IKM uke 19 ❤️

Er det vanlige eller tidligtester dere har brukt? :) Bare sånn hvis jeg må sammenligne:joyful:
Tror mine er tidligtester. Kjøpte en pakke med 14 stykk fra rfsu bare sånn for å være sikker:banghead: men jeg likte ikke helt det merket når det gjaldt el tester fordi de ga så dårlig fargestoff så merker at jeg ikke stoler på de graviditetstestene jeg tar nå. Liker bedre Make Sure men kan liksom ikke kaste de siste testene jeg har igjen:happy3 Hva bruker du?

Tror mine er tidligtester. Kjøpte en pakke med 14 stykk fra rfsu bare sånn for å være sikker:banghead: men jeg likte ikke helt det merket når det gjaldt el tester fordi de ga så dårlig fargestoff så merker at jeg ikke stoler på de graviditetstestene jeg tar nå. Liker bedre Make Sure men kan liksom ikke kaste de siste testene jeg har igjen:happy3 Hva bruker du?
Hører mange si det om rfsu og metode!

Jeg har babyplan vanlig test, fordi jeg kjøpte inn og hadde bestemt meg for å ikke teste før evt. ikm. Men det gikk relativt dårlig du :hilarious:

Har ikke rabla for deg før du graver opp tester fra søpla på badet og sjekker om de har fått strek etter tiden de og :arghh:

Og det hadde de ikke fått …. Jeg blir alvorlig tullete i hodet av å ikke vite :oops:

:Heartred Har ikke rabla for deg før du graver opp tester fra søpla på badet og sjekker om de har fått strek etter tiden de og :arghh:

Og det hadde de ikke fått …. Jeg blir alvorlig tullete i hodet av å ikke vite :oops:
Råder deg til å ikke finne frem gamle tester, de er ikke gyldige uansett hva de viser. Dessuten virker det som du er litt tidlig i forløpet enda, slik som meg, til at det synes så godt på tester. Det er derfor vi har grupper som dette til å ventilere og for å holde ut ventetiden :Heartred Vet det er vanskelig men tenk så godt det blir når vi kan vifte med pinnen som har to tydelige streker. Det skal bli så godt det!!!! Men vit at du ikke er alene:cheers

Jeg skal på jobbreise og har hørt snakk om drikking på kvelden i morgen før middag. Og felles middag ute litt senere... Hvordan holde meg unna alkohol uten at de andre får snusen av at jeg er gravid? :smiley-ashamed004

Jeg skal på jobbreise og har hørt snakk om drikking på kvelden i morgen før middag. Og felles middag ute litt senere... Hvordan holde meg unna alkohol uten at de andre får snusen av at jeg er gravid? :smiley-ashamed004
Si at du har fått en kraftig UVI og går på penicilin, for da skal man helst unngå alkohol :hilarious:
Eller kjøp alkoholfritt, er jo ikke så ulik design på de alkoholfrie og de med alkohol :angelic:

Dagens andre negative test 11 dpo.. nå klarer jeg ikke å stoppe :hilarious:
8D3A1CF6-1735-4A3A-90BF-8EE02E5C00F1.jpeg

Hvor mange dpo var du på første testen på bildet? Mine tester for i dag ser like ut som din første. Når dine øker så fint hver dag så er det håp for oss andre og tenker jeg:happy:
Første var 10dpo :D jeg får alltid sent positive tester, har aldri blitt positive før 10/11dpo.

Ikke noe tvil der! Nå vil jeg virkelig anbefale deg å prøve å slappe av litt, og NYT det faktum at du er gravid :love017
Ja, skal prøve å chille litt nå :hilarious: var nok en skikkelig hormon smell i dag. Hjalp med litt hvile og masse masse masse mat. :hilarious:

IMG_8943.jpeg
Ser helt lik ut som den i dag tidlig egentlig. Det sies at det er umulig å få symptomer før positiv test, men det stemmer ikke her…

Back
Topp