordentlig også da. Unner deg det nå altså.håper alanya gjør susen for dere:p
 
Hun har bursdag i mai. Nååmin så koselig sagt av hun:) bonusmamma er topp det også vil jeg tru, men er jo så klart stas å bli mamma på ordentlig også da. Unner deg det nå altså.håper alanya gjør susen for dere:p
Kort tid på å skaffe lillebrøster :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikm 9 mai. Pp 4;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Heldig du er som har 28 dagers syklus :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tja.. Er ikke sikkert det :p har nå hatt 31,31,28, 28, 37 og 26 dagers sykluser :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Usikker på om 9 mai stemmer, men satser på 28 dagers syklus igjen.:) blir nok ikm senest 11 da :)

Så hyggelig å komme på ikm med dere, Xlibrax80 og Suseguri :-D her skal det sladres ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Usikker på om 9 mai stemmer, men satser på 28 dagers syklus igjen.:) blir nok ikm senest 11 da :)

Så hyggelig å komme på ikm med dere, Xlibrax80 og Suseguri :-D her skal det sladres ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Herlig å få kjentfolk med, selv om jeg skulle ønske vi alle hadde vært på terminforum nå.
Men vi tar januar med storm :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Herlig å få kjentfolk med, selv om jeg skulle ønske vi alle hadde vært på terminforum nå.
Men vi tar januar med storm :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke mye troa på denne pp. Sambo skal ha eksamen,så får ikke se han så mye, men skal jo aldri si aldri? ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har ikke mye troa på denne pp. Sambo skal ha eksamen,så får ikke se han så mye, men skal jo aldri si aldri? ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Bruk EL-tester, så vet du ihvertfall når du må "angripe" han :)
Vet ikke om jeg blir å teste nå på ferietur. Heller bare kose oss ofte gjennom hele ferien :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bruk EL-tester, så vet du ihvertfall når du må "angripe" han :)
Vet ikke om jeg blir å teste nå på ferietur. Heller bare kose oss ofte gjennom hele ferien :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke lett å angripe når han går på skole 8timer unna :p hehe :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hmmmm. Da satser vi på IKM den 11, for da har du nok EL den 27 april :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja:) vi får diskutere litt når han kan komme hjem på besøk. Blir litt ferre turer hjem nå i eksamensperioden :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp