**IKM uke 19**

Det er sånn i perioder her. Kan sove natta igjennom i ukesvis, så er det mye sutring på natta en periode :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

ALT er i perioder med barna. Man vet ikke alltid hvordan neste periode blir, men ialle gall, ingentingn varer evig, og når man har vennet seg til noe er det bare enn ting som er sikkert, og det er at det nok forandrer seg...

Der hoppet tempen :-D fra 36.2 til 36.5. Ff sier ikke noe om el, men tror selv at det er el nå med tanke på slim og sexlyst :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

FF sier ikke noe om EL før etter tre dager med høy temp.

ALT er i perioder med barna. Man vet ikke alltid hvordan neste periode blir, men ialle gall, ingentingn varer evig, og når man har vennet seg til noe er det bare enn ting som er sikkert, og det er at det nok forandrer seg...
sant. her går det veldig opp og ned.. slitsomt med de nettene han er så urolig og jeg må opp 10 ganger på 1 time...

Jeg er veldig glad for at mine sover natta gjenom for tiden.

Dog, i morges våkna jeg jo av at det var så trangt i senga, mannen var uvanlig inpåsliten (han pleier ikke dytte meg ut av senga, liksom) og liten og myk... Der var jentungen ja. Ingen av oss aner når hun kom... Hun har normalt sett lange PERIODER med dette også, ente egen seng eller in i vår... Jeg vil ikke ha en ny sånn periode nå. Jeg sover ikke godt med henne under dyna mi. Under dyna til mannen, eller gjerne sin egen, ligger hun roligere, men under min så presser hun meg ut av senda

Jeg er veldig glad for at mine sover natta gjenom for tiden.

Dog, i morges våkna jeg jo av at det var så trangt i senga, mannen var uvanlig inpåsliten (han pleier ikke dytte meg ut av senga, liksom) og liten og myk... Der var jentungen ja. Ingen av oss aner når hun kom... Hun har normalt sett lange PERIODER med dette også, ente egen seng eller in i vår... Jeg vil ikke ha en ny sånn periode nå. Jeg sover ikke godt med henne under dyna mi. Under dyna til mannen, eller gjerne sin egen, ligger hun roligere, men under min så presser hun meg ut av senda
klarer ikke sove med mini i senga sammen med oss jeg heller, for han er helt lik med å dytte meg ut av senga.

eldste var ikke sånn, ham samsov vi jo med til han var 2,5, uproblematisk.

Hei jenter! Hva gjør dere i kveld? Jeg slapper av med bikkja og tror EL er mandag eller tirsdag. Føles ut som 2 år siden jeg begynte å blø (kjemisk) og ikke 14 dager så klarer nesten ikke vente!

Sent from my iPhone using BV Forum

tror de fleste har lagt seg eller finner på noe annet gøy. jeg prøver å få unna mine siste innlegg før jeg skal finne sengen

Her har vi besøk av en game gal 13-åring, så sambo og han er veldig opptatt med kopekassa (altså TV'n :p), mens jeg koser meg med broderiet mitt :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Har hatt positiv (digital) eltest i 6 dager nå. Er på dag 24 i syklusen, så tok en gtest idag, da jeg har lest at eltestene kan slå ut ved graviditet. 1 time etter jeg fikk negativ gtest kom mensen. Noen som har vært borti å få positive eltester ved menstruasjon før?? Får håpe på bedre lykke neste pp, og på ikm i slutten av mai istedet da..:)

Her har vi besøk av en game gal 13-åring, så sambo og han er veldig opptatt med kopekassa (altså TV'n :p), mens jeg koser meg med broderiet mitt :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Det hørtes koselig ut! Min mann er klarer også å henge med på sånt slik st han kan spille med tantebarna våre!

Har hatt positiv (digital) eltest i 6 dager nå. Er på dag 24 i syklusen, så tok en gtest idag, da jeg har lest at eltestene kan slå ut ved graviditet. 1 time etter jeg fikk negativ gtest kom mensen. Noen som har vært borti å få positive eltester ved menstruasjon før?? Får håpe på bedre lykke neste pp, og på ikm i slutten av mai istedet da..:)

Jeg vet ikke men ville bare si at det var kjedelig at tr kom! Lykke til videre!

Hjemme etter en koselig dag med mye besøk og sosialisering :-) på tide å fortsette aksjeleggingen ;-) god natt jenter :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp