Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart du skal være med.kan jeg få være med dere?har nå el etter en spontanabort for ca 1 mnd siden.. håper på ikm 8 mai
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
takkKlart du skal være med.så dumt å høre at den ikke satt sist gang :-( krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast til.januar da
![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
kan jeg få være med dere?har nå el etter en spontanabort for ca 1 mnd siden.. håper på ikm 8 mai
Sent from my iPhone using BV Forum
Blinkende smilefjes på ELtesten igår og idagSå håper veldig på ikm 8.5! Kanskje vel drøyt å håpe på, da dette er vår første ordentlige pp. Vært uten prevensjon siden november, men først nå vi virkelig setter inn støtet! 4åringen kom på første forsøk, dog med en annen far, men håper vi er like heldige denne gangen
Sambo har ingen barn fra før og nærmer seg 40, så har utrolig lyst å kunne gi han det han ønsker seg mest her i verden <3
Jeg er spent på om jeg får temhopp i morgen. Tempen steg i dag og i går stakk det noe voldsomt til i venstresiden slik det pleier å være når egget slipper. I dag er jeg helt sinnsykt øm i området. Jeg håper
Ønsker et hjertebarn ❤
Uuu, da krysser jeg fingrene for deg og meg også går vi all in for temphopp i morgenDa krysser vi fingrene for dettempen her har holdt seg veldig lav denne mnd. Mye lavere enn hva den har gjort de siste mnd. Holdt seg på rundt 36.20-36.25! Spent på åssen EL testen blir idag. Håper den er negativ.(hatt 2 dager med positiv el test nå) Og at jeg får temphopp i morgen
![]()
Kan flytte meg til ikm 5IKM
Mandag 5.Mai:
-SuseguriPP4
Tirsdag 6.mai:
-Tussi_lussi
-Bina
Onsdag 7.Mai:
-Bubbly PP16
-soletti
Torsdag 8.Mai:
-♡Tullerusk♡PP4
-Romi
-Mamma til jente'09<3
Fredag 9.Mai:
-Glad sau PP4
Lørdag 10.Mai:
-_Venter på deg_
-Vossamamma
-Veron
-Tweeky
-Svirremor
Søndag 11.Mai:
-Xlibrax80 PP4
-HannePanne PP4
-Frk.Lund
Gravid
Tanterød
Passert ikm
Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum![]()