**IKM uke 19**

Temphopp her idag. Så 1 dpo idag da:)

Jeg tror jeg bare ville ha kjørt på jeg xlibrax80, kose dere å nyte varme dager:) evt tatt en elr to når du tror du har EL(om du ikke har elsmerter) om dere humper annahver dag, burde jo det holde i massevis :)

Nok en dag med blinkende smilefjes her, altså tredje dagen nå. Noen som har erfaring med at den viser blinkende tegn i mer enn to dager før det permantetet tegnet på makimal fertilitet dukker opp? Utålmodig nå, første dag i denne syklusen var 02.04, aldri hatt så lang syklus før.. Forrige var på 25 dager..

er så sliten i underliv/lysk området. det murrer sånn og har en følelse av at det er så tungt....
nå må dagene går kjempe fort så jeg kan begynne med testing :)

Nok en dag med blinkende smilefjes her, altså tredje dagen nå. Noen som har erfaring med at den viser blinkende tegn i mer enn to dager før det permantetet tegnet på makimal fertilitet dukker opp? Utålmodig nå, første dag i denne syklusen var 02.04, aldri hatt så lang syklus før.. Forrige var på 25 dager..
Sist PP blinket min i 4 dager før det permanente fjeset kom på dag 5.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

er så sliten i underliv/lysk området. det murrer sånn og har en følelse av at det er så tungt....
nå må dagene går kjempe fort så jeg kan begynne med testing :)

Hvor mange dpo er du nå? Håpe murringen kommer av at det er ei spire som graver seg ned da. Spennende :) temphopp her idag. Vil det si at jeg da er 1 dpo idag da?negativ eltest igår.

Hvor mange dpo er du nå? Håpe murringen kommer av at det er ei spire som graver seg ned da. Spennende :) temphopp her idag. Vil det si at jeg da er 1 dpo idag da?negativ eltest igår.
Det ser ut som du ka være 1 dpo ja. men det vil tempen i morgen avgjøre.
må si du hadde en veldig ryddig graf :D

Hadde 36,2 i temp i dag tidlig. Tror dette er tempdroppet..har i hvertfall mye el slim nå... Pokker at mannen er borte til fredag!! Håper at svømmerne fra mandag holder koken enda, eller at slimet er noen dager tidlig ute, og at el.ikke er før fredag... Lite tro på at dette kommer til å gå :-( :-(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

El smerter også nå... Jeg vil ikke ha el før til helga sier jeg jo!!!! :-(

El smerter også nå... Jeg vil ikke ha el før til helga sier jeg jo!!!! :-(

Håper de bare er der for å si fra at EL snart kommer, men at egget ikke slipper før i helgen :)

Tenker å svi en EL-test i ettermiddag bare for å se hvordan jeg ligger an. Så en ny på lørdag :-)
I dag blir det en litt rolig dag. Litt overskyet, men 25 grader. Tenker å dra på litt utflukt sånn at vi får gått litt :) Er også litt solbrent, så tror kroppen har godt av en dag med singlett :)

3 dpo her:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tempen er fremdeles lav,så el har nok ikke vert enda! Håper den venter til i morgen :-D

Back
Topp