Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok også en test midt på dagen som ble svakere, men dagen etter var den mye sterkere igjen. Så selv om en test er svakere betyr det ikke at det går galtSer ut som stigning igjen??
Vis vedlegget 405184

Husk at dette er veldig forskjellig for hver graviditet. Jeg har tre barn og alle har vært forskjellige. Jeg kjenner heller ikke noe ennå. Men skjønner følelsen, jeg tenker det samme selv av og tilJeg er offisielt overbevist om at dette ikke går veien. Jeg føler meg alt for bra, null kvalme. Vanligvis har den begynt å øke på nå. Legen nekter å la meg ta hcg prøver før om 2 uker.
og gleder meg på en måte til kvalmen begynner.Bare gå privat hvis du vil bli betrygget på hcg.Tok en test til i stad som var svakere igjenden var riktignok tatt på mer utvanna urin, men jeg har gjort meg selv helt panisk. Selv om jeg VET at man ikke skal bruke kvalitative tester til å vurdere kvantitative resultater, jeg VET at fsrgestoff kan variere og jeg VET at urinkonsentrasjon har mye å si. Jeg bare kan ikke forstå at det skal gå denne gangen
og jeg hater å være denne personen! Jeg vil så gjerne bare slappe av, men merket i går kveld at jeg begynte å knytte meg til denne lille spiren. Og så er jeg så sint på at legen ikke vil la meg ta blodprøver! Vurderer å spørre dr. Dropin.

Spennende! Hvor mange dpo er du?HERREGUD! Jeg ser strek i dag!!!!!
Veldig svak, vet ikke om den synes på bilde. Og kan jo også være skyggemen har ikke hatt skygge hittil i testingen, så krysserfingre og tær. Herregud jeg ble nervøs nå!
Altfor spennende! Jeg er enten 13 eller 11 dpo. Lurer nesten på om el kom litt senere enn jeg trodde, og at jeg er bare 11.Spennende! Hvor mange dpo er du?

Ååå, spennende! Jeg syns jeg kan skimte noeHERREGUD! Jeg ser strek i dag!!!!!
Veldig svak, vet ikke om den synes på bilde. Og kan jo også være skyggemen har ikke hatt skygge hittil i testingen, så krysserfingre og tær. Herregud jeg ble nervøs nå!
Gøy når sånne ting plutselig skjerAltfor spennende! Jeg er enten 13 eller 11 dpo. Lurer nesten på om el kom litt senere enn jeg trodde, og at jeg er bare 11.
Rareste er at i dag tidlig så kjente jeg plutselig lukten av duftpinnene på badet helt inn på soverommet da samboeren min gikk på badet. Har aldri skjedd før, så tenkte jeg, jøss, kanskje jeg er gravid likevel![]()
Blir spennende å se testene de neste dagene!Samboer kunne ikke se streken da, men jeg så den godtÅåå, spennende! Jeg syns jeg kan skimte noe![]()

Blir en nervepirrende helg som kommerGøy når sånne ting plutselig skjerBlir spennende å se testene de neste dagene!

Jeg ser9 dpo i dag og jeg ser en veldig svak strek men synes sånn aldri kommer godt nok frem på bilder. Var veldig kvalm i går og vondt nederst i magen, men da var testen helt negativ. Er så spennende, må teste igjen litt senere![]()

Ja jeg ser detJeg serSpennende! Ser ut som vi har ganske lik test i dag!
Krysser fingrene for oss begge![]()
Krysser alt jeg kan
Jeg er så nervøs jeg at jeg er helt kvalm, haha. Så redd for at jeg har fått falske forhåpninger av streken i dagJa jeg ser detKrysser alt jeg kan
![]()