**IKM uke 19**

Første dag med fruktbart sekret:D nå skal det bli spire :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Oi oi oi :-) Spennende :-)
Nå er det bare å begynne å legge inn aksjer :-)

Enda over en uke til forventet EL her. Regner med neste søndag (27 april).

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Jaja, da ser det ut til at TR holder på å pakke seg bort :)

Krysser fingrene for Januar er alle sammen sin mnd. Blir lite på meg her inne... :) Men har nå kanskje fått samboer med på å gifte oss i juni :P Bare kanskje, kjenner han såpass at det ikke blir noe :( :P
Men greit å planlegge :P

Jaja, da ser det ut til at TR holder på å pakke seg bort :)

Krysser fingrene for Januar er alle sammen sin mnd. Blir lite på meg her inne... :) Men har nå kanskje fått samboer med på å gifte oss i juni :P Bare kanskje, kjenner han såpass at det ikke blir noe :( :P
Men greit å planlegge :P
Så morsomt med bryllup :)
Håper du får han med :)

Krysser fingrene selv :P
Ventet i 7 år :P Så synes det er på tide :P
Jeg må sikkert vente like lenge. Har en som ikke har helt troa på giftemål :)
Jeg har vært gift en gang før, men det endte jo ikke bra.
Men nå har jeg drømmemannen, så håper han blir med på ekteskap etterhvert :)
Når det blir barn, så skal det bli bryllup. Men vi skal ta det stilt og rolig i en sjømannskirke en plass.

Jeg må sikkert vente like lenge. Har en som ikke har helt troa på giftemål :)
Jeg har vært gift en gang før, men det endte jo ikke bra.
Men nå har jeg drømmemannen, så håper han blir med på ekteskap etterhvert :)
Når det blir barn, så skal det bli bryllup. Men vi skal ta det stilt og rolig i en sjømannskirke en plass.

Vi har vært sammen i 13 år :) Her blir det tinghuset og fest hjemme :D Eller hos svigermor, hun har større plass :D :P Vi blir rundt 30 stk :) Men jeg vet ikke helt annet :P Her vi bor bor det mange småbarn og ta hensyn til så beste er hos svigermor, eller et lokale da :) Men ønsker romantisk, rustikk/chic/vintage hage bryllup :)

Synes det er så koselig når det er intimt. Kunne vel egentlig tenkt meg å gifte oss på en strand :) Synes det er romantisk :D :) Ingen av oss er kristne, så her blir det borgelig, og det er det han ønsker :)

Min har heller ikke noe tro på giftemål, men han vil jo gjøre meg lykkelig :D :love7

Hørtes helt herlig ut det du sier :)

Vi har vært sammen i 13 år :) Her blir det tinghuset og fest hjemme :D Eller hos svigermor, hun har større plass :D :P Vi blir rundt 30 stk :) Men jeg vet ikke helt annet :P Her vi bor bor det mange småbarn og ta hensyn til så beste er hos svigermor, eller et lokale da :) Men ønsker romantisk, rustikk/chic/vintage hage bryllup :)

Synes det er så koselig når det er intimt. Kunne vel egentlig tenkt meg å gifte oss på en strand :) Synes det er romantisk :D :) Ingen av oss er kristne, så her blir det borgelig, og det er det han ønsker :)

Min har heller ikke noe tro på giftemål, men han vil jo gjøre meg lykkelig :D :love7

Hørtes helt herlig ut det du sier :)
Vi er ikke kristen vi heller, men står oppført i statskirka.
Jeg gifta meg i kirka sist, så vil ha det stille og rolig denne gangen. Sambo vil også ha det stilt og rolig om han skal gifte seg.
Så det vil nok bli bare oss, og kanskje ta med forloverne :)

Vi er ikke kristen vi heller, men står oppført i statskirka.
Jeg gifta meg i kirka sist, så vil ha det stille og rolig denne gangen. Sambo vil også ha det stilt og rolig om han skal gifte seg.
Så det vil nok bli bare oss, og kanskje ta med forloverne :)

:) Høres bra ut :) Viktig å være enige :)

:) Høres bra ut :) Viktig å være enige :)
ImageUploadedByBV Forum1397658562.899650.jpg

Så få laget en sånn kake til en fest i ettertid :)
Vi bare inviterer litt familie på vanlig kaffe :)
Så kan kaka avsløre den egentlige grunnen til invitasjonen :)

2014-04-16 16.31.44.jpg

Nå er jakten på EL startet. CD12 idag. Ikke lenge igjen nå,kan det se ut som. Da blir det masse kos i påsken hvertfall. Denne gangen skal spira sitte altså. Har litt troen denne mnd altså:) håper det bare stemmer.

Hva gjør så dere damer idag da? Her har jeg handla inn for påske,og ligger nå rett ut på soffan. Tar på å handle:phaha.

Vis vedlegget 57625
Nå er jakten på EL startet. CD12 idag. Ikke lenge igjen nå,kan det se ut som. Da blir det masse kos i påsken hvertfall. Denne gangen skal spira sitte altså. Har litt troen denne mnd altså:) håper det bare stemmer.

Hva gjør så dere damer idag da? Her har jeg handla inn for påske,og ligger nå rett ut på soffan. Tar på å handle:phaha.
Nærmer seg der :)

Her sløver jeg bare. Er jo ferdig med det meste til turen.
Så nå får jeg nyte litt påske før vi drar :)

Vis vedlegget 57625

Veldig nærme :D

Tar på å handle :) :P

Ingen planer... Titt bare litt på bryllups ting og kjoler :P :D

Åh så kjekt at flere her planlegger bryllup. Vi gifter oss i august i år. ❤️
Har leid en steinkirke som er ca 1 time unna der vi bor. Leid stor hytte der vi skal ha festen 3 dager til endes. :) med sengeplasser til alle gjestene.

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.

Back
Topp