Ikm 8.mai her forhåpentlighvis. Første pp etter sa/kjemisk her, så krysser fingrene
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
liker at du er 3 dpo![]()
Ikm 8.mai her forhåpentlighvis. Første pp etter sa/kjemisk her, så krysser fingrene
Kam da neppe være negativt?Dag 5 (!) med blinkende tegn på ELtesten 23 dager ut i syklusen.. De siste syklusene har vært på 25-29 dager, så nå skjønner jeg ingenting.. slimet har vært seigere de siste dagene også, så nå må det jo skje noe snart !?
Velkommen til osskrysser fingrene med deg. Her skal vi alle til januarforumet,å bli der i 9mnd
![]()
Liker ikke! :-( vil jo ha deg også med!Må bli uten megHar ikke hatt oss enda og EL er vel rundt nå tenker jeg, om ikke i helga.
![]()
Krysser fingrene for dere![]()
![]()
Liker ikke! :-( vil jo ha deg også med!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jo du skal med ... Ikke snakk om noe annetMå bli uten megHar ikke hatt oss enda og EL er vel rundt nå tenker jeg, om ikke i helga.
![]()
Krysser fingrene for dere![]()
![]()
Jo du skal med ... Ikke snakk om noe annet
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
og det SKAL du også . så det så !Vi får se
Hadde vært moro
Du SKAL på januar så det så
![]()

Forventet EL på søndag, men CBD smilte ikke til meg i dag. Vanlig EL-test var også negativ.
Kjenner egentlig det begynner å skje noe nede i eggstokkene, så kan ikke være så langt unna.
Ønsker oss en liten skatt![]()