IKM uke 19 ❤️

LillaDrøm

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei!
Prøver meg på en IKM tråd siden jeg ikke fant noen for uke 19:)

Full ut følgende for å bli ført opp på lista:

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP- EL - IKM

Eksempel:
LillaDrøm - 33 -B1 -PP3(1 etter MA) EL 28/4 - IKM 11/5

Masse lykke til:Heartred

Mandag 8. Mai

Tirsdag 9. Mai

Onsdag 10. Mai

• Minera - 34 (straks 35 år) - B5 - PP1 - EL 24/04 - IKM 10/05

Torsdag 11. Mai

Fredag 12. Mai

Lørdag 13. Mai

Søndag 14. Mai

• Chawa - 29 - B5 - PP2 - EL?? - IKM 14.05/15.05

GRAVID:Heartred
Snuppelupp94 - 28 år - B2 - PP8 - EL 25/4 - IKM 9/5
• GardsHulder - 35 - B2 - pp 14 (pp 4 etter sa)- EL 25/4 - IKM 9/5
• Koalabjørn - 26 - PP5 (SA i PP4)- B2 - EL 28.05 - IKM 12.05
• Nøttelita - 40 - B4 - pp ca 2 år - IKM 12/5
• Anna95 - 27 år - B1 - PP3 - EL rundt 29.04 - IKM 12.05
• TrollmorTilTo - 37 år - B3 - PP5 - EL2/5 - IKM14/5
• Solsikken2023 - 36 - B3 - EL 01.05 - IKM 11.05

TR:(
Pusemjau - 35- PP1- B3 - EL 28.05 - IKM 12.05
• Gressløken - 30 - PP2 etter pause - B2 - EL 30.04 - IKM 14.05
• Førstegangsprøver96- 26 år- B1- PP2- EL 28/4- IKM 10/5
• Babydream87 - 35 - PP5 - EL 23/4 - IKM 08.05
• Rageje - 30 - B2 - PP3 - EL 29.4 - IKM 13.5
• ViPrøver91 - 26 - B2 -PP3 - EL 28/4 - IKM 12/5
• Juvelen10 - 30 år - B2 - PP20 - EL 26.04 - IKM 08.05
• Gorro - 32 - B1 - PP2- EL ca 28. april - IKM ca 13. mai
• Sistesjanse-41- B3 (sambo sitt 1)-PP6- EL 29-30 april- EL 13-14 mai.
• Nammen - 29 - b1 - pp6 - el 26/04 - IKM 7/5
 
Last edited:
Vi har hatt forbud mot å prøve siden MA i januar, pga mistanke om blæremola. Vi har egentlig fortsatt forbud, men etter all sannsynlighet får vi «klar signal» etter en blodprøve kontroll i eggløsningsuken min. Så da bare håper vi på at svaret kommer fort og at eggløsning ikke kommer tidlig :smiley-angelic001
Er SÅ klar for å begynne på prosjekt baby igjen!:happy::Heartred
 
Jeg blir med her og håper at alle gode ting er tre! Samboer er inne i heimevernet frem til 27., så jeg satser på at syklusen er like stabil denne måneden som de to forrige, for da rekker vi akkurat å legge aksjer på de viktigste dagene :Heartred

Rageje - 30 - B2 - PP3 - EL 29.4 - IKM 13.5
 
Jeg blir med her og håper at alle gode ting er tre! Samboer er inne i heimevernet frem til 27., så jeg satser på at syklusen er like stabil denne måneden som de to forrige, for da rekker vi akkurat å legge aksjer på de viktigste dagene :Heartred

Rageje - 30 - B2 - PP3 - EL 29.4 - IKM 13.5
Velkommen!:Heartred
Håper syklusen oppfører seg og at det blir gevinst på PP3 for deg også :happy:
 
Hopper inn her, hadde en kjemisk sist syklus, heldigvis en kjapp en sånn at jeg fikk mensen når jeg skulle. Nå er den over så da starter jeg snart å jakte på el :happy:

EiLitaSpire - 28 - B3 - PP4 etter MA (tot PP7) - EL 21/4 - IKM 8/5
 
Hopper inn her, hadde en kjemisk sist syklus, heldigvis en kjapp en sånn at jeg fikk mensen når jeg skulle. Nå er den over så da starter jeg snart å jakte på el :happy:

EiLitaSpire - 28 - B3 - PP4 etter MA (tot PP7) - EL 21/4 - IKM 8/5
Velkommen! Håper du slipper å oppleve kjemisk igjen :Heartred Hvilken syklusdag pleier du å starte eggløsningstestingen?

Babydream87 - 35 - PP5 - EL 23/4 - IKM 08.05
Velkommen:Heartred
 
Så kom TR i dag og jeg hopper inn her. Er usikker på om jeg hører til her eller i uke 20, så vi får se.

Chawa - 29 - B5 - PP2 - EL?? - IKM 14.05/15.05
 
Denne PP har jeg tenkt å prøve meg på grapefruktjuice :hungover: Det er ikke det deiligste i verden, men er verdt et forsøk. Det skal ikke stå på innsatsen min!:cool:

Er det flere som har prøvd det og har det fungert? Tenkte jeg skulle begynne å ta et glass om dagen fra neste helg kanskje. En uke før eggløsning skal være bra nok leste jeg i går.
 
Denne PP har jeg tenkt å prøve meg på grapefruktjuice :hungover: Det er ikke det deiligste i verden, men er verdt et forsøk. Det skal ikke stå på innsatsen min!:cool:

Er det flere som har prøvd det og har det fungert? Tenkte jeg skulle begynne å ta et glass om dagen fra neste helg kanskje. En uke før eggløsning skal være bra nok leste jeg i går.
Hehe! Har vurdert å prøve det jeg også, men her frister det faktisk elsker grapefrukt så :D
 
Hehe! Har vurdert å prøve det jeg også, men her frister det faktisk elsker grapefrukt så :D
Jeg synes nesten det er litt urettferdig at noen liker det :laughing001 Da er det ingen grunn til å la være å prøve!

Tror jeg må blande den ut med eplejuice eller noe. Kanskje bruke det i smoothie?Prøvde å kvitte meg med en UVI i fjor med grapefruktjuice alene. Jeg måtte få antibiotika tilslutt for å si det slik :depressed:
 
Jeg synes nesten det er litt urettferdig at noen liker det :laughing001 Da er det ingen grunn til å la være å prøve!

Tror jeg må blande den ut med eplejuice eller noe. Kanskje bruke det i smoothie?Prøvde å kvitte meg med en UVI i fjor med grapefruktjuice alene. Jeg måtte få antibiotika tilslutt for å si det slik :depressed:
Nei, er jo nesten kriminelt om jeg ikke gjør:hilarious:

Hehe huff! Kanskje grapefruktekstrakt er bedre for deg? Lettere å blande ut liksom? Eller kanskje det bare smaker mer:scratch
 
Nei, er jo nesten kriminelt om jeg ikke gjør:hilarious:

Hehe huff! Kanskje grapefruktekstrakt er bedre for deg? Lettere å blande ut liksom? Eller kanskje det bare smaker mer:scratch
Nettopp! Du må bare kjøre på :cool: Det er definitivt verdt å prøve.

Ja, kan hende. Aner ikke når jeg ikke har prøvd:dontknow Skal definitivt få ned et glass om dagen i en ukes tid uansett. Jeg er veldig motivert til å lykkes! Jeg har lite EL slim, så det burde merkes godt om det virker :)
 
Nettopp! Du må bare kjøre på :cool: Det er definitivt verdt å prøve.

Ja, kan hende. Aner ikke når jeg ikke har prøvd:dontknow Skal definitivt få ned et glass om dagen i en ukes tid uansett. Jeg er veldig motivert til å lykkes! Jeg har lite EL slim, så det burde merkes godt om det virker :)
Har lite slim jeg også, så skal absolutt prøve det. Blir spennende å se om det virker :)
 
Jippi, ikm gruppe for uke 19 :love017 Satser på at dobbel dose letrozol funker, så da blir det slik:

Snuppelupp94 - 28 år - B2 - PP8 - EL 25/4 - IKM 9/5
 
Denne PP har jeg tenkt å prøve meg på grapefruktjuice :hungover: Det er ikke det deiligste i verden, men er verdt et forsøk. Det skal ikke stå på innsatsen min!:cool:

Er det flere som har prøvd det og har det fungert? Tenkte jeg skulle begynne å ta et glass om dagen fra neste helg kanskje. En uke før eggløsning skal være bra nok leste jeg i går.
Jeg har brukt det hver pp. Og får rikelig Med el slim, så for meg har den god effekt. Jeg har til og med lært meg å like den :hilarious:
 
Back
Topp