**IKM uke 19**

Her kom tanta for fulle maskiner i dag.. Sukk.. Slitsomt. Men prøver å se det positive i det. For skal på seminar neste helg, og da blir det nok et par glass med noe rødt i til meg. :D

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.

Det er veldig godt å ha noe å glede seg til (annet en baby). Tror vi må få til en tur igjen til sommeren vi også. Tenkte egentlig bare å være på fjellet men jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å reise en liten tur. Har snust litt på Split:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja helt klart altså. tenker jo omtrent ikke på noe anna i disse prøvedagene. Snust litt på split selv, ser utrolig fint ut der :) digg å bare være på fjellet også da om man har mulighet til det,men en liten tur ved sidna går vel bra;)

Ja helt klart altså. tenker jo omtrent ikke på noe anna i disse prøvedagene. Snust litt på split selv, ser utrolig fint ut der :) digg å bare være på fjellet også da om man har mulighet til det,men en liten tur ved sidna går vel bra;)
Deilig å komme seg bort litt. Bare bruke tid på å være kjærester, og legge alle andre tanker langt vekk :)
Vi må jo selvsagt tenke litt på baby nå i vår ferie, siden EL inntreffer midt i :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Deilig å komme seg bort litt. Bare bruke tid på å være kjærester, og legge alle andre tanker langt vekk :)
Vi må jo selvsagt tenke litt på baby nå i vår ferie, siden EL inntreffer midt i :)

Ja man trenger litt tid til å bare være kjærster også :) tror spira kommer til å sitte for dere nå altså. Må jo bare det under så fine omstendigheter. :) Var det i morgen dere skulle dra? Ikke litt missunnelig engang:p

Ja man trenger litt tid til å bare være kjærster også :) tror spira kommer til å sitte for dere nå altså. Må jo bare det under så fine omstendigheter. :) Var det i morgen dere skulle dra? Ikke litt missunnelig engang:p
Vi reiser på lørdag :)
Vært på bytur i dag og handlet litt sim vi skal ha med. Har ei venninne som bor i Alanya, så hun må få påskeegg :) Hun har forlangt det :)
Måtte også ha ny bikinitruse og blanke bh-stropper. Så nå tror jeg snart at vi er klar :)
Bare siste småtingene som skal i kofferten :)

Håper virkelig at lille mirakel fester seg nå, og at vår kjærlighetsferie gjør oss til foreldre i januar :)

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage:)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Jeg er også utdannet førskolelærer :) Jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling 0-2 år. Elsker det :D

Kan jeg få være med her? Ikm tirsdag 6. mai :D Vært hos gynekolog å sjekka. Mannens prøve var super! Alt ser fint ut hos meg :D Slimhinnene var 2mm tykkere siden fredag da jeg var å sjekket. Det største egget er på 13mm, så han tippa eggløsning om en uke. Da starter vi snart med aksjer innlegg. Denne pp skal vi gi alt :D Ligge på rompa høyt i 30 min etterpå. Samleie hver dag!

Kan jeg få være med her? Ikm tirsdag 6. mai :D Vært hos gynekolog å sjekka. Mannens prøve var super! Alt ser fint ut hos meg :D Slimhinnene var 2mm tykkere siden fredag da jeg var å sjekket. Det største egget er på 13mm, så han tippa eggløsning om en uke. Da starter vi snart med aksjer innlegg. Denne pp skal vi gi alt :D Ligge på rompa høyt i 30 min etterpå. Samleie hver dag!
Kjør på!! :-D håper den sitter hos dere nå :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjør på!! :-D håper den sitter hos dere nå :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Håper virkelig det :D Håper vi blir mange gravide denne uka her ;)

Jeg skal lage baby shower for 2 venninner, men lurer på når en pleier og ha det ?:)
Er det vanskelig og lage bleie kake?:)

Back
Topp