IKM uke 19 ❤️

IMG_20230510_200843_edit_2307944968824388.jpg

Kveldens test :Heartred 10 DPO. Begynner å tro på at det er virkelig nå :eek::love017

Jeg er offisielt overbevist om at dette ikke går veien. Jeg føler meg alt for bra, null kvalme. Vanligvis har den begynt å øke på nå. Legen nekter å la meg ta hcg prøver før om 2 uker.
Husk at dette er veldig forskjellig for hver graviditet. Jeg har tre barn og alle har vært forskjellige. Jeg kjenner heller ikke noe ennå. Men skjønner følelsen, jeg tenker det samme selv av og til :hilarious: og gleder meg på en måte til kvalmen begynner.

Tok en test til i stad som var svakere igjen :nailbiting: den var riktignok tatt på mer utvanna urin, men jeg har gjort meg selv helt panisk. Selv om jeg VET at man ikke skal bruke kvalitative tester til å vurdere kvantitative resultater, jeg VET at fsrgestoff kan variere og jeg VET at urinkonsentrasjon har mye å si. Jeg bare kan ikke forstå at det skal gå denne gangen :sorry: og jeg hater å være denne personen! Jeg vil så gjerne bare slappe av, men merket i går kveld at jeg begynte å knytte meg til denne lille spiren. Og så er jeg så sint på at legen ikke vil la meg ta blodprøver! Vurderer å spørre dr. Dropin.
Bare gå privat hvis du vil bli betrygget på hcg.

Spennende! Hvor mange dpo er du?
Altfor spennende! Jeg er enten 13 eller 11 dpo. Lurer nesten på om el kom litt senere enn jeg trodde, og at jeg er bare 11.

Rareste er at i dag tidlig så kjente jeg plutselig lukten av duftpinnene på badet helt inn på soverommet da samboeren min gikk på badet. Har aldri skjedd før, så tenkte jeg, jøss, kanskje jeg er gravid likevel :hilarious:

HERREGUD! Jeg ser strek i dag!!!!! :oops:
Veldig svak, vet ikke om den synes på bilde. Og kan jo også være skygge :oops: men har ikke hatt skygge hittil i testingen, så krysserfingre og tær. Herregud jeg ble nervøs nå!
Ååå, spennende! Jeg syns jeg kan skimte noe :D

Altfor spennende! Jeg er enten 13 eller 11 dpo. Lurer nesten på om el kom litt senere enn jeg trodde, og at jeg er bare 11.

Rareste er at i dag tidlig så kjente jeg plutselig lukten av duftpinnene på badet helt inn på soverommet da samboeren min gikk på badet. Har aldri skjedd før, så tenkte jeg, jøss, kanskje jeg er gravid likevel :hilarious:
Gøy når sånne ting plutselig skjer :hilarious: Blir spennende å se testene de neste dagene!

9 dpo i dag og jeg ser en veldig svak strek men synes sånn aldri kommer godt nok frem på bilder. Var veldig kvalm i går og vondt nederst i magen, men da var testen helt negativ. Er så spennende, må teste igjen litt senere:nailbiting:
Jeg ser :D Spennende! Ser ut som vi har ganske lik test i dag!

Krysser fingrene for oss begge :Heartred

Back
Topp