**IKM uke 19**

Jeg skal lage baby shower for 2 venninner, men lurer på når en pleier og ha det ?:)
Er det vanskelig og lage bleie kake?:)
Jeg har hatt det for mine venninner. 2 mnd ca før termin. Bleiekake er ganske enkelt å lage. Tips er å ha ett papprør innerst som man fester bleiene til. Oppskrift finner man på Google ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det for mine venninner. 2 mnd ca før termin. Bleiekake er ganske enkelt å lage. Tips er å ha ett papprør innerst som man fester bleiene til. Oppskrift finner man på Google ;-)

Takk for svar :)
Har også sett bilder av bleie sykler osv, veldig fine dem også:)

Ja, de er stilige.men vet ikke om jeg hadde klart det :-P sist gang jeg arrangerte var det 5 uker før termin forresten :-)

Ja, de er stilige.men vet ikke om jeg hadde klart det :p sist gang jeg arrangerte var det 5 uker før termin forresten :)

Ok, her er det enda 3 og 4 mnd til dem har termin. Men når dem har ca 8 uker igjen så te kåte jeg det kunne være en grei tid og lage det på? Da har jeg enda litt tid på og forberede meg :)

Ha-ha skulle stå "tenkte jeg"
Hehehe :-P. Koselig skrivefeil ;-) 8 uker er en fin tid. Da er de ikke så utslitt av svangerskapet som man gjerne er helt på slutten, og de forventer kanskje å få det nærmere termin, så da blir det en større overraskelse :-)

Hehehe :p. Koselig skrivefeil ;-) 8 uker er en fin tid. Da er de ikke så utslitt av svangerskapet som man gjerne er helt på slutten, og de forventer kanskje å få det nærmere termin, så da blir det en større overraskelse :)

Ja var det jeg også tenkte.
Har du pleid og invitert familien også eller bare venninnene? Hos nr 1 blir vi ca 7 venninner og hos nr 2 blir vi 13.

Spennende med babyshower. Har aldri arrangert selv, men vært i et par. Bleiesykkel er stilig. Det skal vist være ganske enkelt :) Oppskrift på google det også. Skal dere ha noen gøye leker?

Har du pleid og invitert familien også eller bare venninnene? Hos nr 1 blir vi ca 7 venninner og hos nr 2 blir vi 13.
De jeg var i, var mor til den kommende mor der, søstre og svigermor :)

Hos hun ene inviterte vi svigerinner,søstre, mor,svigermor og noen søskenbarn. Det var fordi den familien står hverandre veldig nær. Den andre gangen inviterte jeg kun svigerinner og søstre.

Hos hun ene inviterte vi svigerinner,søstre, mor,svigermor og noen søskenbarn. Det var fordi den familien står hverandre veldig nær. Den andre gangen inviterte jeg kun svigerinner og søstre.

+ venninner selvfølgelig ;-)

Spennende med babyshower. Har aldri arrangert selv, men vært i et par. Bleiesykkel er stilig. Det skal vist være ganske enkelt :) Oppskrift på google det også. Skal dere ha noen gøye leker?

Har ikke planlagt så mye enda, venter på svar fra ei felles venninne om hun vil være med og lage til :)

Kan jeg få være med her? Ikm tirsdag 6. mai :D Vært hos gynekolog å sjekka. Mannens prøve var super! Alt ser fint ut hos meg :D Slimhinnene var 2mm tykkere siden fredag da jeg var å sjekket. Det største egget er på 13mm, så han tippa eggløsning om en uke. Da starter vi snart med aksjer innlegg. Denne pp skal vi gi alt :D Ligge på rompa høyt i 30 min etterpå. Samleie hver dag!
Jeg har trua på spire denne mnd. Da må det bare klaffe for oss :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har trua på spire denne mnd. Da må det bare klaffe for oss :D

Mai er en fin måned! Hadde vært helt perfekt!

Jeg merker el nærmer seg,for jeg er skikkelig grinete :p blir alltid det når el er i nærheten. Slitsomme greier.

Jeg merker el nærmer seg,for jeg er skikkelig grinete :p blir alltid det når el er i nærheten. Slitsomme greier.

På hvilken cd pleier du å få pos? Jeg starter tempingen igjen i morgen :) Gidder ikke å starte med eggl tester før til helga, siden jeg antakeligvis har eggl på tirsd :)

På hvilken cd pleier du å få pos? Jeg starter tempingen igjen i morgen :) Gidder ikke å starte med eggl tester før til helga, siden jeg antakeligvis har eggl på tirsd :)
Jeg har ingen tester denne gangen. Er egentlig sjelden jeg bruker det med tempingen. Så jeg følger egentlig bare med på tapp sekret og tempen.

Jeg har ingen tester denne gangen. Er egentlig sjelden jeg bruker det med tempingen. Så jeg følger egentlig bare med på tapp sekret og tempen.

Lurt. Vet ikke om jeg gidder selv denne pp. Nå var jeg jo inne å sjekket egget, og vet at den blir pos om ca en uke. Så da kan jeg jo bare følge med på temp og sekret. Tapp er jeg ikke noe god på.

Back
Topp