**IKM uke 19**

Tempen er fremdeles på 36,2. Så stabilt har den ikke vært tidligere :-P nå kan el bare komme :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tempen min er fortsatt lav, så ingen el enda. Dagene går og går :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Spent på tempen min i mårra. De 2 siste dagene har tempen steget,men ikke fått skikkelig positiv el test ennå.

Sent from my iPad using BV Forum

Wohoo!! Enda mer el slim!!

Dag 5 (!) med blinkende tegn på ELtesten 23 dager ut i syklusen.. De siste syklusene har vært på 25-29 dager, så nå skjønner jeg ingenting.. slimet har vært seigere de siste dagene også, så nå må det jo skje noe snart !?

Dag 5 (!) med blinkende tegn på ELtesten 23 dager ut i syklusen.. De siste syklusene har vært på 25-29 dager, så nå skjønner jeg ingenting.. slimet har vært seigere de siste dagene også, så nå må det jo skje noe snart !?
Kam da neppe være negativt? :-) er bare å humpe i vei :-)

Må bli uten meg :P Har ikke hatt oss enda og EL er vel rundt nå tenker jeg, om ikke i helga. :)

Krysser fingrene for dere :) :D
Liker ikke! :-( vil jo ha deg også med! :-)

Liker ikke! :-( vil jo ha deg også med! :)

:p Liker ikke jeg heller :p Men denne gangen er jeg ikke der :p Av en eller annen grunn vil jeg ikke ha i januar :p Eller februar (to der fra før :p ) Men fra mars og utover gjør det ingenting :D :p MEN hadde ikke blitt lei meg om det hadde blitt i januar også :D :)

Er ikke over enda, kan plutselig overraske her :P

Men jeg heier dere frem :D

Forventet EL på søndag, men CBD smilte ikke til meg i dag. Vanlig EL-test var også negativ.
Kjenner egentlig det begynner å skje noe nede i eggstokkene, så kan ikke være så langt unna.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Forventet EL på søndag, men CBD smilte ikke til meg i dag. Vanlig EL-test var også negativ.
Kjenner egentlig det begynner å skje noe nede i eggstokkene, så kan ikke være så langt unna.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Tenker på lørdag blir det smilefjes ;)

Back
Topp