Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turDa er det tid for bytur. Må handle det siste vi skal ha med oss, og vi må fikse påskeegg til snuppa vår som bor i Alanya
Ønsker oss en liten skatt![]()
Det er veldig godt å ha noe å glede seg til (annet en baby). Tror vi må få til en tur igjen til sommeren vi også. Tenkte egentlig bare å være på fjellet men jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å reise en liten tur. Har snust litt på Split
Sent from my iPhone using BV Forum
Deilig å komme seg bort litt. Bare bruke tid på å være kjærester, og legge alle andre tanker langt vekkJa helt klart altså. tenker jo omtrent ikke på noe anna i disse prøvedagene. Snust litt på split selv, ser utrolig fint ut derdigg å bare være på fjellet også da om man har mulighet til det,men en liten tur ved sidna går vel bra
![]()
det er nå spira sitterDeilig å komme seg bort litt. Bare bruke tid på å være kjærester, og legge alle andre tanker langt vekk
Vi må jo selvsagt tenke litt på baby nå i vår ferie, siden EL inntreffer midt i
Håper du har veldig rettdet er nå spira sitter![]()
Deilig å komme seg bort litt. Bare bruke tid på å være kjærester, og legge alle andre tanker langt vekk
Vi må jo selvsagt tenke litt på baby nå i vår ferie, siden EL inntreffer midt i
Vi reiser på lørdagJa man trenger litt tid til å bare være kjærster ogsåtror spira kommer til å sitte for dere nå altså. Må jo bare det under så fine omstendigheter.
Var det i morgen dere skulle dra? Ikke litt missunnelig engang
![]()
Jeg er også utdannet førskolelærerJeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage
Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Kjør på!! :-D håper den sitter hos dere nå :-DKan jeg få være med her? Ikm tirsdag 6. maiVært hos gynekolog å sjekka. Mannens prøve var super! Alt ser fint ut hos meg
Slimhinnene var 2mm tykkere siden fredag da jeg var å sjekket. Det største egget er på 13mm, så han tippa eggløsning om en uke. Da starter vi snart med aksjer innlegg. Denne pp skal vi gi alt
Ligge på rompa høyt i 30 min etterpå. Samleie hver dag!
Håper virkelig detKjør på!! :-D håper den sitter hos dere nå :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi skal fylle opp januarHåper virkelig detHåper vi blir mange gravide denne uka her
![]()
Virkelig!!Vi skal fylle opp januar
Blir noen spennende uker nåVirkelig!!Spennende.
Velkommen skal du være :-DHei, er ny her. IKM ca 10 mai.