**IKM uke 19**

Oppå det hele så kom det noen skikkelige EL kramper og slim :P (Sorry :P)

Blir spennende å se om dette holdt :P ikke har jeg noen tester heller så får ikke testet. Tenkte å holde neg helt til IKM :) :D

❤️❤️❤️❤️

Holde deg helt til ikm. Det er ikke dumt

Men jeg er fornøyd om jeg klarer vente til neste helg...

Sov godt.

Jeg krabber snart til sengs jeg også, menn manen er her ikke før om en god halvtime

Ble en veldig dårlig natt :( så håper samboer står opp først idag :D så får han sove lenge i morgen :D

Lille snupp oppe 10 på halv 7. Uff, kunne hun ikke sovet til 7 :P hadde hjulpet mye :) siden det var hun som holdt meg våken i natt :P

Planene for jentene i dag da ?
Her er det dugnad i brl så blir vel det og avslapping :D

❤️❤️❤️❤️

Ble en veldig dårlig natt :( så håper samboer står opp først idag :D så får han sove lenge i morgen :D

Lille snupp oppe 10 på halv 7. Uff, kunne hun ikke sovet til 7 :P hadde hjulpet mye :) siden det var hun som holdt meg våken i natt :P

Planene for jentene i dag da ?
Her er det dugnad i brl så blir vel det og avslapping :D

❤️❤️❤️❤️

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
De er morsomme når de holder oss våkne på natta,og i tillegg skal opp altfor tidlig...

Mine planer forbi dag er å vaske masse klær og rydde her . Ellers vet jeg ikke.

De er morsomme når de holder oss våkne på natta,og i tillegg skal opp altfor tidlig...

Mine planer forbi dag er å vaske masse klær og rydde her . Ellers vet jeg ikke.

Det er jo såååå koselig det da :P

Uff, ja. Får vel gjøre det her også :P favoritt jobben min :D

❤️❤️❤️❤️

Det er jo såååå koselig det da :P

Uff, ja. Får vel gjøre det her også :P favoritt jobben min :D

❤️❤️❤️❤️
Favoritt jobb. Vet ikke helt jeg:p
Mini har blitt flink til å sove natta igjennom i det siste. Men hvor lenge det varer blir en overraskelse:p

Enten har EL vært her (og da har vi nok misset den), ellers er den forsinket.
EL-testene var negative i dag også.
Prøve en i ettermiddag også.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Her våkna jeg klokka seks, trangt i senga. Jenta vår hadde kommet inn uten at noen av oss vet hvor.

I det samme kom broren, men han valgte å stå opp. Vi andre tre sov to timer til. Nå har vi jentene vært på badet, så jeg skal gå og lage frokost mens mannen går på badet. Så snart jeg orker stå opp igjen....

fra app

Back
Topp