**IKM uke 19**

Lurt. Vet ikke om jeg gidder selv denne pp. Nå var jeg jo inne å sjekket egget, og vet at den blir pos om ca en uke. Så da kan jeg jo bare følge med på temp og sekret. Tapp er jeg ikke noe god på.
Tror det kan være lurt innimellom og la tester og sånt bare ligge. Bare ha nok sex :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tror det kan være lurt innimellom og la tester og sånt bare ligge. Bare ha nok sex :)

Ja. Blir nesten mer stress enn hygge med de der testene. Bah. Mer sikkert med temping også :)

Ja. Blir nesten mer stress enn hygge med de der testene. Bah. Mer sikkert med temping også :)
Ja, blir det. Jeg hadde noen mnd tempe pause og det var veldig deilig. Jeg blir så opphengt i det og da bare stresser jeg meg opp unødvendig. Så om det ikke blir spire denne mnd, så skal jeg stoppe med temping igjen.
Da a ble laget tok jeg 1 eltest som var positiv dagenderpå og vi hadde sex på morgenen. Sex kun den ene gangen:p samme i sommer. Så denne gangen blir det bare morgen sex

Har pakket ned noen EL-tester, men usikker på om de blir brukt. Heller bare kose iss så ofte som vi kan de neste to ukene :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Ja, blir det. Jeg hadde noen mnd tempe pause og det var veldig deilig. Jeg blir så opphengt i det og da bare stresser jeg meg opp unødvendig. Så om det ikke blir spire denne mnd, så skal jeg stoppe med temping igjen.
Da a ble laget tok jeg 1 eltest som var positiv dagenderpå og vi hadde sex på morgenen. Sex kun den ene gangen:p samme i sommer. Så denne gangen blir det bare morgen sex

Satser på det gjør susen ;) Jeg synes det er veldig greit med temping, sånn at jeg kan følge med på lutealfasen min. Men eggløsningstestene kan jeg klare meg uten.

Har pakket ned noen EL-tester, men usikker på om de blir brukt. Heller bare kose iss så ofte som vi kan de neste to ukene :)

Ja, tenker så lenge en legger inn aksjer annenhver dag :D

Vi reiser på lørdag :)
Vært på bytur i dag og handlet litt sim vi skal ha med. Har ei venninne som bor i Alanya, så hun må få påskeegg :) Hun har forlangt det :)
Måtte også ha ny bikinitruse og blanke bh-stropper. Så nå tror jeg snart at vi er klar :)
Bare siste småtingene som skal i kofferten :)

Håper virkelig at lille mirakel fester seg nå, og at vår kjærlighetsferie gjør oss til foreldre i januar :)

Så deilig :) da blir hun vel fornøyd,påskeegg og norsk godtri:) ja det høres da hvertfall sånn ut at du er pakket og klar for avreise snart:) det må jo bare være nå det skjer,at dere får en liten januarskatt:D (håper selvfølgelig vi andre også får en januarskatt da):p

Under åpen himmel på kleopatrastranda det skjer vettu;):p hehe.

Da er lista oppdateret:) jaggu masse en ikke får med seg innpå her når man ikke er her på noen timer. Haha. Vært opptatt i hele dag omtrent. Vært på kino med minifamilien min,så var vi på peppes og spiste pizza,ellers har vi bare vært ute å kosa oss i sola:)

Så deilig :) da blir hun vel fornøyd,påskeegg og norsk godtri:) ja det høres da hvertfall sånn ut at du er pakket og klar for avreise snart:) det må jo bare være nå det skjer,at dere får en liten januarskatt:D (håper selvfølgelig vi andre også får en januarskatt da):p

Under åpen himmel på kleopatrastranda det skjer vettu;):p hehe.
Nåh! På stranda faktisk :)
Hehe :)

Huff, føler meg så dum som er sååå lei meg for at jeg hadde kjemisk sist pp. Rakk å være gravid i en uke og ble så glad da jeg fikk positiv digital og så det svart på hvitt: gravid. Så var det slutt. Skulle ønske jeg klarte å tenke litt mer rasjonelt på det: 1) jeg kan bli gravid og 2) det er veldig vanlig, men det hjelper ikke akkurat nå. Første gang jeg har vært gravid noen sinne. Vet at det er mange som har opplevd så uendelig mye mer enn meg som klarer å holde motet oppe så føler jeg burde komme over dette nå.

I tillegg blør jeg veldig mye, har veldig ømme og sprengte pupper og føler meg generelt uvel så jeg håper det går bedre når alle symptomene gir seg og jeg starter mer på nytt.

Det føles uendelig lenge til neste EL..,,

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, føler meg så dum som er sååå lei meg for at jeg hadde kjemisk sist pp. Rakk å være gravid i en uke og ble så glad da jeg fikk positiv digital og så det svart på hvitt: gravid. Så var det slutt. Skulle ønske jeg klarte å tenke litt mer rasjonelt på det: 1) jeg kan bli gravid og 2) det er veldig vanlig, men det hjelper ikke akkurat nå. Første gang jeg har vært gravid noen sinne. Vet at det er mange som har opplevd så uendelig mye mer enn meg som klarer å holde motet oppe så føler jeg burde komme over dette nå.

I tillegg blør jeg veldig mye, har veldig ømme og sprengte pupper og føler meg generelt uvel så jeg håper det går bedre når alle symptomene gir seg og jeg starter mer på nytt.

Forstår godt at du er lei deg.det hadde jeg også vert! :-( du har lov å føle akkurat det du vil,ingen kan si at det er dumt å føle slik, og det er nok bare du som tenker det ;-) så trist at spiren ikke satt. Pass på å ha masse sex fremover. Har hørt at man blir lettere gravid igjen etter en abort ;-) sender mange gode klemmer <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Å det er lov å være lei seg.

Jeg forstår deg veldig godt. Har heller aldri vært gravid før, så hadde nok blir helt knust selv. Men du må bare prøve å tenke positivt :D Du kan bli gravid, dere kan bli gravide sammen :D

Da er lista oppdateret:) jaggu masse en ikke får med seg innpå her når man ikke er her på noen timer. Haha. Vært opptatt i hele dag omtrent. Vært på kino med minifamilien min,så var vi på peppes og spiste pizza,ellers har vi bare vært ute å kosa oss i sola:)
:D Hihi ja her skravles det. Koselig med kino og peppes! <3

Takk for trøstende ord :). Håper det blir en spire som vil holde seg i 9 mnd i løpet av året :)

Takk for trøstende ord :). Håper det blir en spire som vil holde seg i 9 mnd i løpet av året :)

Vi skal jo ha spire nå, sånn at vi får nydelige januarbabyer :)
Har selv mistet 3 ganger, så vet hva du gjennomgår. (Har ingen barn)

Back
Topp