**IKM uke 19**

kan jeg få være med dere? :) har nå el etter en spontanabort for ca 1 mnd siden.. håper på ikm 8 mai :)

Sent from my iPhone using BV Forum

kan jeg få være med dere? :) har nå el etter en spontanabort for ca 1 mnd siden.. håper på ikm 8 mai :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Klart du skal være med.:-) så dumt å høre at den ikke satt sist gang :-( krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast til.januar da :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Blinkende smilefjes på ELtesten igår og idag:) Så håper veldig på ikm 8.5! Kanskje vel drøyt å håpe på, da dette er vår første ordentlige pp. Vært uten prevensjon siden november, men først nå vi virkelig setter inn støtet! 4åringen kom på første forsøk, dog med en annen far, men håper vi er like heldige denne gangen:) Sambo har ingen barn fra før og nærmer seg 40, så har utrolig lyst å kunne gi han det han ønsker seg mest her i verden <3

Jeg er spent på om jeg får temhopp i morgen. Tempen steg i dag og i går stakk det noe voldsomt til i venstresiden slik det pleier å være når egget slipper. I dag er jeg helt sinnsykt øm i området. Jeg håper :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Blinkende smilefjes på ELtesten igår og idag:) Så håper veldig på ikm 8.5! Kanskje vel drøyt å håpe på, da dette er vår første ordentlige pp. Vært uten prevensjon siden november, men først nå vi virkelig setter inn støtet! 4åringen kom på første forsøk, dog med en annen far, men håper vi er like heldige denne gangen:) Sambo har ingen barn fra før og nærmer seg 40, så har utrolig lyst å kunne gi han det han ønsker seg mest her i verden <3

Velkommen til oss :)da er du satt opp på lista. håper vi tar januar med storm :) ser du har ei datter som er født i 09. Det har jeg også:)

Jeg er spent på om jeg får temhopp i morgen. Tempen steg i dag og i går stakk det noe voldsomt til i venstresiden slik det pleier å være når egget slipper. I dag er jeg helt sinnsykt øm i området. Jeg håper :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Da krysser vi fingrene for det;) tempen her har holdt seg veldig lav denne mnd. Mye lavere enn hva den har gjort de siste mnd. Holdt seg på rundt 36.20-36.25! Spent på åssen EL testen blir idag. Håper den er negativ.(hatt 2 dager med positiv el test nå) Og at jeg får temphopp i morgen :)

Er på cd 18 og fortsatt ingen positiv el test :/ hadde et håp om å få el til en 'normal' tid denn pp. Skal til legen på fredag å høre om de kan ta evt noen blodprøver. I februar var lutealfasen på 10dager og i mars begynte jeg å spotte 8dpo.

Sent from my iPad using BV Forum

Da krysser vi fingrene for det;) tempen her har holdt seg veldig lav denne mnd. Mye lavere enn hva den har gjort de siste mnd. Holdt seg på rundt 36.20-36.25! Spent på åssen EL testen blir idag. Håper den er negativ.(hatt 2 dager med positiv el test nå) Og at jeg får temphopp i morgen :)
Uuu, da krysser jeg fingrene for deg og meg også går vi all in for temphopp i morgen ;) Jeg merker på CD 25 at jeg lengter litt etter dpo-land :p

Ønsker et hjertebarn ❤

Fikk i dag brev fra ul.jeg skulle vært uken etter jeg var inne der sist, men brevet kom ikke før dagen etter timen...begynte å blø litt på sykehuset, regnet med det var tanta, og tok ny blodprøve.de skulle inkalle til ny ul neste uke om det var stigning i hcg, noe det ant var siden jeg ble kalt inn igjen.får ikke ringt de før i morgen, men spent om og hvis jeg blir gravid nå, om det holder.vil ikke ha en ny abort..gravid to ganger på kort tid.. da jeg trodde det var tanta, var testene negative etter noen få dager.
Trodde jeg hadde fått et besøk av tanta, og dermed hatt en liten pause...blir spennende i mai da:)
Huff det ble langt..

Jeg vet ikke helt jeg, tappen virker hard i dag, og sekret ganske fraværende. Tempingen har vært usikker de siste dagene.

OM jeg har EL nå, så havner legetimen jeg har fått 9. mai for "celleprøve, en prat om sekundær infertiliet og antatt pcos, hva gjør vi med dette?" etter planen, litt i vasken.

Enten er jeg gravid inne 9 . mai, da slipper jeg i det minste snakke om infertilitet, men pcos og da særlig insulinresitanse i forhold til svangerskap. Og Celleprøve. Er jeg ikke gravid, har jeg mens. Det egner seg ikke til celleprøve, så da må jeg nesten avlyse/utsette timen.

:)IKM:)

Mandag 5.Mai:
-Suseguri:) PP4

Tirsdag 6.mai:
-Tussi_lussi
-Bina

Onsdag 7.Mai:
-Bubbly PP16
-soletti

Torsdag 8.Mai:
-♡Tullerusk♡PP4
-Romi
-Mamma til jente'09<3

Fredag 9.Mai:
-Glad sau PP4

Lørdag 10.Mai:
-_Venter på deg_
-Vossamamma
-Veron
-Tweeky
-Svirremor

Søndag 11.Mai:
-Xlibrax80 PP4
-HannePanne PP4
-Frk.Lund

:sign19Gravid:sign19

:mad:Tanterød:mad:

:confused:Passert ikm:confused:

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum :D
Kan flytte meg til ikm 5

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg er 2 dpo, og derved ikm 6. Mai

fra app

Da regnet jeg feil,er og 2 dpo,ikm 6 mai her og:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen temphopp dermed ingen dpo enda.

Ønsker et hjertebarn ❤

Tenker det er på tide å begynne å teste etter EL nå. Eller skal man bare kjøre på å ikke tenke testing når man er på ferie?
Har med noen ebay-tester + de 3 siste CBD jeg har.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Back
Topp