jammen du skal det! jeg vil ha deg med![]()
![]()
Ser den, men nå har jeg en følelse på at det er for sent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jammen du skal det! jeg vil ha deg med![]()
![]()
Satser på detTenker på lørdag blir det smilefjes![]()
Æsj daSer den, men nå har jeg en følelse på at det er for sentKrysser fingrene
![]()
Æsj dajammen jammen
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Må bli uten megHar ikke hatt oss enda og EL er vel rundt nå tenker jeg, om ikke i helga.
Krysser fingrene for dere![]()
![]()
Kan du ikke lokke ham til sengs nå da? Om det er el i helga, så er fredda'n fin den vel?
Vi klarte å gjennomføre det med forkjølelse vi da. Allergi er ingen unnskyldningHehehe... Får prøve å lokke litt når kidsa er i sengHan sliter litt med allergien akkurat nå så tror det blir dårlig med det i dag... Kanskje i morgen
![]()
Hehehe... Får prøve å lokke litt når kidsa er i sengHan sliter litt med allergien akkurat nå så tror det blir dårlig med det i dag... Kanskje i morgen
![]()
Vi klarte å gjennomføre det med forkjølelse vi da. Allergi er ingen unnskyldning
allergi er ikke gøy nei. men finnes allergimedisin som demper symptomene...Ehh, langt heller forkjølelse enn allergi, altså!
pollen allergi er no dritt. reagerer helt sinnsykt på timotei, så når den blomstrer så må jeg bare holde meg inne...Det avhenger jo helt av hvor ille rammet man er, og hvor heftig medisinert man er, og hvilke symptomer man har, men min erfaring er at jeg kan "medisinere" meg bedre fra forkjølelse enn mange jeg kjenner med allergi. febernedsettende, nesepsray og gode halspastiller, så fungerer jeg jo på et vis.
Men, for all del andre har grei allergi også, mannen tar jo bare medisinene sine, så er ha egentlig "frisk".
nå er bjørka på vei til å bli heftig en del steder, og for dem som reagerer mye på det.... unner dem det ikke. Har vokst av meg, glad for det!
Vi klarte å gjennomføre det med forkjølelse vi da. Allergi er ingen unnskyldning
Hahaer så hensynsfull jeg
•knis• ble gjennomført her
![]()
Det stoppet visst ikke for han
![]()
Det avhenger jo helt av hvor ille rammet man er, og hvor heftig medisinert man er, og hvilke symptomer man har, men min erfaring er at jeg kan "medisinere" meg bedre fra forkjølelse enn mange jeg kjenner med allergi. febernedsettende, nesepsray og gode halspastiller, så fungerer jeg jo på et vis.
Men, for all del andre har grei allergi også, mannen tar jo bare medisinene sine, så er ha egentlig "frisk".
nå er bjørka på vei til å bli heftig en del steder, og for dem som reagerer mye på det.... unner dem det ikke. Har vokst av meg, glad for det!